TOURN förlänger årsavtal med Nelly.com

| 5 februari, 2021 | 0 kommentarer

Nyhetsbrev – 2021-02-05 – Stockholm
Förra året genomförde Nelly.com sin största influencer kampanj någonsin genom TOURN. Det var även TOURNs största enskilda kampanj.

Tidigare kommunicerat PM
https://news.cision.com/se/tourn-international/r/tourn-genomforde-tillsammans-med-nelly-com-och-bianca-ingrosso-en-mycket-lyckad-kampanjlansering,c3197065

Vi kan med glädje meddela att kampanjen varit mycket lyckad, vilket lett till att bolaget nu har tecknat ett nytt ännu större avtal för 2021. Vilket återigen blir bolagets största enskilda kampanj och Nellys största influencer satsning.

Om Nelly.com – http://nelly.com
Nelly.com är Nordens ledande e-handelsföretag inom mode och skönhet för unga kvinnor. Nelly.com har ett maxat utbud med det allra senaste modet från ungefär 350 varumärken som Missguided, Nike, Maya, IRO, Gestuz, Levis, Nunoo och från våra egna NLYbyNelly-märken.

VD, TOURN International AB(publ)
Robin Stenman
ir(at)tourn.com

Kategori: Marknadsnyheter

Om skribenten ()

Tanalys är en sajt för investerare som med teknisk analys vill förbättra sin trading. Tanalys erbjuder teknisk analys från flera ledande analytiker, samt nyheter och utbildningar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *