Connect with us

Marknadsnyheter

Emirates erbjuder specialrabatter vid bokningar till Expo-2020

Published

on

Emirates, huvudpartner och officiellt flygbolag för Expo 2020 Dubai, har lanserat en global kampanj för att marknadsföra Dubai som destination i vinter. Erbjudandet Early Bird Expo 2020 Dubai ger resenärer upp till 20% rabatt på resor till Dubai när de bokar sina flyg tidigt.

”Dubai har något för alla och i vinter, när vår hemstad arrangerar Expo 2020, kommer utbudet av evenemang och attraktioner att öka. Vi ger ett gratis Expo-dagspass till alla som reser till Dubai med Emirates under Expo-perioden och för Skywards-medlemmar har ’miles i minuten’ introducerats. Vi har också lanserat en tidig bokningsrabatt på flyg till Dubai på alla våra marknader”, säger Adnan Kazim, Emirates’ kommersiella chef.

Emirates specialerbjudanden inkluderar:

  • Early bird-rabatt: Erbjudandet gäller returbiljetter som bokats med Dubai som slutdestination mellan 26 september 2021 och 31 mars 2022. Det är giltigt på bokningar som görs mellan den 9 och 30 september 2021 via Emirates.com, Emirates kundtjänst eller resebyrå och gäller för Business och Economy, Saver samt Flexbiljetter.
  • Gratis Emirates Expo-dagspass: Resenärer som flyger med Emirates till och genom Dubai under Expo 2020 kommer få ett gratis Emirates Expo-dagspass för varje flygbiljett som bokas med flygbolaget. För mer information, klicka här.
  • Tjäna en mile i minuten i Dubai: Emirates resenärer kan tjäna en Skywards Mile för varje minut de spenderar i Dubai mellan 1 oktober 2021 och 31 mars 2022. Befintliga och nya Emirates Skywards-medlemmar som registrerar sig innan 31 mars 2022 kan nyttja erbjudandet på Emirates.com och tjäna upp till 5,000 Miles. Erbjudandet gäller på alla Emiratesbiljetter bokade mellan 1 augusti 2021 och 31 mars 2022.

Sju avgångar i veckan med start 1 november
Emirates har återupptagit flygningar till över 120 destinationer i samband med att internationella gränser öppnats och resebegränsningar lättat. Idag flyger Emirates 5 passagerarflyg varje vecka från Stockholm till Dubai. Från och med den 1 november avgår ett flyg per dag.

Världsutställningen Expo 2020 i Dubai
Från oktober bjuder Dubai in hela världen till att vara en del av den gigantiska utställningen Expo 2020. Det är en världsutställning med fantastiska upplevelser för hela familjen och kommer präglas av hållbarhet, mobilitet och möjligheter. Paviljongerna är en imponerande upplevelse inifrån och ut – fylld med avancerad teknik, ljus och ljud i världsklass.

Utforska Dubai med Emirates
Resenärer kan nu också ta del av exklusiva erbjudanden och rabatter på över 450 platser genom att visa upp sitt Emirates‑boardingkort. De kan äta på några av stadens främsta restauranger, ta del av familjeunderhållning i världsklass och slappna av på spaanläggningar till ett förmånligt pris. Erbjudandet gäller fram till den 30 september 2021.

Hälsa och säkerhet
Genom att sätta passagerarnas hälsa och välbefinnande först har Emirates infört en omfattande uppsättning säkerhetsåtgärder vid varje steg av kundresan. Flygbolaget har nyligen också infört kontaktlös teknik och utökat sina digitala verifieringsmöjligheter för att ge sina kunder ännu fler möjligheter att använda IATA Travel Pass i sommar.

Reseförsäkring
Emirates fortsätter att leda branschen med innovativa produkter och tjänster som tillgodoser resenärernas behov under en föränderlig tid. Nyligen tog flygbolaget sina kundinitiativ ett steg längre med ännu fler generösa och flexibla bokningspolicys, en utökning av multiriskförsäkringen samt hjälpte kunder att behålla sin miles och nivåstatus.

För mer information, vänligen kontakta: 
Johan Forsberg, Spotlight PR 
Telefon: 073-512 52 96  
E-mail: johan.forsberg@spotlightpr.se  

Om Emirates

Berättelsen om Emirates började 1985 när vi startade verksamhet med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flottor, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskiner i himlen.

Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer över hela världen, branschledande flygunderhållning, regionalt inspirerad mat och service i världsklass.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Nya lägenheter till Årstaberg

Published

on

By

Idag har Magdalena Andersson, partiordförande Socialdemokraterna, och Hans Wallenstam, vd för Wallenstam, officiellt invigt byggnationen för drygt 400 nya lägenheter i Årstaberg. Här planerar Wallenstam för en byggnation som ger en ny siluett på Stockholms horisont med solrika balkonger, välkomnande fasader och kulörer som speglar stadens karaktär.

I det gamla industriområdet vid Årstabergs station växer ett nytt bostadsområde fram med cirka 1 000 bostäder, en grundskola och en ny kvarterspark. 

– Att kunna starta en nybyggnation av lägenheter i dessa tider känns stort. Vi vet att efterfrågan är enorm och är därför stolta att med denna byggnation kunna tillföra drygt 400 nya lägenheter till Stockholm och Årstaberg, säger Hans Wallenstam, vd för Wallenstam. 

Lägenheterna kommer byggas ett stenkast från Södermalm i skärningspunkten mellan Liljeholmen och Årstafältet. Precis intill stryker tvärbanan och ett regionalt cykelstråk som öppnar upp närheten till resten av Stockholm. Projektet fördelas över tre hus kring en sluten gård och ett punkthus. Utöver lägenheterna planeras det för ett varierat utbud av butiker och service i entrévåningarna. Här är pulsen hög dygnet runt. 

Den planerade nybyggnationen kommer att variera från 7 till 25 våningar. Första inflyttningen i Wallenstams lägenheter beräknas ske under 2026.
 

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Elisabeth Vansvik, Kommunikationsdirektör Wallenstam AB (publ), tel. 031-20 00 00 alt. 0705-17 11 38, elisabeth.vansvik@wallenstam.se

www.wallenstam.se

Wallenstam är ett fastighetsbolag som förvaltar, bygger och utvecklar fastigheter för ett hållbart boende och företagande i Göteborg, Stockholm och Uppsala. Fastighetsbeståndet värderas till cirka 64 miljarder kronor och kundbasen utgörs av cirka 12 200 hushåll och 1 000 företag. Den totala uthyrningsbara ytan är cirka 1,4 miljoner kvm. Wallenstam är självförsörjande på förnybar elenergi med egna vindkraftverk i drift. Bolagets B-aktier finns noterade på Nasdaq Stockholm sedan 1984.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Nya lägenheter till Årstaberg

Published

on

By

Idag har Magdalena Andersson, partiordförande Socialdemokraterna, och Hans Wallenstam, vd för Wallenstam, officiellt invigt byggnationen för drygt 400 nya lägenheter i Årstaberg. Här planerar Wallenstam för en byggnation som ger en ny siluett på Stockholms horisont med solrika balkonger, välkomnande fasader och kulörer som speglar stadens karaktär.

I det gamla industriområdet vid Årstabergs station växer ett nytt bostadsområde fram med cirka 1 000 bostäder, en grundskola och en ny kvarterspark. 

– Att kunna starta en nybyggnation av lägenheter i dessa tider känns stort. Vi vet att efterfrågan är enorm och är därför stolta att med denna byggnation kunna tillföra drygt 400 nya lägenheter till Stockholm och Årstaberg, säger Hans Wallenstam, vd för Wallenstam. 

Lägenheterna kommer byggas ett stenkast från Södermalm i skärningspunkten mellan Liljeholmen och Årstafältet. Precis intill stryker tvärbanan och ett regionalt cykelstråk som öppnar upp närheten till resten av Stockholm. Projektet fördelas över tre hus kring en sluten gård och ett punkthus. Utöver lägenheterna planeras det för ett varierat utbud av butiker och service i entrévåningarna. Här är pulsen hög dygnet runt. 

Den planerade nybyggnationen kommer att variera från 7 till 25 våningar. Första inflyttningen i Wallenstams lägenheter beräknas ske under 2026.
 

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Elisabeth Vansvik, Kommunikationsdirektör Wallenstam AB (publ), tel. 031-20 00 00 alt. 0705-17 11 38, elisabeth.vansvik@wallenstam.se

www.wallenstam.se

Wallenstam är ett fastighetsbolag som förvaltar, bygger och utvecklar fastigheter för ett hållbart boende och företagande i Göteborg, Stockholm och Uppsala. Fastighetsbeståndet värderas till cirka 64 miljarder kronor och kundbasen utgörs av cirka 12 200 hushåll och 1 000 företag. Den totala uthyrningsbara ytan är cirka 1,4 miljoner kvm. Wallenstam är självförsörjande på förnybar elenergi med egna vindkraftverk i drift. Bolagets B-aktier finns noterade på Nasdaq Stockholm sedan 1984.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Sveriges Annonsörer vinner internationellt pris på WFA President Award för Campus Marketing

Published

on

By

Sveriges Annonsörer har återigen fått internationell erkännande genom att vinna det prestigefyllda WFA President Award för sitt banbrytande kunskapsprogram, Campus Marketing. Prisutdelningen ägde rum igår kväll och lyfter fram det betydande arbete som Sveriges Annonsörer har utfört för att höja kompetensen inom marknadsföringsbranschen. 

Motiveringen från juryn lyder:

”Campus Marketing is a training platform designed to help marketing teams gain new knowledge and implement marketing strategies. It combines on-site, teacher-led training for individuals with digital micro-courses available for the rest of the team. The programme helps facilitate new ways of working within marketing teams and ensure long-term competence and knowledge retention as well as higher employee retention through eLearning, workshops, certification, guidance and other resources.”

Campus Marketing har skapats för att ge teamet på marknadsavdelningen den kunskap och de verktyg de behöver för att lyckas i en föränderlig marknad. Programmet kombinerar personliga, lärarledda utbildningsprogram med digitala mikrokurser som är tillgängliga för hela teamet. Genom en unik mix av självstudier, utbildningar, workshops samt certifieringar säkerställer Campus Marketing inte bara marknadsförarnas långsiktiga kompetensutveckling utan ambitionen är också att skapa bättre och mer effektskapande marknadsföring. Utvecklingen av Campus Marketing har skett under flera år och i nära samarbete med våra medlemmar.  

”Vi är oerhört stolta över att vårt arbete med Campus Marketing har fått internationell uppmärksamhet och erkännande,” säger Hanna Riberdahl, VD på Sveriges Annonsörer. ”Priset är ett bevis på det hårda arbete och det fokus vi har på att stödja och vägleda våra medlemmar på ett innovativt sätt och därmed verkligen kunna göra skillnad för marknadsförare.”

Läs mer om Campus Marketing här.

För ytterligare information, vänligen kontakta: 

Jenny Lager 
Projektledare utbildning 
jenny.lager@sverigesannonsorer.se 
0768-979105 

Om Sveriges Annonsörer: 
Sveriges Annonsörer är en oberoende intresseorganisation som verkar för att förbättra förutsättningarna för marknadsförare i Sverige. Genom utbildningar, rådgivning och opinionsbildning arbetar vi för en hållbar och framgångsrik marknadsföring. 
För mer information om Campus Marketing och Sveriges Annonsörers arbete, besök vår webbplats på sverigesannonsorer.se 

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.