Tanalys

Elon prisas för sin kundservice – igen!

För andra året i rad har Elon fått pris för företagets kundservice. Utmärkelsen ImBox Customer Service Awards prisar företag som erbjuder svenska konsumenter snabb och lättillgänglig kundservice. Enligt motiveringen till årets utmärkelse erbjuder Elon en kundtjänst i världsklass.

”Alla företag säger att kunderna är viktiga, men det gäller ju att också leva upp till det. Vi är därför så enormt hedrade över den här utmärkelsen, som baseras på hur det ser ut i verkligheten,” säger Stefan Lebrot, VD på Elon.

Under året som gått har Elon fortsatt att satsa på att stärka relationen med kunderna genom att utveckla nya tjänster och underlätta för kunder att använda den kombination av kanaler som passar bäst i stunden. Dessutom har företaget fortsatt att utveckla utformningen av butikerna, för att göra det smidigt för kunder att få rätt rådgivning, inspiration och stöd i vardagen.

Motiveringen till priset lyder:

“Vinnaren visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt och ger kundservice i världsklass!”

Vinnare i ImBox Customer Service Awards utses delvis baserat på analys av statistik gällande kundtjänsters tillgänglighet, svarstider och kundnöjdhet och delvis på en bedömning av en jury.

För mer information kontakta:

Camilla Waldmark PR & kommunikationsansvarig Elon Group
Mobil: +46 (0)70 570 11 94

camilla.waldmark@elongroup.se

Exit mobile version