Actic satsar på kundcentrerad kommunikation med Braze som partner

| 23 augusti, 2021 | 0 kommentarer

Actic flyttar fram positionerna och tar nu steget för en förbättrad kundupplevelse för sina medlemmar genom ett nytt partnerskap för Marketing Automation. Efter en grundlig upphandling har valet fallit på Braze som ny leverantör från kvartal tre 2021.

Vi ser enormt stor potential i en förbättrad kundresa och ett nytt MA är en viktig pusselbit i det arbetet. Braze är en stark och långsiktig partner som visat stort engagemang och en plattform som är sprungen ur mobile-first, användarvänlighet och flexibilitet. Tillsammans kan vi ta nästa steg för kundcentrerad  och inspirerande kommunikation och få fler att träna mer.” menar Sofia Brandberg, CMO Actic Group.

”Actic have health and wellness facilities in various locations across different countries and realised they needed a more personal approach of communicating with their customer, especially at a local level. We are excited to start this journey with Actic to help them develop greater control over the communication that goes out to their members, building a stronger, more personalised customer experience that will benefit both their members and their business.” säger Daniel Head, Chief Revenue Officer Braze.

Samarbetet lanseras i september 2021.

Presskontakt

Sofia Brandberg, CMO Actic Group, [email protected], 076-7233154

Kategori: Marknadsnyheter

Om skribenten ()

Tanalys är en sajt för investerare som med teknisk analys vill förbättra sin trading. Tanalys erbjuder teknisk analys från flera ledande analytiker, samt nyheter och utbildningar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *