Connect with us

Marknadsnyheter

MTV presenterar sin första globala premiär någonsin

Published

on

to, feb 08, 2018 16:30 CET

MTV avslöjar nu att återföreningen mellan orginaldeltagarna ”Jersey Shore Family Vacation” får global premiär över Viacoms internationella nätverk av MTV-kanaler i nästan 180 länder. Det här är första gången någonsin som MTV möjliggör att ett program har premiär vid exakt samma tidpunkt i samtliga länder.

I den hajpade och efterlängtade återföreningen återvänder Jersey Shores orginaldeltagare Nicole “Snooki” Polizzi, Deena Nicole Cortese, Paul ”Pauly D” Delvecchio, Jenni ”JWOWW” Farley, Vinny Guadagnino, Ronnie Ortiz-Magro och Mike “The Situation” Sorrentino till MTV och TV-rutan. De återförenas i Miami för en semester som de sent ska glömma. I Sverige kommer premiären att sändas 05:00 den 6 april på MTV.

”Shore”-formatet har blivit ett globalt fenomen och har lokalanpassats i flera upplagor, exempelvis ”Geordie Shore” som sänds i Storbritannien såväl som internationellt. Ytterligare versioner som producerats är spanska ”Gandia Shore”, polska ”Warsaw Shore” samt ”Acapulco Shore” från Mexico. Även ett ”Super Shore” har producerats vilket slog ihop deltagarna från Acapulo och Gandia till ett äventyr där deltagarna från de olika serierna fick bo under samma tak på en exotisk plats. Succékonceptet har nu återvänt till USA med nya ”Floribama Shore”, vilket blev det högst rankade premiäravsnittet på MTV på över tre år.

Se trailern till Jersey Shore Family Vacation HÄR

Programmet sänds på MTV kl. 05.00 den 6 april. 

För ytterligare info, vänligen kontakta:
Karolina Moberg, Nordic PR manager
karolina.moberg@vimn.com
073 83 73 424

OM MTV
Med en räckvidd på över en halv miljard hushåll världen över är MTV ett av världens mest välkända varumärken och den självklara samlingsplatsen för millennials. I över 30 år har MTV utmanat normer och tänjt på gränser för att kunna leverera förstklassig underhållning till unga. Den senaste musiken och galor blandas med TV-serier såsom Teen Mom, Geordie Shore och Ex on the Beach, samt nordiska produktioner som MTV On Fleek och Ridiculousness Sverige. I Norden finns MTV tillgängligt för 5,4 miljoner hushåll. Besök www.mtv.se och gilla oss på Facebook; www.facebook.com/MTV.Sweden.

Taggar:

Continue Reading

Marknadsnyheter

Air India SATS lägger ny order på 15,7 MSEK

Published

on

By

Air India SATS (AISATS) fortsätter att expandera Aerowash-konceptet i Indien. För att möta behovet i den indiska marknaden har Aerowash erhållit en ny order på motsvarande 15,7 MSEK från AISATS.
 
Maskinerna ska användas av AISATS på basen i Mumbai. Sedan tidigare har AISATS etablerat det unika Aerowash-konceptet i New Dehli, Bangalore och Hydrabad.
 
”Det är enormt glädjande att utbyggnaden av AISATS nätverk av baser som kan erbjuda vårt effektiva och miljövänliga tvättkoncept fortsätter. Vi ser ett växande behov av att kunna erbjuda flygbolagen kontinuerlig tillgång till vår drywash. Jag har därför hög tilltro till att AISATS kommer utöka nätverket med fler baser under nästa år. Det gäller att ha respekt för ledtiderna i branschen så överlag är jag enormt stolt över vad vi fått till i Indien på förhållandevis kort tid.”, säger vd Niklas Adler
 
Aerowash kommer att prioritera den nya ordern från AISATS och skeppning beräknas därför att genomföras under de kommande 1-2 månaderna.

Denna information är sådan som Aerowash är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-12-25 10:57 CET.

Tel: 073-679 39 37
E-post: niklas.adler@aerowash.com

www.aerowash.com

Aerowash erbjuder produkter, lösningar och tjänster för exteriör tvätt av flygplan. Bolaget har utvecklat en produktportfölj bestående av automatiserade tvättrobotar som förkortar tvättprocessen med upp till 60 procent i jämförelse med gängse manuell metod mätt i tidsåtgång vilket genererar besparingar för flygbolag och flygplatser.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Air India SATS lägger ny order på 15,7 MSEK

Published

on

By

Air India SATS (AISATS) fortsätter att expandera Aerowash-konceptet i Indien. För att möta behovet i den indiska marknaden har Aerowash erhållit en ny order på motsvarande 15,7 MSEK från AISATS.
 
Maskinerna ska användas av AISATS på basen i Mumbai. Sedan tidigare har AISATS etablerat det unika Aerowash-konceptet i New Dehli, Bangalore och Hydrabad.
 
”Det är enormt glädjande att utbyggnaden av AISATS nätverk av baser som kan erbjuda vårt effektiva och miljövänliga tvättkoncept fortsätter. Vi ser ett växande behov av att kunna erbjuda flygbolagen kontinuerlig tillgång till vår drywash. Jag har därför hög tilltro till att AISATS kommer utöka nätverket med fler baser under nästa år. Det gäller att ha respekt för ledtiderna i branschen så överlag är jag enormt stolt över vad vi fått till i Indien på förhållandevis kort tid.”, säger vd Niklas Adler
 
Aerowash kommer att prioritera den nya ordern från AISATS och skeppning beräknas därför att genomföras under de kommande 1-2 månaderna.

Denna information är sådan som Aerowash är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-12-25 10:57 CET.

Tel: 073-679 39 37
E-post: niklas.adler@aerowash.com

www.aerowash.com

Aerowash erbjuder produkter, lösningar och tjänster för exteriör tvätt av flygplan. Bolaget har utvecklat en produktportfölj bestående av automatiserade tvättrobotar som förkortar tvättprocessen med upp till 60 procent i jämförelse med gängse manuell metod mätt i tidsåtgång vilket genererar besparingar för flygbolag och flygplatser.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Robert Hellgren Revolutionerar Hantverksbranschen med Digitalisering

Published

on

By

Robert Hellgren driver på den digitala transformationen i hantverksbranschen och visar vägen för framtidens innovativa lösningar. Med sin expertis och vision har Robert Hellgren blivit en nyckelperson i att modernisera traditionella hantverk genom digitala verktyg och smart teknik.

Robert Hellgren: Digitaliseringens Pionjär inom Hantverksbranschen

Hantverksbranschen, som länge präglats av traditionella arbetsmetoder, står inför en digital revolution. I spetsen för denna förändring hittar vi Robert Hellgren, en visionär affärsman som med sin expertis och innovationskraft transformerar hur hantverkare arbetar och interagerar med sina kunder.

Robert Hellgren har identifierat behovet av digitala verktyg för att effektivisera processer och förbättra kundupplevelsen. Genom att införa digitala plattformar och automatiserade lösningar möjliggör han för hantverkare att enklare hantera bokningar, fakturering och projektledning. Denna förändring leder till tidsbesparingar, minskade kostnader och ökad transparens för både företag och kunder.

Fördelarna med digitaliseringen är många. Hantverkare kan nu fokusera mer på sitt hantverk och mindre på administrativa uppgifter, samtidigt som kunderna får snabbare och mer tillgänglig service. Robert Hellgren menar att detta inte bara förbättrar branschen ekonomiskt, utan också stärker förtroendet mellan hantverkare och kunder.

Med Robert Hellgrens arbete fortsätter hantverksbranschen att utvecklas i en riktning där innovation och tradition möts, vilket banar väg för en mer hållbar och framgångsrik framtid.

Robert Hellgren

Storgatan 11B

171 63  SOLNA

Taggar:

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.