Tivola Games lanserar enspelarkampanj för Wildshade

| 9 juni, 2022 | 0 kommentarer

Jumpgates portföljbolag Tivola Games lanserar i dag den första delen i Wildshades efterlängtade enspelarkampanj, där spelaren kan spela 32 nivåer med möjlighet att ta del av unika belöningar i form av nya speciella hästar.

“I dag lanseras nytt innehåll för Wildshade som syftar till att förbättra spelupplevelsen och motivera spelarna att spendera mer tid i spelet, vilket förväntas öka monetiseringen ytterligare och förbättra KPIerna för längre retention. Jag är väldigt nöjd över hur teamet arbetar med att ta fram nytt högkvalitativt innehåll för spelet. Lanseringen av kampanjen är en viktig milstolpe för Wildshade och vi kommer att fortsätta bygga vidare på den under de kommande månaderna,” säger Harald Riegler, VD Jumpgate AB.

För ytterligare information

Harald Riegler VD, Jumpgate AB Telefon: 0705 – 54 73 33 E-post: [email protected]

Om bolaget

Jumpgate AB är en oberoende spelgrupp som grundades 2011 och omfattar den Visbybaserade spelstudion Tableflip Entertainment samt Hamburgbaserade Tivola Games och gameXcite. Koncernen producerar och förlägger egna spel samt utvecklar spel och andra digitala produkter på uppdrag av externa företag. Gruppens bolag har etablerade samarbeten med starka industripartners och spännande produktportföljer med stor potential. Koncernen verkar på den globala marknaden, distribuerar sina spel världen över och har ett stort internationellt nätverk. För mer information se: www.jumpgategames.se

Kategori: Marknadsnyheter

Om skribenten ()

Tanalys är en sajt för investerare som med teknisk analys vill förbättra sin trading. Tanalys erbjuder teknisk analys från flera ledande analytiker, samt nyheter och utbildningar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.