Connect with us

Marknadsnyheter

Comintelli presenterar resultaten av sin årliga Kundnöjdhetsenkät

Published

on

Comintellis kunder anger i sin årliga Kundnöjdhetsenkät högre värden än branschens riktmärke för B2B och SaaS mjukvaruföretag.

Varje år skickar Comintelli ut en kundnöjdhetsenkät till sina kunder för att mäta hur nöjda de är med Intelligence2day®, Comintelli’s mjukvara för omvärldsbevakning- och analys. I enkäten får kunderna betygsätta produkten, servicen och kundsupporten. Comintelli kan stolt meddela att Kundnöjdhetsenkätet 2021 visade stor nöjdhet från bolagets kunder i Europa, Nordamerika och Asien. Deltagarna ombads att betygsätta sina erfarenheter mellan 0-10. Resultaten visade ett övergripande högt betyg, där 85% av deltagarna betygsatte Intelligence2day® högre än 7.

Comintelli använder sig av Net Promoter Score (NPS) som ett mått på kundlojalitet genom att fråga deltagarna hur sannolikt det är att de skulle rekommendera Intelligence2day® till en vän eller kollega. I år fick Intelligence2day® ett högre NPS-värde än 45. Som jämförelse ligger branschens riktmärke för NPS-värde för B2B och SaaS mjukvaruföretag runt 30.

“Resultaten från Kundnöjdhetsenkäten visar att Comintellis kunder förblir både lojala och nöjda med Intelligence2day®, säger Marika Roeland, COO på Comintelli. “Att lyssna på våra kunder är av högsta prioritet för oss eftersom det hjälper oss att förbättra vår mjukvara för att passa våra kunders föränderliga affärsbehov.”
 

KONTAKT

Jesper Martell, VD

E-post: jesper.martell@comintelli.com
Telefon: +46 8 6637 600

 

OM COMINTELLI

Comintelli (www.comintelli.com) är ett svenskt mjukvaruföretag som grundades 1999 som en spin-off från Ericsson. Bolaget har utvecklat och licensierar ut en molnbaserad tjänst (s.k. Software as a Service, SaaS) för omvärldsbevakning och -analys kallad Intelligence2day® (www.intelligence2day.com).

Intelligence2day® används idag av såväl mindre företag som större globala organisationer. Dessa kunder använder tjänsten för att lättare navigera i, och skapa mening och insikter ur, en allt snabbare växande informationsmängd. Information som ofta är ostrukturerad och härleds från ett stort antal informationskällor.

Taggar:

Continue Reading

Marknadsnyheter

Teknisk analys på flera marknader med Anders Haglund

Published

on

By

Anders Haglund gör teknisk analys

Anders Haglund går igenom den tekniska analysen på flera marknader samt även några olika enskilda aktier.

Teknisk analys med Anders Haglund
Continue Reading

Marknadsnyheter

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt

Published

on

By

Torbjörn Söderberg

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg pratar med Jesper Norberg på EFN om börsens väg framåt. Man tar upp värderingar och makro, samt hur han själv väljer att agera.

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt
Continue Reading

Marknadsnyheter

Kreditkort skapar problem för USAs konsumenter – CNBC granskar

Published

on

By

CNBC pratar kredikort

CNBC tittar närmare på hur kreditkort skapar problem för konsumenterna i USA som får betala räntor på upp till 36 %, och ovanpå det kommer nya avgifter. När det skapar så här stora problem blir det ett problem för ekonomin som helhet, det är inte bara ett individuellt problem.

CNBC granskar kreditkort och problemen de skapar

Vi skrev nyligen om rekordhög belåning hos investerare i USA. Det är samma sak här, när det är så många individer som är så hårt belånade blir det ett problem för hela aktiemarknaden.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2025 Tanalys