Tanalys

Elon prisas för förmåga att förstå och känna medkänsla

När vinnarna av Empati Grand Prix 2021 korats står det klart att Elon utsetts till mest empatiska företag i kategorin hemelektronik. Det är över 3000 svenskar som röstat fram vinnare i olika sektorer inom handeln, som sedan presenterades på en digital gala.

”Det är enormt hedrande att få den här utmärkelsen av våra kunder och i rampljuset står nu alla våra medarbetare runt om i landet,” säger Christian Dahlborg, marknadschef på Elon. ”Samtidigt är vi enormt ödmjuka inför utmärkelsen och kommer göra allt vi kan för att fortsätta låta våra kunder stå i centrum.”

Priset Empati Grand Prix arrangeras av Index House tillsammans med kommunikationsbyrån Pool, där 3000 kunder betygsätter 63 företag i åtta branscher, utifrån företagens förmåga att visa förståelse och medkänsla för kunderna.

 ”Vi har alltid varit engagerade i det lokala samhället och under den pågående pandemin har vi arbetat hårt för att hitta lösningar som hjälper våra kunder,” säger Christian Dahlborg. ”Vi kommer fortsätta utvecklas tillsammans med våra kunder för att se hur vi kan vara ett ännu större stöd i vardagen.”

För mer information om Empati Grand Prix, besök gärna: https://empatigrandprix.se/

Christian Dahlborg Marknadschef Elon Group AB 
Växel: +46 (0)10 220 40 00
Mobil: +46 (0)70 862 41 00
christian.dahlborg@elongroup.se

Camilla Waldmark PR & kommunikationsansvarig Elon Group
Växel: +46 (0)10 220 40 00
Mobil: +46 (0)70 570 11 94

camilla.waldmark@elongroup.se

Exit mobile version