ti, okt 10, 2017 14:02 CET
Under oktober lanserar Unibail – Rodamco en ny global kampanj under namnet ”Unexpected Smiles”. Kampanjen går live samtidigt i sju länder och 33 köpcentrum. Budskapet i kampanjen talar tydligt – det oväntade är alltid en härlig upplevelse.
”Unexpected Smiles” går i linje med Unibail- Rodamcos globala kommunikation – som anspelar på den oväntade upplevelsen vid ett besök i ett av företagets shoppingenheter. Sedan ett antal år tillbaka arbetar företaget aktivt med ett brett nöjes – och aktivitetsutbud för att kunna erbjuda sina besökare en unik upplevelse som involverar mer en endast shopping. Unibail – Rodamco vill skapa mötesplatser för människor; oavsett om de vill shoppa, äta, gå på bio eller umgås.
I Sverige kommuniceras kampanjen genom Unibail – Rodamcos två största enheter; Täby Centrum och Mall of Scandinavia.
– Unibail – Rodamco vill erbjuda sina besökare en oväntad och överraskande upplevelse vid ett besök i någon av våra köpcentrum. Smiles – kampanjen vill belysa detta och visa på glädjen som vi vill förmedla till våra besökare, säger Audrey Fraboulet, Advertising Director and Group Media Strategy, Unibail – Rodamco.
ADVERTISER’S MANAGERS:
Group Marketing Director – Ghadi Hobeika
Advertising Director and Group Media Strategy – Audrey Fraboulet advertising and media project Chief Chef – Marine Ricard
AGENCY:
BETC SHOPPER
AGENCY HEADS:
Jean-Patrick Spitz, Maud Ferrandon, Vittorio Lucchini Gilera, Louise Maenza
DIRECTOR:
Olivier Babinet
ARTISTIC DIRECTOR:
Margaux Ferrand
För mer information, vänligen kontakta:
Lars-Åke Tollemark, Managing Director Nordic, Unibail-Rodamco
+46 (0)73 350 60 10,
lars-ake.tollemark@unibail-rodamco.com
Anna Lignell, Communication Manager Nordic, Unibail-Rodamco
+46 (0)76 525 56 06,
anna.lignell@unibail-rodamco.com
About Unibail-Rodamco
Created in 1968, Unibail-Rodamco SE is Europe’s largest listed commercial property company, with a presence in 11 EU countries, and a portfolio of assets valued at €40.5 billion as of December 31, 2016. As an integrated operator, investor and developer, the Group aims to cover the whole of the real estate value creation chain. With the support of its 1,990 professionals, Unibail-Rodamco applies those skills to highly specialised market segments such as large shopping centres in major European cities and large offices and convention exhibition centres in the Paris region.
The Group distinguishes itself through its focus on the highest architectural, city planning and environmental standards. Its long term approach and sustainable vision focus on the development or redevelopment of outstanding places to shop, work and relax. Its commitment to environmental, economic and social sustainability has been recognised by inclusion in the FTSE4Good and STOXX Global ESG Leaders indexes. The Group is a member of the CAC 40, AEX 25 and EuroSTOXX 50 indices. It benefits from an A rating from Standard Poor’s and Fitch Ratings. For more information, please visit our website:
www.unibail-rodamco.com