Connect with us

Marknadsnyheter

Synoptik nyöppnar i Väsby Centrum i Upplands Väsby – blir åttonde toppmoderna butiken med nytt koncept i år

Published

on

Idag slår Synoptik upp dörrarna för ytterligare en butik med det nya konceptet, den här gången i Väsby Centrum. Under året har Synoptik öppnat åtta butiker med ett tydligt fokus på ögonhälsa kombinerat med den senaste utrustningen samt ett utökat utbud av exklusiva märkesbågar och produkter. Mottagandet har varit fantastiskt hos såväl kunder som medarbetare.

Vid östra ingången till Väsby Centrum, vid Drabantgatan och den stora parkeringen, har Synoptik funnits i sedan 2008 och bara två butiker bort nyöppnas nu en ny butik med det nya butikskonceptet. Den nya butiken är betydligt större än den tidigare och inreds enligt det nya, framgångsrika butikskonceptet.

– Det ska bli härligt med en ny fin butik och vi ser fram emot att hålla till i en lokal med större ytor och den fantastiska miljö som nu byggts upp. Att vi får en större lokal gör att vi kan ge våra kunder ett större utbud och vi är väldigt glada över att även kunna erbjuda en Ray-Ban shop in shop, säger Madelene Enderberg butikschef på Synoptik Väsby Centrum.

 

I våras lanserade Synoptik sitt nya butikskoncept och fram tills idag har åtta nya butiker öppnat. Mottagandet har varit fantastiskt hos såväl kunder som medarbetare.

– Responsen från våra tidigare nyöppningar har varit fantastisk och vi får ständigt bekräftelse på att den fysiska butiken är navet i vårt erbjudande och att det därför är så viktigt att vi utvecklar kundupplevelsen i våra butiker. Med det nya konceptet kommer vi fortsätta med vårt tydliga fokus på ögonhälsa där vi har stor kunskap, lång erfarenhet och erbjuder den senaste tekniken. Det i kombination med vår satsning på ett konkurrenskraftigt sortiment, gör oss mycket starka, säger Marielle Wernoltz, marknadschef på Synoptik.

 

Som en del av den världsledande optikkoncernen EssilorLuxottica har Synoptik nu ännu större möjlighet att bredda det redan gedigna sortimentet med det bästa och senaste inom glasögon, solglasögon och linser. Ray-Ban är ett av de mest eftertraktade varumärkena i världen, därför kommer varumärket få extra stort utrymme i det nya butikskonceptet med en egen shop-in-shop.

Ray-Ban är det våra kunder efterfrågar allra mest. I vårt nya butikskoncept kommer vi därför ha en shop-in-shop för Ray-Ban för att alltid kunna erbjuda våra kunder det bästa utbudet från detta populära varumärke, säger Marielle Wernoltz.

För mer information:
Pressansvarig och bilder för fri publicering kontakta:
Anders Ekhammar, tfn: +46 (0)70-746 25 79, e-post:
anders.ekhammar@upstreamcom.se

Continue Reading

Marknadsnyheter

Air India SATS lägger ny order på 15,7 MSEK

Published

on

By

Air India SATS (AISATS) fortsätter att expandera Aerowash-konceptet i Indien. För att möta behovet i den indiska marknaden har Aerowash erhållit en ny order på motsvarande 15,7 MSEK från AISATS.
 
Maskinerna ska användas av AISATS på basen i Mumbai. Sedan tidigare har AISATS etablerat det unika Aerowash-konceptet i New Dehli, Bangalore och Hydrabad.
 
”Det är enormt glädjande att utbyggnaden av AISATS nätverk av baser som kan erbjuda vårt effektiva och miljövänliga tvättkoncept fortsätter. Vi ser ett växande behov av att kunna erbjuda flygbolagen kontinuerlig tillgång till vår drywash. Jag har därför hög tilltro till att AISATS kommer utöka nätverket med fler baser under nästa år. Det gäller att ha respekt för ledtiderna i branschen så överlag är jag enormt stolt över vad vi fått till i Indien på förhållandevis kort tid.”, säger vd Niklas Adler
 
Aerowash kommer att prioritera den nya ordern från AISATS och skeppning beräknas därför att genomföras under de kommande 1-2 månaderna.

Denna information är sådan som Aerowash är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-12-25 10:57 CET.

Tel: 073-679 39 37
E-post: niklas.adler@aerowash.com

www.aerowash.com

Aerowash erbjuder produkter, lösningar och tjänster för exteriör tvätt av flygplan. Bolaget har utvecklat en produktportfölj bestående av automatiserade tvättrobotar som förkortar tvättprocessen med upp till 60 procent i jämförelse med gängse manuell metod mätt i tidsåtgång vilket genererar besparingar för flygbolag och flygplatser.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Air India SATS lägger ny order på 15,7 MSEK

Published

on

By

Air India SATS (AISATS) fortsätter att expandera Aerowash-konceptet i Indien. För att möta behovet i den indiska marknaden har Aerowash erhållit en ny order på motsvarande 15,7 MSEK från AISATS.
 
Maskinerna ska användas av AISATS på basen i Mumbai. Sedan tidigare har AISATS etablerat det unika Aerowash-konceptet i New Dehli, Bangalore och Hydrabad.
 
”Det är enormt glädjande att utbyggnaden av AISATS nätverk av baser som kan erbjuda vårt effektiva och miljövänliga tvättkoncept fortsätter. Vi ser ett växande behov av att kunna erbjuda flygbolagen kontinuerlig tillgång till vår drywash. Jag har därför hög tilltro till att AISATS kommer utöka nätverket med fler baser under nästa år. Det gäller att ha respekt för ledtiderna i branschen så överlag är jag enormt stolt över vad vi fått till i Indien på förhållandevis kort tid.”, säger vd Niklas Adler
 
Aerowash kommer att prioritera den nya ordern från AISATS och skeppning beräknas därför att genomföras under de kommande 1-2 månaderna.

Denna information är sådan som Aerowash är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-12-25 10:57 CET.

Tel: 073-679 39 37
E-post: niklas.adler@aerowash.com

www.aerowash.com

Aerowash erbjuder produkter, lösningar och tjänster för exteriör tvätt av flygplan. Bolaget har utvecklat en produktportfölj bestående av automatiserade tvättrobotar som förkortar tvättprocessen med upp till 60 procent i jämförelse med gängse manuell metod mätt i tidsåtgång vilket genererar besparingar för flygbolag och flygplatser.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Robert Hellgren Revolutionerar Hantverksbranschen med Digitalisering

Published

on

By

Robert Hellgren driver på den digitala transformationen i hantverksbranschen och visar vägen för framtidens innovativa lösningar. Med sin expertis och vision har Robert Hellgren blivit en nyckelperson i att modernisera traditionella hantverk genom digitala verktyg och smart teknik.

Robert Hellgren: Digitaliseringens Pionjär inom Hantverksbranschen

Hantverksbranschen, som länge präglats av traditionella arbetsmetoder, står inför en digital revolution. I spetsen för denna förändring hittar vi Robert Hellgren, en visionär affärsman som med sin expertis och innovationskraft transformerar hur hantverkare arbetar och interagerar med sina kunder.

Robert Hellgren har identifierat behovet av digitala verktyg för att effektivisera processer och förbättra kundupplevelsen. Genom att införa digitala plattformar och automatiserade lösningar möjliggör han för hantverkare att enklare hantera bokningar, fakturering och projektledning. Denna förändring leder till tidsbesparingar, minskade kostnader och ökad transparens för både företag och kunder.

Fördelarna med digitaliseringen är många. Hantverkare kan nu fokusera mer på sitt hantverk och mindre på administrativa uppgifter, samtidigt som kunderna får snabbare och mer tillgänglig service. Robert Hellgren menar att detta inte bara förbättrar branschen ekonomiskt, utan också stärker förtroendet mellan hantverkare och kunder.

Med Robert Hellgrens arbete fortsätter hantverksbranschen att utvecklas i en riktning där innovation och tradition möts, vilket banar väg för en mer hållbar och framgångsrik framtid.

Robert Hellgren

Storgatan 11B

171 63  SOLNA

Taggar:

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.