Connect with us

Marknadsnyheter

Efter vårens succé – ny omgång släpps av Husbilspasset!

Published

on

Nu tar First Camp campingupplevelsen till nästa nivå – Husbilspasset är nu helt digitalt och åter tillgängligt efter det första rekordsläppet! När Husbilspasset lanserades i april 2024, sålde alla 1 000 pass slut på mindre än 24 timmar och efterfrågan har varit hög sedan dess. 

Husbilspasset är ett unikt erbjudande, skräddarsytt för det mobila livet under för- och eftersäsongen, vilket har blivit en favorit bland husbilsgästerna. För endast 299 kr får ägaren av passet friheten att bo på valfri First Camp-destination under veckorna 1-24 samt 32-52 2024 i Sverige, Norge och Danmark. Nu, med det nya digitala formatet, blir det ännu enklare att boka nästa resa till ett fast pris på endast 250kr per natt.  

”Vi vill erbjuda en lösning som är både flexibel och praktisk för alla husbilsägare, och det digitala passet är ett stort steg i rätt riktning. Så passa på nu när Husbilspasset är tillbaka – och var snabb, för efterfrågan är stor”, uppmanar Ingela Lundkvist, kommersiell chef på First Camp och fortsätter:  

“Ytterligare en fördel med Husbilspasset är att våra medlemmar i First Camp Club kan använda sina poäng både för att köpa passet och för att boka nätter, samtidigt som de fortsätter att tjäna poäng på sina vistelser”. 

Med Husbilspasset kan du bo obegränsat antal nätter fram till årsskiftet, och nu är det lättare än någonsin att boka. Passet köps exklusivt online via firstcamp.se, och nätterna kan bokas både via hemsidan och som drop-in i receptionerna. Som tidigare ingår avgifter för specifik plats och el, vilket gör upplevelsen så bekväm och problemfri som möjligt.  

Ta chansen att uppleva friheten på vägarna: firstcamp.se/campingtips/husbil/husbilspasset

För ytterligare information, kontakta:

Ingela Lundkvist
Kommersiell chef, First Camp
ingela.lundkvist@firstcamp.se
+46 (0)722-42 40 37

Om oss

First Camp är Skandinaviens största campingkedja, med över 70 destinationer från svenska Boden i norr till danska Frigård i söder, inklusive fyra destinationer i Norge. Även varumärkena Leksand Resort, Kronocamping Lidköping och Jesperhus Feriepark ingår i koncernen. First Camps hjärta klappar för alla som älskar att bo i stuga, husvagn, husbil eller tält och koncernen har årligen cirka sex miljoner gästnätter. Företaget brinner för att tillgängliggöra natursköna och vackra platser, och omsorgsfullt utformade upplevelser. First Camp vill bli den världsledande campingkedjan, genom sitt tydliga fokus på innovationer och branschutveckling, satsningar på hållbarhet och givetvis – fantastiskt nöjda gäster.

Continue Reading

Marknadsnyheter

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt

Published

on

By

Torbjörn Söderberg

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg pratar med Jesper Norberg på EFN om börsens väg framåt. Man tar upp värderingar och makro, samt hur han själv väljer att agera.

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt
Continue Reading

Marknadsnyheter

Kreditkort skapar problem för USAs konsumenter – CNBC granskar

Published

on

By

CNBC pratar kredikort

CNBC tittar närmare på hur kreditkort skapar problem för konsumenterna i USA som får betala räntor på upp till 36 %, och ovanpå det kommer nya avgifter. När det skapar så här stora problem blir det ett problem för ekonomin som helhet, det är inte bara ett individuellt problem.

CNBC granskar kreditkort och problemen de skapar

Vi skrev nyligen om rekordhög belåning hos investerare i USA. Det är samma sak här, när det är så många individer som är så hårt belånade blir det ett problem för hela aktiemarknaden.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Varför går det så dåligt för Las Vegas?

Published

on

By

Vy över Las Vegas

Det pratas mycket om att Las Vegas har blivit tomt. Det kommer färre besökare både från USA och utlandet, i en sådan omfattning att vägar som förut var fyllda med bilar nu är smidiga att ta sig fram på. De enda som fortsatt verkar komma är affärsresenärerna.

Las Vegas får mycket kritik för att ha blivit för giriga. Hotellen har börjat lägga på alla möjliga konstiga avgifter för att tjäna mer, restaurangerna lägger på avgifter och dessutom har det tillkommit flera nya skatter. Besökarna känner sig lurade.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2025 Tanalys