Digitalbyrån Gaffla startar affiliate-sajter

| 24 augusti, 2021 | 0 kommentarer

Genom att tillhandahålla heltäckande jämförelseguider vill Gaffla göra det enklare för konsumenter att köpa sällanköpsvaror som matchar deras preferenser.

Gaffla är en taktisk och strategisk specialistbyrå som startades 2017. Omsättningen under 2020 landade på 8,87 Mkr med en vinst på 1,31 Mkr.

”Med vår upparbetade erfarenhet och kunskap inom SEO och betald annonsering ser vi det som ett naturligt steg att diversifiera verksamheten med ett antal trafikdrivande sajter. Först ut är finanspunkten.se och allaprodukter.se, målet med Finanspunkten är att det ska bli en kunskapsportal inom investeringar där vi guidar besökare att välja rätt fonder och rätt banker för sitt ISK konto. Allaprodukter är en produktjämförelsesajt som i huvudsak inriktar sig på kapitalintensiva sällanköpsvaror. Vi hoppas att kunna hjälpa konsumenter på traven under research-fasen av deras köpresa.” – Marcus Sjöberg, projektansvarig.

Marcus Sjöberg

[email protected]

Kategori: Marknadsnyheter

Om skribenten ()

Tanalys är en sajt för investerare som med teknisk analys vill förbättra sin trading. Tanalys erbjuder teknisk analys från flera ledande analytiker, samt nyheter och utbildningar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *