Marknadsnyheter
MoveByBike genomför en riktad emission av units om cirka 5 MSEK
EJ FÖR PUBLICERING, DISTRIBUTION ELLER OFFENTLIGGÖRANDE, DIREKT ELLER INDIREKT, HELT ELLER DELVIS, INOM ELLER TILL USA, AUSTRALIEN, HONGKONG, JAPAN, KANADA, NYA ZEELAND, SCHWEIZ, SINGAPORE, SYDAFRIKA, SYDKOREA, RYSSLAND, BELARUS ELLER NÅGON ANNAN JURISDIKTION DÄR SÅDAN PUBLICERING, DISTRIBUTION ELLER OFFENTLIGGÖRANDE SKULLE VARA I STRID MED GÄLLANDE REGLER ELLER KRÄVA YTTERLIGARE REGISTRERING ELLER ANDRA ÅTGÄRDER ÄN VAD SOM FÖLJER AV SVENSK RÄTT. DETTA PRESSMEDDELANDE UTGÖR INTE ETT ERBJUDANDE ATT FÖRVÄRVA VÄRDEPAPPER I MOVEBYBIKE EUROPE AB (PUBL). SE ÄVEN AVSNITTET ”VIKTIG INFORMATION” NEDAN.
MoveByBike Europe AB (publ) (”MoveByBike” eller ”Bolaget”) har idag, med stöd av bemyndigande från extra bolagsstämman som hölls den 31 juli 2024, beslutat om en riktad emission av 83 376 089 units bestående av 83 376 089 aktier och 83 376 089 teckningsoptioner av serie TO 1, motsvarande cirka 5 MSEK (den ”Riktade Emissionen”). En (1) unit innehåller en (1) aktie och en (1) teckningsoption av serie TO 1. Investerare i den Riktade Emissionen är ett antal externa investerare samt vissa befintliga aktieägare. Teckningskursen i den Riktade Emissionen har fastställts genom förhandlingar på armlängds avstånd och uppgår till 0,06 SEK per unit, motsvarande 0,06 SEK per aktie, innebärandes en premie om cirka 103 procent i förhållande till stängningskursen för Bolagets aktie på Spotlight Stock Market den 25 november 2024. Teckningsoptionerna av serie TO 1 har emitterats vederlagsfritt. Samtliga units som emitterats genom den Riktade emissionen har tecknats och tilldelats. Genom den Riktade Emissionen tillförs Bolaget initialt cirka 5 MSEK före kvittningar och avdrag för transaktionskostnader, och vid utnyttjande av samtliga teckningsoptioner av serie TO 1 kommer Bolaget att tillföras ytterligare cirka 5 MSEK före avdrag för transaktionskostnader. Nettolikviden från den Riktade Emissionen avses användas till att expandera fordonsflottan, utöka den operativa kapaciteten samt fortsatta investeringar i Bolagets tekniska plattform.
Den Riktade Emissionen
Styrelsen i MoveByBike har idag, med stöd av bemyndigande från extra bolagsstämman som hölls den 31 juli 2024, beslutat att genomföra den Riktade Emissionen av 83 376 089 units, som riktas till ett antal externa investerare samt vissa befintliga aktieägare, och omfattar 83 376 089 nyemitterade aktier samt 83 376 089 teckningsoptioner av serie TO 1. En (1) unit innehåller en (1) aktie och en (1) teckningsoption av serie TO 1. Teckningsoptionerna av serie TO 1 har emitterats vederlagsfritt. Investerarna har tecknat och tilldelats samtliga units i den Riktade Emissionen. Teckningskursen i den Riktade Emissionen har fastställts genom förhandlingar på armlängds avstånd och uppgår till 0,06 SEK per unit, motsvarande 0,06 SEK per aktie, innebärandes en premie om cirka 103 procent i förhållande till stängningskursen för Bolagets aktie på Spotlight Stock Market den 25 november 2024. Bolagets styrelse bedömer att teckningskursen är marknadsmässig och återspeglar efterfrågan på Bolagets aktier. Genom den Riktade Emissionen tillförs Bolaget initialt cirka 5 MSEK före kvittningar uppgående till cirka 2,8 MSEK, varav cirka 1,6 MSEK utgörs av förinbetalda teckningar, och avdrag för transaktionskostnader, och vid fullt utnyttjande av teckningsoptionerna av serie TO 1 kan Bolaget tillföras ytterligare cirka 5 MSEK före avdrag för transaktionskostnader.
Den Riktade Emissionen har tecknats av: | ||
Aktier | TO 1 | |
Bisslinge Förvaltning Aktiebolag | 24 999 999 | 24 999 999 |
Aysha Sweden AB | 12 500 000 | 12 500 000 |
KKHL1 ApS | 12 500 000 | 12 500 000 |
Hollingworth/Mehrotra AB | 12 499 999 | 12 499 999 |
Red Dawn Ventures AB | 4 166 666 | 4 166 666 |
Hanell Rail AB | 3 381 097 | 3 381 097 |
TTC Invest AB | 2 333 333 | 2 333 333 |
Anders Hedberg AB | 1 666 666 | 1 666 666 |
Mediatus AB | 1 666 666 | 1 666 666 |
Pronestor Konsult i Uppsala AB | 1 666 666 | 1 666 666 |
D Folkesson Consulting AB | 1 333 333 | 1 333 333 |
Lærkes Far ApS | 1 291 666 | 1 291 666 |
orKas ApS | 1 291 666 | 1 291 666 |
Kongsfelt Kemi Holding ApS | 770 000 | 770 000 |
Kenneth Helmer Larsen | 666 666 | 666 666 |
Maltvik Invest AB | 641 666 | 641 666 |
Summa | 83 376 089 aktier | 83 376 089 TO 1 |
Motiv och användning av emissionslikvid
MoveByBike genomförde tidigare i år en framgångsrik företrädesemission som avsevärt förstärkte Bolagets balansräkning och möjliggjorde att MoveByBike kunde lämna den kontrollbalanssituation som Bolaget befann sig i. Denna åtgärd lade grunden för den finansiella stabilitet som krävdes för att säkra fortsatt verksamhet och möjliggjorde ett tydligare fokus på tillväxt.
Den kommande emissionen har ett framåtblickande syfte och är en central del av MoveByBikes strategi för att accelerera sin tillväxtresa. Med en stabil utveckling tillsammans med Bolagets strategiska partner Airmee, och genom investeringar i ny verksamhetsinfrastruktur, stärker MoveByBike sin position på marknaden för hållbara transporter. Bolaget ser betydande tillväxtmöjligheter på den nordiska marknaden och bedömer att ytterligare kapital möjliggör flera värdeskapande tillväxtinitiativ.
Genom den förestående emissionen avser MoveByBike att fortsätta expandera sin fordonsflotta för att möta ökande kundvolymer och stödja etableringen av nya hubbar i Stockholm och Göteborg. I samband med införandet av Miljözon 3 i centrala Stockholm den 31 december förväntar sig MoveByBike en ökad efterfrågan på stadstransporter och last mile-logistik. Bolaget planerar att vidareutveckla sina befintliga tjänster för att maximera möjligheterna i denna växande marknad. Därutöver identifierar MoveByBike ytterligare potential för effektivitetsvinster genom rationaliseringar och fortsatt utveckling av sin tekniska plattform. Sammantaget öppnar dessa investeringar upp betydande möjligheter för MoveByBike. Genom den Riktade Emissionen kan Bolaget kapitalisera på de tillväxtmöjligheter som presenteras, ytterligare stärka sin marknadsposition och skapa långsiktigt värde för sina aktieägare.
Mot Bakgrund av ovan bedömer styrelsen att det är en bra tidpunkt att genomföra den Riktade Emissionen.
Användning av nettolikvid:
Nettolikviden från den Riktade Emissionen avses primärt att användas för att:
- Finansiera investeringar i nya elfordon som krävs för att skala upp verksamheten i Stockholm och Göteborg.
- Stärka Bolagets operativa kapacitet genom etablering av nya verksamhetslokaler, inklusive en ny hubb i Göteborg.
- Investera i Bolagets tekniska plattform för ökad effektivitet och långsiktig hållbarhet.
- Säkerställa finansiell uthållighet och fortsatt implementering av vår långsiktiga strategi för lönsam tillväxt.
”Jag är djupt tacksam för det förtroende våra befintliga ägare och nya investerare visar oss i arbetet med att genomföra den pågående turn-arounden. Jag ser fram emot att fortsätta bygga ett starkare och mer lönsamt MoveByBike tillsammans.” – Säger Fredrik Videlycka, VD
Styrelsens överväganden
Inför styrelsens beslut om genomförandet av den Riktade Emissionen har Bolagets styrelse gjort en samlad bedömning och noga övervägt möjligheten att ta in kapital genom en företrädesemission, men anser att en emission med avvikelse från aktieägarnas företrädesrätt är ett bättre alternativ för Bolaget och dess aktieägare. Styrelsen anser att skälen till att avvika från aktieägarnas företrädesrätt är (i) att Bolaget är i ett viktigt utvecklingsskede och har ett närliggande behov av finansiering givet pågående och förväntade projekt och att en företrädesemission skulle kräva betydligt mer tid och resurser att genomföra samt även medföra en högre risk för en negativ effekt på aktiekursen, särskilt mot bakgrund av dagens volatila och utmanande marknadsförutsättningar, då en företrädesemission, i jämförelse med en riktad emission, sannolikt skulle behöva genomföras till en lägre teckningskurs mot bakgrund av de rabatter som har erbjudits vid företrädesemissioner på marknaden nyligen, (ii) att diversifiera och förstärka Bolagets aktieägarbas med strategiska investerare som visat ett långsiktigt intresse för Bolaget, och (iii) att genomförandet av den Riktade Emissionen kan ske till en betydligt lägre kostnad och med mindre komplexitet än en företrädesemission.
Skälet till att vissa befintliga aktieägare ges teckningsrätt är att dessa aktieägare har uttryckt och visat ett aktivt och långsiktigt intresse för Bolaget, vilket enligt styrelsens uppfattning skapar trygghet och stabilitet för både Bolaget och dess aktieägare.
Med beaktande av ovanstående och efter noga överväganden, där styrelsen särskilt beaktat att den nyligen genomförda företrädesemissionen under augusti 2024 tecknades till cirka 17 procent med stöd av företrädesrätt, är det styrelsens bedömning att den Riktade Emissionen är det mest fördelaktiga finansieringsalternativet för MoveByBike Europe AB (publ) och i såväl aktieägares som Bolagets intresse och därför också motiverar en avvikelse från huvudregeln om aktieägarnas företrädesrätt.
Inför styrelsens beslut om genomförandet av den Riktade Emissionen har styrelsen vidare lagt stor vikt vid att säkerställa teckningskursens marknadsmässighet i relation till rådande aktiekurs. Teckningskursen om 0,06 SEK per unit, motsvarande 0,06 SEK per aktie, innebär en premie om cirka 103 procent i förhållande till stängningskursen för Bolagets aktie på Spotlight Stock Market den 25 november 2024. Teckningskursen har fastställts genom förhandlingar med investerarna på armlängds avstånd. Då teckningskursen har fastställts genom förhandlingar på armlängds avstånd gör styrelsen bedömningen att teckningskursen är marknadsmässig och återspeglar efterfrågan på Bolagets aktier.
Teckningsoptioner av serie TO 1
En (1) teckningsoption av serie TO 1 berättigar innehavaren till teckning av en (1) ny aktie i Bolaget. Teckningskursen vid utnyttjande av teckningsoptionerna av serie TO 1 har fastställts genom förhandlingar med investerarna på armlängds avstånd och uppgår till 0,06 SEK per aktie, motsvarande 100 procent av teckningskursen i den Riktade Emissionen. Med anledning härav gör styrelsen bedömningen att teckningskursen vid utnyttjande av teckningsoptionerna av serie TO 1 är marknadsmässig. Teckningsperioden äger rum under perioden från och med 11 augusti 2025 till och med 25 augusti 2025. Teckningsoptionerna emitteras vederlagsfritt och avses ej tas upp till handel. Totalt kommer 83 376 089 teckningsoptioner av serie TO 1 emitteras med anledning av den Riktade Emissionen.
Aktier, aktiekapital och utspädning
Genom den Riktade Emissionen ökar antalet utestående aktier i Bolaget med 83 376 089, från 417 133 097 till 500 509 186 aktier, och aktiekapitalet ökar med 1 667 521,78 SEK, från 8 342 661,94 SEK till 10 010 183,72 SEK, vilket medför en utspädningseffekt om cirka 16,7 procent av antalet aktier och röster i Bolaget.
För det fall att samtliga teckningsoptioner av serie TO 1 utnyttjas kommer antalet utestående aktier öka med 83 376 089, från 500 509 186 till 583 885 275, och aktiekapitalet kommer öka med 1 667 521,78 SEK, från 10 010 183,72 SEK till 11 677 705,50 SEK. Detta innebär en utspädningseffekt om cirka 14,3 procent och en total utspädningseffekt om cirka 28,6 procent.
Rådgivare
Eminova Partners Corporate Finance AB agerar finansiell rådgivare och Kommissionären för Aktiebolagsärenden AB agerar legal rådgivare i samband med den Riktade Emissionen. Eminova Fondkommission AB agerar emissionsinstitut.
För mer information om MoveByBike, vänligen kontakta
Fredrik Videlycka, Interims VD
Telefon: +46 (0) 739 46 26 20
E-post: fredrik.videlycka@movebybike.se
Hemsida: www.movebybike.se
Om MoveByBike
MoveByBike är verksamma inom e-handel, logistik och mikromobilitet och är idag en av få aktörer på marknaden som arbetar med helt miljövänlig transport. Transporten sker med Bolagets egenutvecklade och inköpta el-lastcyklar, fordonen är eldrivna med en lastvikt på 200 kilo och lastutrymme på upp till fyra kubikmeter. Bolagets fordon är flexibla och lätta att operera med i städer där trafiken annars är ett problem, samtidigt som de möjliggör en högre produktivitet och effektiv transport eftersom de kan arbeta på både cykelvägar och bilvägar. Sedan starten har Bolaget genomfört över 3 000 000 leveranser och har som mål att bli Nordens ledande aktör inom last-mile mobility.
Viktig information
Publicering, offentliggörande eller distribution av detta pressmeddelande kan i vissa jurisdiktioner vara föremål för restriktioner. Mottagaren av detta pressmeddelande ansvarar för att använda detta pressmeddelande och informationen häri i enlighet med tillämpliga regler i respektive jurisdiktion. Detta pressmeddelande utgör inte ett erbjudande om, eller inbjudan till, att förvärva eller teckna några värdepapper i MoveByBike i någon jurisdiktion, varken från MoveByBike eller någon annan. Informationen i detta pressmeddelande får inte offentliggöras, publiceras eller distribueras, direkt eller indirekt, i eller till USA, Australien, Belarus, Ryssland, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Schweiz, Singapore, Sydafrika, Sydkorea eller någon annan jurisdiktion där sådan distribution skulle vara olaglig eller kräva registrering eller andra åtgärder än de som krävs enligt svensk lag. Informationen i detta pressmeddelande får inte heller vidarebefordras eller reproduceras på sätt som står i strid med sådana restriktioner.
Detta pressmeddelande är inte ett prospekt enligt betydelsen i förordning (EU) 2017/1129 (”Prospektförordningen”) och har inte blivit godkänt av någon regulatorisk myndighet i någon jurisdiktion. MoveByBike har inte godkänt något erbjudande till allmänheten av aktier eller andra värdepapper i någon av EES-länderna och inget prospekt har eller kommer att upprättas i samband med den Riktade Emissionen. I alla EES-medlemsstater adresseras detta meddelande och riktas endast till kvalificerade investerare och motsvarande i den medlemsstaten i den mening som avses i Prospektförordningen. Detta pressmeddelande och den information som pressmeddelandet innehåller får inte distribueras i eller till USA. Detta pressmeddelande utgör inte ett erbjudande att förvärva värdepapper i USA. Värdepapper som här omnämns har inte registrerats och kommer inte att registreras i enlighet med den vid var tid gällande amerikanska Securities Act från 1933 (”Securities Act”), och får inte erbjudas eller säljas i USA utan att de registreras, omfattas av ett undantag från, eller avser en transaktion som inte omfattas av registrering i enlighet med Securities Act. Det kommer inte att lämnas något erbjudande till allmänheten i USA att förvärva de värdepapper som omnämns här.
Denna information är sådan som MoveByBike är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-11-25 22:52 CET.
Marknadsnyheter
Här är det dyrast att separera i Sverige
Hypoteket har med hjälp av statistik från Svensk Mäklarstatistik räknat ut vad kontantinsatsen blir för två personer som vill köpa varsin trea i en av Sveriges 50 största kommuner. I Stockholms kommun är det dyrast, här blir kontantinsatsen för två treor 1 863 608 kronor. I Borlänge, där det är billigast, handlar det om 382 590 kronor i kontantinsats för två treor.
Antal skilsmässor 2023
Antalet skilsmässor per gift invånare under 2023 var det lägsta på hela 2000-talet. 2023 registrerades 21 231 skilsmässor i Sverige. Många som separerar gör det från samboförhållanden. Det finns dock ingen samlad statistik på hur många samboförhållanden som leder till separation.
Om uträkningen
Hypoteket har via Svensk Mäklarstatistik tagit fram underlag som visar medelpriset på treor i Sveriges 50 största kommuner. Från detta medelpris på treor har vi räknat fram hur mycket kontantinsatsen blir, för en och för två personer (baserat på 15 procent).
Storstadskommunerna Stockholm, Malmö, Göteborg
Allra dyrast är det för paret som ska köpa varsin trea i Stockholms kommun. Här blir kontantinsatsen per trea 931 804 kronor, och 1 863 608 för två.
I Göteborg blir kontantinsatsen per trea 541 148 kronor, och 1 082 295 kronor för två. I Malmö blir kontantinsatsen för en trea 404 640 kronor, och 809 280 kronor för två.
Kommuner exklusive Stockholm, Malmö och Göteborg
Hypotekets sammanställning visar att det är dyrast att separera i Sundbyberg, Solna och i Nacka För att två personer ska kunna köpa varsin trea i Sundbyberg krävs en kontantinsats på 661 804 kronor per person, 1 323 608 kronor för två.
Billigast är det för dem som separerar i Borlänge. Två kontantinsatser för två treor kostar sammanlagt 382 590 kronor.
Claudia Wörmann, boendeekonom på Hypoteket, menar att gruppen som flyttar på grund av separation ofta kommer i skymundan av andra. De ekonomiska förutsättningarna försämras i ett slag när kostnader som tidigare delats på två ska bäras av en. Det är en sak att ha råd med kontantinsatsen, du ska också beviljas lån, kunna amortera och klara dina nya vardagskostnader på en inkomst. Till det ska läggas kostnaden för att två separata hem ska inredas, vilket också kan bli kännbart ekonomiskt. Kontantinsatsen för den nya bostaden är endast en liten del av kostnaderna som kan uppstå.
Separerar man med barn handlar det ofta om att hitta två bostäder i närheten av varandra. Många föräldrar prioriterarar att barnen ska kunna gå emellan eller åtminstone med lätthet ta sig från en förälder till en annan. Sannolikt väger man också in aspekten att ha det sociala nätverket. Gruppen som flyttar på grund av skilsmässa är därmed ganska begränsade i sitt geografiska sökområde. Är man bosatt i en kommun med höga medelpriser kan andra överväga att flytta till en billigare kommun. Det är dock inte alls lika lätt för personer som flyttar på grund av skilsmässa och med barn.
– Separationer sker överallt och tar ingen hänsyn till om du bor i en kommun med högre eller lägre bostadspriser. Förhoppningsvis kan man också säga att de som ska köpa varsin trea där det är dyrare bostadspriser sannolikt också säljer något som är dyrare. Det underlättar ju om man säljer sin nuvarande bostad med vinst för att klara nästa steg i livet efter en separation. Får man inte ihop kalkylen köper man något mindre eller en bostad längre ut. Om ändringarna av kravet på kontantinsats går igenom kan det även gagna människor som separerar. Att gå från 15 till 10 procent i kontantinsats kan göra stor skillnad för den här gruppen, säger Claudia Wörmann.
Fem dyraste kommunerna att separera i
Exklusive Stockholm, Malmö, Göteborg
- Sundbyberg
- Solna
- Nacka
- Varberg
- Kungsbacka
Fem billigaste kommunerna att separera i
Exklusive Stockholm, Malmö, Göteborg
- Borlänge
- Kristianstad
- Trollhättan
- Uddevalla
- Skövde
Bifogas uträkning Sveriges 50 största kommuner
För mer information, annan geotafisk indelning eller kommentarer
Claudia Wörmann, boendeekonom på Hypoteket
claudia@hypoteket.com eller 0709 90 68 14
Hypoteket har sedan 2018 hjälpt bolånekunder att sänka sina boendekostnader genom ett digitalt, enkelt och smidigt bolån där alla får en låg ränta utan förhandling. Bolånen finansieras av Nordens största pensionsfonder och försäkringsbolag. Enligt jämförelsetjänsten Trustpilot har Hypoteket Sveriges nöjdaste bolånekunder.
Taggar:
Marknadsnyheter
Negativa Ord Kan Avslöja Psykisk Hälsa
En ny studie i Cognition & Emotion visar att personer som ofta använder negativt laddade ord löper högre risk för förhöjda nivåer av depression och ångest över tid. Oavsett om deltagarna var kliniskt deprimerade eller inte, tydde en hög frekvens av negativt språkbruk på mer intensiva psykiska utmaningar. Även om positivt språk hade en svag koppling till minskade symtom, var denna effekt betydligt svagare.
I studien fick 40 deltagare beskriva sina upplevelser vid tre olika tillfällen under ett år. Deras berättelser analyserades för positivt och negativt språk, och resultaten visade att ihållande negativa språkmönster kan vara en stabil indikator på psykisk hälsa. Detta öppnar för nya sätt att övervaka psykiska tillstånd genom att analysera vårt språk i vardagen.
Källa: psypost.org
Marknadsnyheter
Air India SATS lägger ny order på 15,7 MSEK
Air India SATS (AISATS) fortsätter att expandera Aerowash-konceptet i Indien. För att möta behovet i den indiska marknaden har Aerowash erhållit en ny order på motsvarande 15,7 MSEK från AISATS.
Maskinerna ska användas av AISATS på basen i Mumbai. Sedan tidigare har AISATS etablerat det unika Aerowash-konceptet i New Dehli, Bangalore och Hydrabad.
”Det är enormt glädjande att utbyggnaden av AISATS nätverk av baser som kan erbjuda vårt effektiva och miljövänliga tvättkoncept fortsätter. Vi ser ett växande behov av att kunna erbjuda flygbolagen kontinuerlig tillgång till vår drywash. Jag har därför hög tilltro till att AISATS kommer utöka nätverket med fler baser under nästa år. Det gäller att ha respekt för ledtiderna i branschen så överlag är jag enormt stolt över vad vi fått till i Indien på förhållandevis kort tid.”, säger vd Niklas Adler
Aerowash kommer att prioritera den nya ordern från AISATS och skeppning beräknas därför att genomföras under de kommande 1-2 månaderna.
Denna information är sådan som Aerowash är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-12-25 10:57 CET.
Tel: 073-679 39 37
E-post: niklas.adler@aerowash.com
Aerowash erbjuder produkter, lösningar och tjänster för exteriör tvätt av flygplan. Bolaget har utvecklat en produktportfölj bestående av automatiserade tvättrobotar som förkortar tvättprocessen med upp till 60 procent i jämförelse med gängse manuell metod mätt i tidsåtgång vilket genererar besparingar för flygbolag och flygplatser.
-
Analys från DailyFX9 år ago
EUR/USD Flirts with Monthly Close Under 30 Year Trendline
-
Marknadsnyheter2 år ago
Upptäck de bästa verktygen för att analysera Bitcoin!
-
Marknadsnyheter4 år ago
BrainCool AB (publ): erhåller bidrag (grant) om 0,9 MSEK från Vinnova för bolagets projekt inom behandling av covid-19 patienter med hög feber
-
Analys från DailyFX11 år ago
Japanese Yen Breakout or Fakeout? ZAR/JPY May Provide the Answer
-
Analys från DailyFX11 år ago
Price & Time: Key Levels to Watch in the Aftermath of NFP
-
Marknadsnyheter2 år ago
Därför föredrar svenska spelare att spela via mobiltelefonen
-
Analys från DailyFX7 år ago
Gold Prices Falter at Resistance: Is the Bullish Run Finished?
-
Nyheter6 år ago
Teknisk analys med Martin Hallström och Nils Brobacke