Advenica publicerar årsredovisning för 2020

| 8 april, 2021 | 0 kommentarer

Advenica har publicerat bolagets årsredovisning för verksamhetsåret 2020. Årsredovisningen finns tillgänglig på bolagets webbplats, advenica.com.

Advenicas årsstämma hålls torsdagen den 29 april kl 16.00 i Bolagets lokaler på Roskildevägen 1, Malmö.

Malmö, 2021–04-08

Om Advenica

Advenicas expertis hjälper länder, myndigheter, företag och organisationer att skydda den allra viktigaste digitala informationen. Våra välbeprövade och betrodda cybersäkerhetslösningar isolerar nätverk fysiskt och kopplar samtidigt samman data på ett säkert sätt. Sedan starten 1993 designar, utvecklar och tillverkar vi alla krypto- och segmenteringsprodukter i Sverige för att garantera hög assurans. Läs om vår unika teknologi och dess EU- och nationella godkännanden på högsta säkerhetsnivå på www.advenica.com

Advenica AB är ett publikt bolag listat på Nasdaq First North Premier Growth Market med kortnamnet ”ADVE”. Certified Adviser är Erik Penser Bank, telefon 08-463 83 00, Email: [email protected], www.penser.se