Connect with us

Marknadsnyheter

Gynning & Berg blir Ellos nya ambassadörer

Published

on

Ellos koncept Portraits of Women är tillbaka, med Carolina Gynning och Carina Berg som nya ambassadörer. Nu går startskottet för ett årslångt samarbete där duon ska fokusera på hur vi mår bra.

Carolina Gynning och Carina Berg är två starka kvinnor som sprider härlig energi, självförtroende, skratt och skoj på ett avslappnat sätt. Kvinnor mitt i livet, precis som Ellos kärnkund.  

Hur mår vi bra?  

Utifrån Ellos koncept Portraits of Women får vi följa ”Gynning & Berg mitt i livet” med frågeställningen ”hur mår vi bra?”. I ett årslångt samarbete kommer ambassadörerna jaga balansen i livet. Det blir flamsigt och tramsigt och djupt och allvarligt, precis så som livet är.

Livet är så mycket. Heter man Gynning & Berg är det hästar och grisar, konstverk och bladverk, manuskort, barn, män och exmän. Allt mellan stövlar och klackar. Och så ska man träna hårt och andas djupt. Med sina personligheter kompletterar de varandra perfekt och visar nyanserna i att vara kvinna mitt i livet.

Vi är väldigt stolta över att ha Carina Berg och Carolina Gynning som ambassadörer, två starka och inspirerande kvinnor som på olika sätt speglar vår kärnkund, kvinnan mitt i livet. De representerar Ellos på ett äkta sätt som vår målgrupp kan relatera till, vilket är avgörande i samarbetet med våra ambassadörer, säger Cédric Ménard, marknadschef på Ellos.

I den första kampanjen kommer Carina och Carolina testa getyoga, skogsbad, porträttmålning, paddla SUP och åka sopsäck. 

– Det här känns så roligt! Att få utforska ämnet livsbalans under ett helt år, iförd tjusiga och gosiga outfits från Ellos ihop med sin BFF, är det ens ett jobb? Det känns ljuvligt och jag är så tacksam att Ellos ville teama ihop sig med oss, säger Carina Berg.

Ambassadörskapet är kopplat till Ellos sportsatsning med de egna varumärkena Ellos Studio och Áhkká i fokus.

– Jag älskar att träna! Gymmet är ett av mina happy places, och det ska bli så kul att nu hitta nya vägar till bättre hälsa ihop med Ellos. Ser så mycket fram emot ett galet år med aktiviteter för både fysiskt och psykiskt välmående tillsammans med Ellos, säger Carolina Gynning.

Den första stora kampanjen släpps onsdag 9/10 och kommer att synas i profilernas och Ellos digitala kanaler samt i utomhusreklam – allt för att möta kunden där hon är.

Vi är mycket glada för att inleda ett långsiktigt 360-samarbete med Carina och Carolina där vi tillsammans kommer att skapa värdefullt och inspirerande innehåll som speglar och engagerar vår kund på ett djupare plan, säger Cédric Ménard.

Portraits of Women är konceptet där Ellos lyfter sin kärnkund; kvinnan mitt i livet. Det inleddes framgångsrikt under 2023 då Pernilla Wahlgren porträtterades enligt ”stilen, livet, karriären” och nu är det alltså ”Gynning&Berg Mitt i livet” som är näst på tur.

Kampanjen och kollektionen hittar du på Ellos.se 

Kampanjbilder: https://we.tl/t-LKcQCpsqrM

 
För mer information, vänligen kontakta: 

PR@ellos.se

Ellos är en ledande e-handelsaktör för mode, hem och skönhet i Norden. Varumärket Ellos är välkänt och vi har cirka 1,6 miljoner aktiva kunder. I nära relation med våra kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva erbjudanden. På ellos.se hittar du över 400 varumärken för den moderna kvinnan och hennes familj. För oss är kunden alltid i fokus. ellos.se är den största e-handelsplatsen inom Ellos Group. För mer information om Ellos Group, besök gärna www.ellosgroup.com. Där kan du bland annat läsa mer om vår historia, vårt hållbarhetsarbete och vår vision. Där kan du också söka lediga jobb. Huvudkontoret finns i Borås där företaget grundades 1947.

Continue Reading

Marknadsnyheter

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt

Published

on

By

Torbjörn Söderberg

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg pratar med Jesper Norberg på EFN om börsens väg framåt. Man tar upp värderingar och makro, samt hur han själv väljer att agera.

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt
Continue Reading

Marknadsnyheter

Kreditkort skapar problem för USAs konsumenter – CNBC granskar

Published

on

By

CNBC pratar kredikort

CNBC tittar närmare på hur kreditkort skapar problem för konsumenterna i USA som får betala räntor på upp till 36 %, och ovanpå det kommer nya avgifter. När det skapar så här stora problem blir det ett problem för ekonomin som helhet, det är inte bara ett individuellt problem.

CNBC granskar kreditkort och problemen de skapar

Vi skrev nyligen om rekordhög belåning hos investerare i USA. Det är samma sak här, när det är så många individer som är så hårt belånade blir det ett problem för hela aktiemarknaden.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Varför går det så dåligt för Las Vegas?

Published

on

By

Vy över Las Vegas

Det pratas mycket om att Las Vegas har blivit tomt. Det kommer färre besökare både från USA och utlandet, i en sådan omfattning att vägar som förut var fyllda med bilar nu är smidiga att ta sig fram på. De enda som fortsatt verkar komma är affärsresenärerna.

Las Vegas får mycket kritik för att ha blivit för giriga. Hotellen har börjat lägga på alla möjliga konstiga avgifter för att tjäna mer, restaurangerna lägger på avgifter och dessutom har det tillkommit flera nya skatter. Besökarna känner sig lurade.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2025 Tanalys