Marknadsnyheter
Comintelli presenterar resultaten av sin årliga Kundnöjdhetsenkät
Comintellis kunder anger i sin årliga Kundnöjdhetsenkät högre värden än branschens riktmärke för B2B och SaaS mjukvaruföretag.
Varje år skickar Comintelli ut en kundnöjdhetsenkät till sina kunder för att mäta hur nöjda de är med Intelligence2day®, Comintelli’s mjukvara för omvärldsbevakning- och analys. I enkäten får kunderna betygsätta produkten, servicen och kundsupporten. Comintelli kan stolt meddela att Kundnöjdhetsenkätet 2021 visade stor nöjdhet från bolagets kunder i Europa, Nordamerika och Asien. Deltagarna ombads att betygsätta sina erfarenheter mellan 0-10. Resultaten visade ett övergripande högt betyg, där 85% av deltagarna betygsatte Intelligence2day® högre än 7.
Comintelli använder sig av Net Promoter Score (NPS) som ett mått på kundlojalitet genom att fråga deltagarna hur sannolikt det är att de skulle rekommendera Intelligence2day® till en vän eller kollega. I år fick Intelligence2day® ett högre NPS-värde än 45. Som jämförelse ligger branschens riktmärke för NPS-värde för B2B och SaaS mjukvaruföretag runt 30.
“Resultaten från Kundnöjdhetsenkäten visar att Comintellis kunder förblir både lojala och nöjda med Intelligence2day®, säger Marika Roeland, COO på Comintelli. “Att lyssna på våra kunder är av högsta prioritet för oss eftersom det hjälper oss att förbättra vår mjukvara för att passa våra kunders föränderliga affärsbehov.”
KONTAKT
Jesper Martell, VD
E-post: jesper.martell@comintelli.com
Telefon: +46 8 6637 600
OM COMINTELLI
Comintelli (www.comintelli.com) är ett svenskt mjukvaruföretag som grundades 1999 som en spin-off från Ericsson. Bolaget har utvecklat och licensierar ut en molnbaserad tjänst (s.k. Software as a Service, SaaS) för omvärldsbevakning och -analys kallad Intelligence2day® (www.intelligence2day.com).
Intelligence2day® används idag av såväl mindre företag som större globala organisationer. Dessa kunder använder tjänsten för att lättare navigera i, och skapa mening och insikter ur, en allt snabbare växande informationsmängd. Information som ofta är ostrukturerad och härleds från ett stort antal informationskällor.
Taggar:
Marknadsnyheter
Teknisk analys på flera marknader med Anders Haglund

Anders Haglund går igenom den tekniska analysen på flera marknader samt även några olika enskilda aktier.
Marknadsnyheter
JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg pratar med Jesper Norberg på EFN om börsens väg framåt. Man tar upp värderingar och makro, samt hur han själv väljer att agera.
Marknadsnyheter
Kreditkort skapar problem för USAs konsumenter – CNBC granskar

CNBC tittar närmare på hur kreditkort skapar problem för konsumenterna i USA som får betala räntor på upp till 36 %, och ovanpå det kommer nya avgifter. När det skapar så här stora problem blir det ett problem för ekonomin som helhet, det är inte bara ett individuellt problem.
CNBC granskar kreditkort och problemen de skapar
Vi skrev nyligen om rekordhög belåning hos investerare i USA. Det är samma sak här, när det är så många individer som är så hårt belånade blir det ett problem för hela aktiemarknaden.
-
Analys från DailyFX10 år ago
EUR/USD Flirts with Monthly Close Under 30 Year Trendline
-
Marknadsnyheter5 år ago
BrainCool AB (publ): erhåller bidrag (grant) om 0,9 MSEK från Vinnova för bolagets projekt inom behandling av covid-19 patienter med hög feber
-
Marknadsnyheter3 år ago
Upptäck de bästa verktygen för att analysera Bitcoin!
-
Analys från DailyFX12 år ago
Japanese Yen Breakout or Fakeout? ZAR/JPY May Provide the Answer
-
Marknadsnyheter2 år ago
Därför föredrar svenska spelare att spela via mobiltelefonen
-
Analys från DailyFX12 år ago
Price & Time: Key Levels to Watch in the Aftermath of NFP
-
Analys från DailyFX8 år ago
Gold Prices Falter at Resistance: Is the Bullish Run Finished?
-
Nyheter7 år ago
Teknisk analys med Martin Hallström och Nils Brobacke