Tanalys

Uppdaterar sin affärsidé, vision och mission samt lanserar en ny bolagshemsida

M.O.B.A. Network har idag uppdaterat sin affärsidé, vision och mission för att bättre reflektera bolagets strategi:

M.O.B.A Network har också lanserat  en uppdaterad version av sin bolagshemsida WeAreMoba.com. Uppdateringen syftar till att tydligare visa bolagets olika varumärken och affärsben samt skapa en bättre platform/kommunikationskanal för våra partners, kunder och kontentskapare I samband med uppdateringen av hemsidan lanseras också en ny grafisk profil samt logotyp för M.O.B.A. och en helt uppdaterad sektion för Investor relations.

Besök M.O.B.A. här: WeAreMoba.com.

Stockholm 2022-01-28

Björn Mannerqvist, VD

Mail: info@wearemoba.com

Web: https://wearemoba.com

Certified Adviser

FNCA Sweden AB | +46(0)8-528 00 399| info@fnca.se

M.O.B.A Network AB förvärvar, utvecklar och driver gaming communities för den globala gaming-marknaden. Bolaget äger ett av världens största nätverk inom gaming communities, med 20 webbaserade globala varumärken samt YouTube-nätverket Union For Gamers (UFG) med över 1 000 content creators. Bolagets affärsområden består av annonsförsäljning på bolagets communities och videoförsäljning via YouTube-nätverket.

Exit mobile version