Tanalys

Jung Relations vinner guld i Årets integrerade kampanj i Spinn 2017

to, nov 23, 2017 20:52 CET

Årets
integrerade
kampanj

Guld: Jung Relations med ”Henkes hårresande konkurrens” för Procter Gambler

Juryns motivering 

Här pratar vi om en följetång som ständigt överträffar sig själv. Så också denna gång. I år dubblades insatsen och kommunikationen gick fram i alla kanaler och juryn behövde inte slita sina hår.

Silver: Prime/DDB Stockholm med ”Gör Donken” för McDonalds

Om priskategorin 

Årets integrerade kampanj ska effektivt ha använt en kombination av egna, köpta, och icke-köpta kanaler. Kampanjen ska utnyttja och tillvarata de olika kanalernas egenskaper och möjligheter på ett kreativt, effektivt och relevant sätt. 

För mer information besök spinn.nu eller kontakta:   

Kaj Flick  

kaj.flick@precis.se

070-674 01 65

Taggar:

Exit mobile version