Connect with us

Marknadsnyheter

Blick Global Group genomför en företrädesemission om högst 24,9 miljoner kronor samt en riktad emission om upp till 4,1 miljoner kronor

Published

on

Styrelsen för Blick Global Group AB (publ) (”Blick” eller ”Bolaget”) har beslutat om en företrädesemission av 1 036 667 units bestående av aktier och teckningsoptioner (”Units”), där en Unit består av sex (6) aktier och en (1) vederlagsfri teckningsoption av serie 1 (”TO1”) till en teckningskurs om 24 kronor per Unit (”Företrädesemissionen”), motsvarande en rabatt om cirka 33 procent efter utspädning jämfört med stängningskurs per den 2 januari 2022. Genom Företrädesrättsemissionen tillförs Bolaget maximalt ca 24,9 miljoner kronor före emissionskostnader. Företrädesemissionen garanteras till 61,5 procent genom teckningsåtaganden och garantier.

Därutöver föreslår aktieägare en riktad emission (”den Riktade Emissionen” och tillsammans med Företrädesemissionen ”Emissionerna”) om ca 4,1 miljoner kronor till ett mindre antal större investerare.

Emissionerna i korthet

  • Villkor för Företrädesemissionen: De som på avstämningsdagen den 11 januari 2023 är registrerade som aktieägare i Blick äger företrädesrätt att teckna Units. En befintlig aktie ger en (1) uniträtt. Fyra (4) uniträtter ger rätt att teckna en (1) Unit bestående av sex (6) aktier och en (1) TO1 till kursen 24 SEK. Det krävs en (1) TO1 för teckning av en (1) ny aktie. Teckningskursen för TO1 är 7 SEK per aktie. Teckningsperioden är 1 – 29 mars 2024. Courtage utgår ej.
  • Företrädesemissionen omfattar högst 1 036 667 Units motsvarande 6 220 002 nya aktier och 1 036 667 teckningsoptioner och kan vid full teckning tillföra Bolaget högst cirka 24,9 miljoner kronor före emissionskostnader. Teckningskursen i Företrädesemissionen är densamma som i den Riktade Emissionen, dvs. 24 kronor per Unit.
  • Vid fullt nyttjande av teckningsoptioner som emitteras genom företrädesemissionen kan Bolaget tillföras högst 1 036 667 nya aktier och ca 7,2 miljoner kronor.
  • Avstämningsdag för rätt att delta i Företrädesemissionen är den 11 januari 2023. Sista dag för handel i Blick aktien inklusive rätt till deltagande i Företrädesemissionen är den 9 januari 2023.
  • Teckningsperioden i Företrädesemissionen löper under perioden 13 – 30 januari 2023.
  • Handel med uniträtter beräknas äga rum på Spotlight Stock Market under perioden 13 – 25 januari 2023.
  • Företrädesemissionen är garanterad till 61,5 procent av teckningsåtaganden och garantiåtaganden.

Företrädesemissionen

Styrelsen för Blick beslutade den 3 januari 2022, med stöd av bemyndigande från ordinarie bolagsstämma den 30 juni 2022, om Företrädesemissionen. Genom Företrädesemissionen kommer högst 6 220 002 nya aktier att emitteras, envar med ett kvotvärde om 3,7742 SEK per aktie, vilket innebär att aktiekapitalet kommer att öka med högst 23 475 531,55 kronor. Efter att Företrädesemissionen har genomförts kommer antalet aktier i Blick att uppgå till högst 10 962 757, och aktiekapitalet kommer att uppgå till högst 41 375 637,47 kronor. Teckningskursen i Företrädesemissionen är 24 kronor per Unit, vilket motsvarar fyra (4) kronor per tecknad aktie. Vid full teckning i Företrädesemissionen kan Bolaget som högst tillföras cirka 24,9 miljoner kronor före emissionskostnader. Avstämningsdagen för rätt att delta i Företrädesemissionen är den 11 januari 2023 och teckningsperioden för Företrädesemissionen löper mellan 13 – 30 januari 2023. Sista dag för handel i Blick aktie inklusive rätt att delta i Företrädesemissionen är den 9 januari 2023.

Aktieägare som på avstämningsdagen, den 11 januari 2023, är registrerade aktieägare i Bolaget har företrädesrätt att teckna nya aktier i förhållande till det antal aktier som innehas på avstämningsdagen. Ett antal större aktieägare har avsagt sig sin företrädesrätt motsvarande 894 131 aktier. Avvikelse från aktieägarnas företrädesrätt motiveras av emissionstekniska skäl.

Övriga aktieägare kommer att erhålla en (1) teckningsrätt för varje innehavd aktie. Fyra (4) uniträtter berättigar till teckning av en (1) Unit. Härutöver erbjuds möjlighet för investerare att anmäla sig för teckning av aktier utan stöd av uniträtter.

Om inte samtliga Units tecknas med stöd av uniträtter ska tilldelning av resterande Units inom ramen för Företrädesemissionens högsta belopp ske: i första hand till de som tecknat Units med stöd av uniträtter (oavsett om de var aktieägare på avstämningsdagen eller inte) och som anmält intresse för teckning av Units utan stöd av uniträtter och för det fall tilldelning till dessa inte kan ske fullt ut ska tilldelning ske pro rata i förhållande till det antal uniträtter som var och en av de som anmält intresse att teckna Units utan stöd av uniträtter utnyttjat för teckning av Units; och i andra hand till annan som anmält sig för teckning av Units utan stöd av uniträtter och för det fall tilldelning till dessa inte kan ske fullt ut ska tilldelning ske pro rata i förhållande till det antal Units som tecknaren totalt anmält sig för teckning av. I den mån tilldelning i något led enligt ovan inte kan ske pro rata ska tilldelning ske genom lottning.

Företrädesemissionen innebär en utspädningseffekt om upp till cirka 56,7 procent i förhållande till antalet aktier i Bolaget. Den totala utspädningseffekten av Emissionerna uppgår maximalt till cirka 60,4 procent baserat på det totala antalet aktier och röster i Blick efter Emissionerna.

Villkor för, och information om, teckningsoptioner av serie TO1

  • Totalt emitteras maximalt 1 036 667 teckningsoptioner av serie TO1 inom ramen för Företrädesemissionen.
  • En (1) teckningsoption av serie TO1 medför rätt till teckning av en (1) ny aktie under perioden 1 – 29 mars 2024. Teckningskursen för TO1 är sju (7) SEK per aktie. Courtage utgår ej.
  • Vid fullt utnyttjande av samtliga teckningsoptioner av serie TO1 kan Blick tillföras ytterligare cirka 7,3 miljoner kronor och utspädningen kommer att uppgå till cirka 8,6 procent, beräknat på antalet aktier i Bolaget efter registrering av de nya aktierna i Företrädesrättsemissionen. Vid fullt utnyttjande av teckningsoptioner av serie TO1 kommer antalet aktier att öka med 1 036 667 från 10 962 757 till 11 999 424 stycken och aktiekapitalet kommer att öka med cirka 3 912 588,59 kronor från cirka 41 375 637,47 kronor till cirka 45 288 226,06 kronor.
  • Bolaget har för avsikt att låta samtliga teckningsoptioner av serie TO1 tas upp till handel på Spotlight Stock Market.

Den Riktade Emissionen

Större aktieägare i Blick föreslår extra bolagsstämma den 2 februari 2023 att besluta om den Riktade Emissionen. Teckningskursen i den Riktade Emissionen har satts genom ett emissionstekniskt upplägg så att prissättningen sätts på samma villkor som i Företrädesemissionen och uppgår till 24 kronor per Unit. De ägare som tecknar aktier i den riktade emissionen avstår att teckna aktier i företrädesemissionen. Den Riktade Emissionen förutsätter en ändring i bolagsordningen av maximalt antal aktier som kan emitteras, vilket föreslås beslutas på extra bolagsstämma den 2 februari 2023. Den Riktade Emissionen innebär att antalet aktier och röster i Blick ökar med maximalt 1 014 738 aktier och att aktiekapitalet ökar med upp till ca 3 829 824,16 kronor vilket medför en utspädningseffekt för existerande aktieägare om cirka 7,8 procent, förutsatt att Företrädesemissionen fulltecknats.

Den riktade emissionen tecknas av ett antal större privata investerare. Av dessa är vissa investerare sedan tidigare aktieägare i bolaget men har avstått från att teckna sin motsvarande andel i Företrädesrättsemissionen.

Användning av emissionslikviden från Emissionerna

Emissionslikviden från Emissionerna, som vid full teckning i Företrädesemissionen totalt kan uppgå till cirka 29,9 miljoner kronor före emissionskostnader, avses att användas till:

  1. Köpeskilling för Brand Legends (15 MSEK)
  2. Reglering av brygglån (1,4 MSEK)
  3. Potentiella framtida förvärv (resterande del av emissionslikviden)

Emissionskostnader relaterat till Emissionerna

Emissionskostnader relaterat till Emissionerna beräknas uppgå till totalt cirka 3,5 miljoner kronor.

Extra bolagsstämma

Större aktieägare föreslår den Riktade Emissionen att godkännas vid extra bolagsstämma den 2 februari 2023. Kallelse till den extra bolagsstämman kommer att offentliggöras genom separat pressmeddelande.

Memorandum

Fullständiga villkor och anvisningar för Företrädesemissionen samt övrig information om Bolaget kommer att framgå av det memorandum som beräknas offentliggöras av Bolaget omkring den 12 januari 2023.

Preliminär tidplan för Företrädesemissionen

9 januari 2023                                    Sista handelsdag för aktien inklusive rätt att delta i Företrädesemissionen.

10 januari 2023                                  Första handelsdag i aktien exklusive rätt att delta i Företrädesemissionen.

11 januari 2023                                  Avstämningsdag för deltagande i Företrädesemissionen, dvs. aktieägare som är registrerade i aktieboken denna dag kommer att erhålla uniträtter som medför rätt att delta i Företrädesemissionen.

12 januari 2023                                  Beräknad dag för publicering av memorandum.

13 – 25 januari 2023                        Handel i uniträtter på Spotlight Stock Market.

13 – 30 januari 2023                        Teckningsperiod.

Omkring 1 februari 2023               Offentliggörande av utfall i Företrädesemissionen.

Rådgivare

I samband med Emissionerna har Bolaget anlitat Skills Corporate Finance Nordic AB som finansiell rådgivare. Nordic Issuing är emissionsinstitut.

För ytterligare information kontakta:

Erik Ahlberg, VD Blick Global Group AB (publ)

erik@blickglobal.com

+46 72-503 35 35

Blick Global Group AB (publ)

Birger Jarlsgatan 20 4 tr

114 34 Stockholm

Om Blick Global Group

Blick Global är en bolagsgrupp som förvärvar och utvecklar teknikföretag med stork utvecklingspotential inom marknaden för onlinespel. Idag innefattas gruppen av tre helägda dotterbolag, OMI Spelutveckling, Wiget Group och Brand Legends. Bolagets nuvarande affärsområden återfinns inom digital marknadsföring, organisk sökoptimering respektive spelutveckling. Fokus för koncernen är att utveckla sina affärer samt löpande se över fler potentiella förvärv och strategiska partners.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Fortsatt hög kundtillströmning och ett stabilt resultat

Published

on

By

Axfood summerar ett kvartal med en fortsatt positiv kundtillströmning, volymtillväxt och stärkta marknadspositioner. Tillväxten var, trots mycket höga jämförelsetal, återigen högre än marknadens vilket genererade en stabil resultatutveckling. Dessutom togs ytterligare kliv i koncernens satsningar för att stärka konkurrenskraften över tid.

Vd och koncernchef Klas Balkow kommenterar delårsrapporten för det första kvartalet 2024:

”Med tanke på att vi mötte unikt höga jämförelsetal var inledningen på det nya året stark och tillväxten i detaljhandelsomsättningen uppgick till 6,9 procent. Att vi visar en fin tillväxt i en marknad med låg inflation är ett resultat av betydande volymtillväxt. Det är ett positivt kvitto på att våra kunder uppskattar erbjudandet i våra olika koncept.

Willys har ett konkurrenskraftigt erbjudande med ambitionen att leverera Sveriges billigaste matkasse, och har lockat många nya kunder under lång tid. Under det första kvartalet fortsatte Willys att ta marknadsandelar, om än i en något lägre takt än tidigare, vilket är naturligt med tanke på de exceptionellt höga jämförelsetalen. Jämfört med motsvarande period för två år sedan har Willys vuxit mer än dubbelt så mycket som marknaden.

Hemköp uppvisade återigen en fin prestation under det första kvartalet med en jämförbar tillväxt om 7,0 procent. Med fokus på prisvärde och butiksmoderniseringar attraheras alltfler konsumenter till Hemköps koncept. På café- och restaurangmarknaden blev inledningen på året svag, vilken också har påverkats av en negativ påskeffekt. Det återspeglas i Snabbgross utveckling även om Snabbgross återigen tog marknadsandelar i kvartalet.

Med fortsatt volymtillväxt och positiv kundtillströmning uppvisade Axfood en stabil resultatutveckling under det första kvartalet.

I bakomliggande led etablerar vi en ny logistikstruktur och är fortfarande i en upprampningsfas av det nya logistikcentret i Bålsta. Driftsättningen av automation och lagerläggning för torrt och kylt är nu färdigställd, och nyligen initierades även driften inom det frysta sortimentet i linje med plan. Vi räknar fortsatt med att se effektivitetsförbättringar från andra halvåret av innevarande år. I kvartalet har vi dessutom driftsatt automationen i vårt frukt- och gröntlager i Landskrona.

Inom Axfood arbetar vi brett med hållbarhet och tar kontinuerligt steg inom många områden. Just nu accelererar vi omställningen till förnyelsebara drivmedel i våra transporter från lager till butik, vilket gör att vi ser en betydande minskning i klimatpåverkan per transporterat ton gods i kvartalet. Dessutom utökar vi mängden egenproducerad solcellsenergi och fortsätter att utveckla sortimentet av hållbara och hälsosamma produkter.

Vi summerar en positiv inledning på året där vi fortsätter att attrahera nya kunder och ta marknadsandelar, i en alltmer konkurrensutsatt marknad. Med en ambitiös agenda för fortsatt utveckling har vi goda förutsättningar för att ta ytterligare kliv mot att vara ledande inom prisvärd, bra och hållbar mat.”

Sammanfattning av första kvartalet

  • Nettoomsättningen uppgick till 20 252 Mkr (19 252), en ökning med 5,2 procent.
  • Detaljhandelsomsättningen uppgick till 16 281 Mkr (15 225), en ökning med 6,9 procent.
  • Rörelseresultatet uppgick till 817 Mkr (695) inklusive jämförelsestörande poster om — Mkr (-55). Rörelsemarginalen uppgick till 4,0 procent (3,6).
  • Det justerade rörelseresultatet uppgick till 817 Mkr (750), en ökning med 9,0 procent. Den justerade rörelsemarginalen uppgick till 4,0 procent (3,9).
  • Periodens resultat uppgick till 560 Mkr (472) och resultatet per aktie före utspädning till 2,60 kr (2,20).
  • Årsstämman den 20 mars beslutade om en utdelning till aktieägarna om 8,50 kr (8,15) per aktie. Utdelningsbeloppet delas upp i två lika stora utbetalningar om vardera 4,25 kr där den första utbetalningen skedde i mars och den andra utbetalningen sker i september. Vidare valdes Thomas Ekman in som ny styrelseordförande och styrelsen beslutade om återköp av högst 385 000 aktier kopplat till det långsiktiga aktiebaserade incitamentsprogrammet LTIP 2024.
  • Den 6 februari tillkännagavs att Klas Balkow väljer att lämna sin roll som vd och koncernchef för Axfood senast vid utgången av 2024.

Väsentliga händelser efter balansdagen

  • Den 17 april tillkännagavs att Axfoods styrelse har utsett Hemköpskedjans nuvarande vd Simone Margulies till ny vd och koncernchef för Axfood med start den 15 augusti 2024.
     

Axfood presenterar delårsrapporten för första kvartalet 2024 i en webbsändning kl 9:30 idag den 25 april 2024. Rapporten presenteras av vd och koncernchef Klas Balkow och ekonomi- och finansdirektör Anders Lexmon. Länk till webbsändningen finns tillgänglig på axfood.se. Länk till registrering för att delta via telefonkonferens finns också tillgänglig på axfood.se. Efter registrering ges telefonnummer och konferens-ID för att kunna delta i telefonkonferensen.

För ytterligare information, kontakta:
Alexander Bergendorf, Head of Investor Relations, Axfood AB, tel +46 73 049 18 44

Denna information är sådan information som Axfood AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 25 april 2024 kl 07:00.

Axfood ska vara ledande inom prisvärd, bra och hållbar mat. I vår bolagsfamilj ingår butikskedjorna Willys och Hemköp, liksom Tempo, Handlar ́n och Matöppet. Grossistförsäljning sker genom Snabbgross och vårt supportbolag Dagab ansvarar för koncernens produktutveckling, inköp och logistik. I Axfoodfamiljen ingår även Middagsfrid och Urban Deli samt delägda Apohem, Eurocash och City Gross. Tillsammans har koncernen ungefär 13 000 medarbetare och en omsättning om drygt 80 miljarder kronor. Axfoods aktie är sedan år 1997 noterad på Nasdaq Stockholm och huvudägare är Axel Johnson AB. Läs mer på www.axfood.se.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Svenskars förtroende för EU:s hållbarhetsarbete sviktar inför EU-valet

Published

on

By

En undersökning visar att endast 36% av svenskarna anser att EU tar tillräckligt stort ansvar för hållbar utveckling, vilket kan påverka valdeltagandet i det kommande EU-valet.

Med mindre än två månader kvar till EU-valet den 9 juni ger en undersökning insikt i hur svenskarna uppfattar Europeiska unionens (EU) arbete med hållbarhet. Endast 36% av de tillfrågade menar att EU gör tillräckligt för att driva på en hållbar utveckling. Denna siffra är jämförbar med de låga förtroendesiffrorna för både regeringen och oppositionen i Sverige, där 29% respektive 25% anser att dessa tar tillräckligt stort ansvar.

”Det är tydligt att många svenskar verkar förvänta sig mer från EU när det kommer till hållbarhetsfrågor,” säger Erik Elvingsson Hedén, vd på SB Insight som ligger bakom studien. ”Denna brist på förtroende kan leda till ökat politiskt engagemang eller apati inför valet, beroende på om väljarna tror att deras röster kan påverka EU:s framtida riktning.”

Resultaten tyder på en potential för politiska partier och kandidater att tydligare kommunicera sina hållbarhetsagendor och hur de avser att påverka EU:s politik. Jämförelsen med nationella aktörer visar även på ett mönster där medborgarna känner en allmän besvikelse över ansvarstagandet för miljö och hållbarhet på flera nivåer.

”Med tanke på att klimatförändringarna är bland de mest brådskande frågorna idag, även för konsumenterna, är det viktigt för EU att återupprätta förtroendet bland väljarna” tillägger Erik Elvingsson Hedén.

Sustainable Brand Index är Europas största oberoende varumärkesstudie om hållbarhet. Studien har genomförts årligen sedan 2011. I 2024 års studie har ett riksrepresentativt urval av 29 000 svenskar i åldern 16–75 år intervjuats under perioden december 2023 – februari 2024. Respondenterna kommer från Norstats Sverige-panel. 

Erik Elvingsson Hedén
CEO, SB Insight
erik.heden@sb-insight.com
+46 70 865 13 97

SB Insight är en insiktsbyrå med fokus på hållbarhet och hur det påverkar varumärken, kommunikation och affärsutveckling. Vi förser stora företag och organisationer med beslutsunderlag i deras hållbara transformation. 

Taggar:

Continue Reading

Marknadsnyheter

DELÅRSRAPPORT FÖR FÖRSTA KVARTALET 2024 NEW WAVE GROUP AB

Published

on

By

PERIODEN 1 JANUARI – 31 MARS 2024

  • Nettoomsättningen minskade med 7% (samma i lokal valuta) och uppgick till 1 995,2 MSEK (2 135,5MSEK). Förvärvad verksamhet bidrog med 1%.
  • Rörelseresultat uppgick till 185,5 (313,5) MSEK.
  • Periodens resultat uppgick till 121,1 (222,2) MSEK.
  • Resultat per aktie uppgick till 0,91 (1,67) SEK.*
  • Kassaflöde från den löpande verksamheten uppgick till 203,7 (-193,1) MSEK.
  • Soliditeten uppgick till 63,2 (56,3) %.
  • Nettoskuldsättningsgrad uppgick till 29,5 (42,0) %.

*Före och efter utspädning, omräknad med hänsyn till den split 2:1 som genomfördes i juni 2023.

VD HAR ORDET

Bra kassaflöde och stabil bruttomarginal                           

Nettoomsättning

Vi fick en ganska tuff inledning på 2024 med en något sämre försäljning än föregående år. Första kvartalet är och har alltid varit det för oss minsta kvartalet på året och är ofta ojämnt både vad gäller försäljning och resultat beroende på marknadsföringsinsatser, införsäljningsaktiviteter, förskjutningar mellan kvartalen m.m. Nettoomsättningen minskade med 140,3 MSEK från 2 135,5 MSEK till 1 995,2 MSEK, en minskning med 7%. Av våra två försäljningskanaler så minskade profil med 6% och detaljhandeln med 8%. Inom profilen beror den minskade nettoomsättningen delvis på påsken, som medförde 2 – 3 färre arbetsdagar i mars jämfört med 2023. Minskningen inom detaljhandeln är främst hänförlig till en lägre försäljning till sportfackhandeln, där vi även ser en trolig förskjutning av försäljningen in i andra kvartalet. Trots försäljningsminskningen ser vi att vi fortsatt tar marknadsandelar med ett betydligt bättre utfall än många av våra konkurrenter, som på grund av bland annat förändringar i marknaden tappar mer än vi.

Vi såg under första kvartalet att prispressen inom profilen ökade något, men trots detta lyckas vi fortsatt hålla marginalen på en hög nivå 49,7 %.

Vi har en fortsatt god kostnadskontroll och vi har planenligt ökat kostnaderna för marknadsföring och införsäljning, vilket kommer bidra positivt till försäljningen de kommande kvartalen.

Lagret är på en bra nivå och vi har, trots fördröjningarna av sjöfrakt på grund av situationen vid Röda Havet, få förseningar på inkommande leveranser, vilket ger oss bättre förutsättningar på marknaden kommande period jämfört med många av våra konkurrenter.

Regionmässigt presterade Centraleuropa, följt av USA, försäljningsmässigt bäst vid en jämförelse med första kvartalet ifjol.

Nettoresultattappet om 101,1 MSEK är en följd av den lägre nettoomsättningen samt de ökade kostnaderna för marknadsföring och införsäljning.

Rullande helår

På rullande helår uppgår nu omsättningen till närmare 9 372,6 MSEK med ett rörelseresultat om 1 449,2 MSEK, vilket ger en rörelsemarginal på 15,5%.

Kassaflöde & Balansräkning

Vi har en fortsatt mycket stark balansräkning med ett eget kapital om 6 827,3 MSEK och en soliditet på 63,2%.

Det operativa kassaflödet var bra och uppgick till 203,7 MSEK under kvartalet, vilket är en förbättring med nästan 400 MSEK.

Framtiden

Utvecklingen på kort sikt är alltid svår att bedöma, särskilt under rådande konjunkturförhållanden och den fortsatta oron i vår omvärld, men jag vet att vi står väldigt starka inom alla våra verksamhetsområden och jag är övertygad om att våra satsningar och investeringar kommer att ge oss framgångar. Vi är väl rustade för tillväxt, inte minst mot bakgrund av de investeringar som vi gjort inom produktutveckling, marknadsföring och införsäljning den senaste tiden.

Sport & Fritid har exceptionellt goda tillväxtmöjligheter framåt med Crafts satsningar på bland annat skor och teamwear, Cutter & Bucks satsningar på e-handel och produktutveckling samt det senaste förvärvets, Tenson, omstrukturering och nya distributionsnät.

Även Företagssegmentet står väl rustat för tillväxt med bra lager, hög servicenivå och satsningar på produkter, marknadsföring och säljorganisationer.

Inom Gåvor & Heminredning ser vi att avmattningen i det närmaste upphört och att en tillväxt står för dörren.

Sammantaget så ser jag och mina medarbetare ljust på framtiden med en stark, långsiktig och lönsam tillväxt.

Tack till alla anställda och kunder!

Torsten Jansson, VD och koncernchef

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION KONTAKTA:

VD och koncernchef
Torsten Jansson
Telefon: +46 31–712 89 01
E-post:
torsten.jansson@nwg.se

Vice koncernchef
Göran Härstedt
Telefon: 070–362 56 11
E-post:
goran.harstedt@nwg.se

Ekonomi- och finanschef
Lars Jönsson
Telefon: +46 31–712 89 12
E-post:
lars.jonsson@nwg.se

Denna information är sådan information som New Wave Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 25 April 2024 kl 07:00.

Om du intresserad av att anmäla eller avanmäla dig för framtida utskick från New Wave Group, skicka ett mail till info@nwg.se.

Taggar:

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.