Brandbee är stolta över att meddela att SaaS-plattformen Studentcompetitions har fått uppdraget av Keystone Education Group att marknadsföra The Global Study Fair i två omgångar. Uppdraget innebär att marknadsföra The Global Study Fair mot Studentcompetitions medlemmar globalt. Ersättningen är dels en fast intäkt samt en rörlig del baserad på antalet deltagare på den digitala mässan.
The Global Study Fair är ett exklusivt helt digitalt evenemang som ger studenter från hela världen som är intresserade av att studera utomlands en möjlighet att få kontakt och interagera med internationella universitetsrepresentanter och få all information de behöver för att förverkliga sina drömmar.
Läs mer om The Global Study Fair här: https://www.educations.com/fair/
”Keystone och studentcompititions är den perfekt mixen för ett långsiktigt givande samarbete” – säger Olivia Jurcola, Studentcompetitions.com
Om Studentcompetitions.com
Sedan 2009 har Stockholmsbaserade Studentcompetitions.com arbetat med att bygga en av världens största plattformar för globala studenttävlingar. Studentcompetitions samlar tävlingar inom alla utbildningsområden från design och konst till arkitektur, ekonomi, fysik och internationellt företagande med mera. Läs mer på: Studentcompetitions.com
För mer information om Brandbee, vänligen kontakta:
Magnus Clarenbring, VD
ir@brandbee.com
Brandbee Holding AB är ett martech-bolag med fokus på digital marknadsföring. Med unika produkter för analys (Brandbee Industry Index) och videoannonsering (Videoburst) levererar Brandbee datadrivna insikter och lösningar. Ett team av specialister säkerställer precision i Brandbees leverans till kunderna. Brandbees kunder finns i alla storlekar, från små, medelstora till globala bolag inom varierande sektorer. Mer information om bolaget finns på www.brandbee.com
Taggar: