Marknadsnyheter
Najell börjar med Live Shopping för att utbilda och komma närmare konsumenten
Najell är grundat och baserat i Lund i södra Sverige av paret Niklas och Freja. Idén till den första produkten, Babynest SleepCarrier, föddes när Niklas la sin systerdotter och hon vaknade varje gång hon lades ner
Vi tog tillfället i akt och ställde några frågor till Margret Runarsdottir, Marketing Manager på Najell inför deras satsning på Live Shopping.
● Varför startar Najell med Live Shopping?
– Vi letar hela tiden efter nya sätt att komma närmare våra kunder och det här är ett grepp som vi varit nyfikna på under en längre tid och nu är det rätt timing.
● Vilken typ av innehåll kommer ni fokusera på?
– Att bli förälder är en djungel och som blivande förälder är det många varumärken och produktkategorier att välja mellan. Vår ambition med Najell är att få människor att känna trygghet och lita på sina instinkter. Genom Liveshopping ökar vår tillgänglighet och möjlighet att visa hur produkter fungerar samt hjälpa föräldrar med olika frågeställningar.
● När är er första sändning och vad kan man som konsument förvänta sig att se?
– Stay tuned. Vi har planerat att ha vår första sändning i slutet av mars.
Vi är mycket tacksamma över förtroendet Najell har givit oss. Med starkt fokus på kund och information som kan hjälpa konsument att ta bra beslut, ser jag med spänning fram emot den första sändningen och ett långsiktigt värdeskapande samarbete säger Malin Berlin, International Sales Executive på Streamify
Avtalet kommer inte att ha betydande effekter på årsresultatet.
För ytterligare information om Streamify, vänligen kontakta:
Johan Klitkou, VD
Telefon: +46 76-643 37 47
E-post: johan@streamify.io
Hemsida: www.streamify.io
Om Streamify
2019 lanserades den internationellt skalbara plattformen Streamify – en unik digital plattform som gör det möjligt för alla att sälja produkter via Live video shopping och pay-per-view-biljetter genom livesändningar.
Streamifys aktier är listade på Spotlight Stock Market under förkortningen STREAM, och aktiens ISIN-kod är SE0015244462. Mer information finns på www.streamify.io och www.spotlightstockmarket.com.
Marknadsnyheter
Teknisk analys på flera marknader med Anders Haglund
Anders Haglund går igenom den tekniska analysen på flera marknader samt även några olika enskilda aktier.
Marknadsnyheter
JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt
JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg pratar med Jesper Norberg på EFN om börsens väg framåt. Man tar upp värderingar och makro, samt hur han själv väljer att agera.
Marknadsnyheter
Kreditkort skapar problem för USAs konsumenter – CNBC granskar
CNBC tittar närmare på hur kreditkort skapar problem för konsumenterna i USA som får betala räntor på upp till 36 %, och ovanpå det kommer nya avgifter. När det skapar så här stora problem blir det ett problem för ekonomin som helhet, det är inte bara ett individuellt problem.
CNBC granskar kreditkort och problemen de skapar
Vi skrev nyligen om rekordhög belåning hos investerare i USA. Det är samma sak här, när det är så många individer som är så hårt belånade blir det ett problem för hela aktiemarknaden.
-
Analys från DailyFX10 år ago
EUR/USD Flirts with Monthly Close Under 30 Year Trendline
-
Marknadsnyheter5 år ago
BrainCool AB (publ): erhåller bidrag (grant) om 0,9 MSEK från Vinnova för bolagets projekt inom behandling av covid-19 patienter med hög feber
-
Marknadsnyheter3 år agoUpptäck de bästa verktygen för att analysera Bitcoin!
-
Analys från DailyFX12 år ago
Japanese Yen Breakout or Fakeout? ZAR/JPY May Provide the Answer
-
Marknadsnyheter2 år agoDärför föredrar svenska spelare att spela via mobiltelefonen
-
Analys från DailyFX12 år ago
Price & Time: Key Levels to Watch in the Aftermath of NFP
-
Analys från DailyFX8 år ago
Gold Prices Falter at Resistance: Is the Bullish Run Finished?
-
Nyheter7 år agoTeknisk analys med Martin Hallström och Nils Brobacke
