Digmi står nu redo att revolutionera frisörbranschen med en plattform som både sparar tid och förbättrar kundupplevelsen. Efter flera års utveckling och nära samarbete med frisörer i Sverige och Norge är Digmi nu redo att lansera sina smarta lösningar för salonger på en internationell nivå. Den nya plattformen är utformad för att göra frisörernas arbete smidigare och mer effektivt – utan att befintliga system behöver bytas ut.
Med Digmi kan salonger och frisörer enkelt hantera bokningar, kundkontakt och betalningar, utan att slösa tid på administration. Genom att integrera med redan befintliga kassa- och bokningssystem, erbjuder Digmi en användarvänlig lösning som låter frisören fokusera på det viktigaste – att vara kreativ och ge sina kunder en fantastisk upplevelse.
”Vårt mål är att frisörer ska kunna arbeta enklare och snabbare, samtidigt som kunderna får en förbättrad upplevelse,” säger Jon Berglund, nytillträdd VD för Digmi.
35-åringen, som har en gedigen bakgrund inom teknik, digital tillväxt med tydlig go-to-marketstrategi kommer att leda Digmi in i en expansiv fas och hans mål att göra Digmi till en självklar partner för alla salonger som vill minska administrativt arbete och kostnader.
Effektivisering och fokus på kreativitet
Med Digmi minskar behovet av manuell hantering av administrativa uppgifter, vilket frigör tid för frisörerna att fokusera på sina kunder och sitt kreativa arbete. ”Vi strävar efter att förenkla frisörernas vardag och öka lönsamheten genom att eliminera onödiga hinder, som att hantera receptionen manuellt,” fortsätter Jon. ”Vår lösning ska vara enkel och smidig i alla delar.”
För mer information:
Jon Berglund, VD Digmi, jon.berglund@digmi.se, +46 70 609 99 99
Om Digmi:
Digmi erbjuder digitala verktyg via surfplattor och TV-skärmar som hjälper frisörer att planera sin dag, ta betalt direkt vid stolen och skapa kampanjer på alla skärmar. Verktygen integreras smidigt med salongens befintliga boknings- och betalningssystem, utan behov av byte.
Taggar: