ti, jan 09, 2018 08:45 CET
Cisco Spark med ATT
kombinerar olika samarbetsverktyg i en applikation, vilket ger ett kontinuerligt arbetsflöde över flera enheter – var som helst, när som helst. Lösningen är nästa utvecklingssteg för företag som vill främja samarbete och öka produktiviteten.
Med den nya molnbaserad tjänsten
Cisco Spark med ATT
kan företagen förenkla sin kommunikationsinfrastruktur och samtidigt öka pålitligheten, prestandan, säkerheten och helhetssupporten. En medarbetare kan till exempel börja med ett snabbmeddelande och enkelt övergå till ett telefonsamtal, en ljud- eller videokonferens bara genom ett klick. Kollegorna är lättillgängliga oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
Lösningen sammanför
ATT Conferencing
med
Cisco WebEx
och
Spark Messaging
, samt integrerar även program från tredje part.
Läs mer i det
engelska pressmeddelandet
.
För mer information om samarbetslösningar från ATT och Cisco, se
www.att.com/collaboration
.
Om ATT
ATT Inc. (
NYSE: T
) hjälper miljontals människor runt om i världen bli anslutna till ledande underhållning, affärstjänster, mobila och höghastighetsinternet-tjänster. Bolaget erbjuder USA:s bästa datanät* och den bästa globala täckningen av samtliga trådlösa leverantörer i USA. ** ATT är en av världens största leverantörer av betal-TV med tv-kunder i USA och i 11 latinamerikanska länder. Nästan 3,5 miljoner företag, allt från små till stora företag runt om i världen, anlitar ATT.
Ytterligare information om ATT:s produkter och tjänster finns på
about.att.com
. Följ företagets nyheter på Twitter på @ATT, Facebook på
facebook.com/att
och YouTube på
youtube.com/att
.
Taggar: