Connect with us

Marknadsnyheter

Oxcia AB publicerar sin delårsrapport för första kvartalet 2022

Published

on

FÖRSTA KVARTALET (JANUARI-MARS 2022)

  • Rörelseresultatet uppgick till -5 313 134  (-2 609 304) SEK
  • Periodens resultat uppgick till -5 313 134 (-2 629 157) SEK
  • Kassaflödet från den löpande verksamheten uppgick till -4 993 784 (-1 817 682) SEK
  • Resultat per aktie före utspädning uppgick till -2,52 (-2,63) SEK.
  • Resultat per aktie efter utspädning uppgick till -2,52 (-2,63) SEK.

 

VÄSENTLIGA HÄNDELSER UNDER FÖRSTA KVARTALET

 

  • Teckning av nya aktier med stöd av optioner genomförs i slutet av januari och därmed tillförs Oxcia 20 611 162 SEK innan emissionskostnader.

 

  • Ny publikation med OXC-101 (karonudib, TH1579) som visar att OXC-101 även kan förbättra effekten av standardkemoterapi i prekliniska akut myeloisk leukemi (AML)-sjukdomsmodeller. (Centio et al., ”Inhibition of oxidized nucleotide sanitation by TH1579 and conventional chemotherapy cooperatively enhance oxidative DNA-damage and survival in AML”, Mol Cancer Ther, doi: 10.1158/1535-7163.MCT-21-0185. Online före tryckning)
     
  • Interimrapport för pågående kliniska fas 1 studien (MASTIFF), visar att OXC-101 är väl tolererad av patienter med avancerade solida cancrar.
     
  • Maximal tolererad dos (MTD)(1) uppnådd i en av två olika doseringsscheman i kliniska fas 1 studien i solida cancrar.

 

  • Tilläggsansökan till kliniska fas 1 studien i blodcancrar inskickad till Läkemedelsverket och Etikprövningsmyndigheten rörande tillägg av ytterligare kliniskt studiecentrum (Universitetssjukhuset Örebro) och ändring av exklusionskriterier. Etikprövningsmyndigheten och Läkemedelsverket har godkänt tilläggsansökan.

 

  • Uppskalning av 40 kg OXC-101 läkemedelssubstans påbörjad hos Patheon, Thermofisher Scientific.

 

 

Not (1): Kliniska fas 1 studier görs för att undersöka säkerhet och tolerans av nya läkemedelskandidater vid olika dosnivåer upp t.o.m maximal tolererad dos (MTD). Målet med kliniska fas 1 studier är att komma fram till en rekommenderad klinisk fas 2 dos och doseringsschema.

 

VÄSENTLIGA HÄNDELSER EFTER PERIODENS UTGÅNG

  • Den 1 april 2022 beslutar en extra bolagsstämma om nyval av Eva Nordström som ny ordinarie styrelseledamot i Oxcias styrelse och, som en förberedelse inför IPO, en split på aktier 10:1 . Dessutom fattades beslut om två optionsprogram; ett för ledningen om 120 000 optioner (efter split) och ett för styrelsen om 120 000 optioner (efter split). 
     
  • Läkemedelsverket godkänner tilläggsansökan till kliniska fas 1 studien i blodcancrar.
     
  • Inga övriga väsentliga händelser har inträffat efter periodens utgång som påverkar resultat och ställning.

 

VD har ordet

Året har startat väl och under första kvartalet 2022 tar Oxcia in ytterligare 20.6 miljoner SEK för att säkerställa fortsatt tillväxt av bolaget och framåtskridande av Oxcias projekt. Vi har under kvartalet publicerat en positiv interim rapport för fas 1 studien i avancerade solida cancrar. Studien löper fortsatt väl och vi räknar med att ha en rekommenderad dos för fas II under hösten.

Kliniska fas 1 studien har uppnått slutpunkten för en av två olika behandlingsregimer som studeras. Det innebär att studien kommer fortsätta under 2022, då ytterligare 3 patienter behöver rekryteras i den behandlingsregim som ännu inte nått slutpunkten, innan studien kan avslutas. Det är mycket uppmuntrande att se att flertalet patienter stabiliserats i sin cancer och att patienter förbättrat sin livskvalité under behandlingen med OXC-101. Vi har nu en cancerpatient som fått OXC-101 behandling i mer än 10 månader. Detta är första verkliga beviset att Oxcias behandlingar kan göra skillnad för människor!

Under Q1 har vi ansökt om att bl.a. lägga till ytterligare ett klinisk-studiecenter för fas 1 studien i blodcancrar,  allt för att öka inklusionstakten i denna studie. Läkemedelsverket och Etikprövningsmyndigheten har godkänt tilläggen. Vi har uppnått maximal dosering och nästa steg är att minska dosen, hitta den rekommenderade fas 2 dosen och sedan öppna en mindre studie där effekten av OXC-101 studeras i de blodcancrar som uppvisat tecken på aktivitet av läkemedelskandidaten.

Mycket fokus under Q1 har varit på att lägga upp planerna för fortsatt klinisk utveckling av OXC-101, där vi har diskuterat med sk. Key Opinion Leaders (KOL), granskat pre-kliniska och kliniska data, vetenskapen, marknaden och konkurrenssituationen för att utreda hur OXC-101 kan bäst positioneras. Vi närmar oss nu ett beslut, som kommer vara gediget genomarbetat och som undersöker OXC-101 som monoterapi men också ger oss en förståelse för hur OXC-101 kan kombineras med dagens standardbehandlingar. Cancerbehandling idag består oftast av flera kombinationer av olika läkemedel och därför är det viktigt att få en sådan förståelse tidigt.

Oxcias projekt OXC-201, en helt ny typ av anti-inflammations och anti-fibros behandling, fortskrider enligt plan med fokus att bättre förstå effekterna i olika pre-kliniska sjukdomsmodeller.

Organisationen har fortsatt att förstärkas. I mars började Emil Lindmark, affärsjurist, som en viktig del i vår fortsatta utveckling att förbereda oss inför en kommande notering.

Jag vill passa på att framföra ett varmt tack till alla våra investerare som i januari tecknade optioner serie 2021/2022, vilket ytterligare stärkte Oxcias kassa med ca 20.6 miljoner SEK. Med en kassa på ca 73 miljoner i januari 2022, kan Oxcia fortsätta utveckla OXC-101 och OXC-201 programmen och fortsätta förbereda oss för en framtida notering. Det ger också Oxcia spelrum för att anpassa tiden för notering efter börsklimatet och vi arbetar aktivt med att även hitta andra finansiella stöd för vår verksamhet. Under mars har vi tex deltagit i BioEurope, ett forum för att hitta kommande samarbetspartner(s).

Vi lever i en orolig värld, med COVID-19 epidemi och krig i Europa. Då är det ännu viktigare att hitta en mening i det man gör, och bidra till en bättre värld och situation för människor, vilket är syftet med Oxcias verksamhet. Jag är väldigt glad över att vår huvudägare, Thomas Helleday Stiftelse för Medicinsk Forskning, har kunnat hjälpa en ukrainsk kvinnlig forskare att undfly kriget och komma till Sverige för att forska på Karolinska Institutet. Vi på Oxcia vill också stödja henne och därför samarbetar hon med oss och är med och studerar biomarkörer för OXC-101.

Vi går raskt vidare med våra projekt så att vi kan skapa en bättre livssituation för många mycket svårt sjuka människor.

 

Ulrika Warpman Berglund

VD

 

Denna bokslutskommuniké har godkänts av styrelsen och verkställande direktören för publicering. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 29 april 2022.

 

Oxcia AB (publ):s delårsbokslut för januari till mars 2022 finns tillgänglig på bolagets hemsida: www.oxcia.com/investerare/pressmeddelanden eller www.oxcia.com/investerare/finansiellarapporter

 

 

För ytterligare information kontakta:

Ulrika Warpman Berglund, VD, Oxcia AB (publ)

Telefon: +46 (0) 73 270 9605
ulrika.warpmanberglund@oxcia.com

 

Om Oxcia AB

Oxcia AB är pionjär inom oxidativa DNA-skador och DNA Damage Response (DDR) med fokus på att utveckla nya säkra behandlingar för patienter som lider av cancer eller inflammation. Oxcia har för närvarande två DDR-läkemedelskandidater, båda med potential att bli first-in-class läkemedel. OXC-101 (karonudib, TH1579) undersöks i två pågående kliniska fas 1-studier, en i avancerade solida tumörer och en i hematologiska cancertyper. OXC-201 (TH5487) utvecklas mot inflammations- och fibrosrelaterade sjukdomar, såsom lungfibros, och befinner sig i preklinisk fas.

För mer information, vänligen besök www.oxcia.com

 

 

Continue Reading

Marknadsnyheter

Fortsatt försäljningstillväxt för Lindex med stärkt digital andel

Published

on

By

Lindex presenterar idag sin delårsrapport för första kvartalet 2024 och redovisar fortsatt försäljningstillväxt i både fysiska butiker och digitala kanaler.

Lindex försäljning under första kvartalet ökade med 2,7 procent i lokala valutor och med 4,0 procent i SEK. Modeföretaget fortsatte sin tillväxt i fysisk butik med en ökning på 1,8 procent jämfört med motsvarande period föregående år. Den digitala försäljningen ökade med 8,9 procent under kvartalet och utgör 22,9 procent av Lindex totala försäljning (21,6 procent 2023). 

”Vi fortsätter vår fina försäljningstillväxt under första kvartalet och ökar försäljningen i såväl våra fysiska butiker som digitala kanaler, med en stärkt digital andel. Dam var vårt starkaste affärsområde med en försäljningsökning på 7,4 procent. Det är också glädjande att vi tar ytterligare marknadsandelar och fortsätter växa med både nya och aktiva kunder samt ökar snittköpet, trots tider med minskad köpkraft. Vi har under kvartalet även stärkt vår närvaro och tillväxtpotential genom lansering med partners”, säger VD Susanne Ehnbåge.

Modeföretagets justerade rörelseresultat* för första kvartalet uppgick till 47 MSEK (62 MSEK 2023). Lindex försäljningstillväxt påverkade resultatet positivt men på grund av ökade fraktpriser, med anledning av situationen i Röda havet, minskade resultatet jämfört med motsvarande period föregående år. Lindex rörelseresultat* för första kvartalet 2024 uppgick till 86 MSEK (62 MSEK 2022).

Lindex har under första kvartalet släppt sin hållbarhetsrapport för 2023 som beskriver modeföretagets betydande framsteg såväl som utmaningar samt den omfattande transformation som genomsyrar hela företaget.

Vi fortsätter vår transformation till en mer hållbar affär och accelererar våra framsteg i att uppfylla vårt hållbarhetslöfte. Jag är stolt över vad vi lyckats åstadkomma hittills inom bland annat våra material och minskad klimatpåverkan, där vi under föregående år minskade våra totala utsläpp med 21 procent och med 41 procent jämfört med basåret 2017, trots en stark försäljningstillväxt. Vi har höjt ambitionsnivån ytterligare och ansökt om ett nytt science based target-mål som också inkluderar hela Lindex koncernen. För att fortsätta lyckas nå våra mål och minska vårt klimatavtryck vidtar vi åtgärder inom nästan alla aspekter av vår verksamhet. De viktigaste hörnstenarna är att minska energianvändningen och övergå till förnybar energi i vår leverantörskedja. Andra viktiga delar är att fortsätta utforska och skala cirkulära affärsmodeller liksom att fokusera på innovation i material”, säger Susanne Ehnbåge.

Modeföretagets investeringar för sin fortsatta globala, digitala och hållbara tillväxt fortlöper med full kraft liksom den digitala transformationen där Lindex bygger en stark grund för effektivitet, flexibilitet och innovation.

Som en del av vår fortsatta resa och transformation genomför vi under året många viktiga lanseringar för att accelerera vår tillväxt på ett effektivt sätt. Ett avgörande steg är implementeringen av vårt nya högautomatiserade omnilager, vilket vi planerar och ser fram emot att ta i drift under hösten. Vi arbetar även intensivt med vårt digitala butiksprogram, med bland annat utrullning av nytt mobilt kassasystem och RFID-teknologi, för att förbättra kundupplevelsen ytterligare. Vi fokuserar också på att digitalisera vår leverantörskedja för att öka flexibiliteten och minska ledtiderna. Ja, det är många stora milstolpar som vi närmar oss med stor entusiasm och engagemang. Genom våra samlade insatser och innovationskraft strävar vi mot en ännu mer framgångsrik framtid, där vi inte bara accelererar vår tillväxt utan också stärker vår position som ett globalt, varumärkesdrivet och hållbart modeföretag”, säger Susanne Ehnbåge. 

*Lindex rörelseresultat redovisas inklusive IFRS16 leasingavtal.
 

För mer information, kontakta;

Kristina Hermansson
Senior PR & Communications Manager
Telefon: +46 (0)31 739 50 70
E-mail: press@lindex.com

Lindex är ett av Europas ledande modeföretag med cirka 440 butiker på 18 marknader och försäljning online världen över genom tredjepartssamarbeten. Lindex erbjuder ett inspirerande och prisvärt mode och sortimentet omfattar flera olika koncept inom dam-, barn-, underkläder och kosmetik. Lindex växer, både genom egna kanaler, franchise och tillsammans med globala modeplattformar. Lindex högre syfte är att stärka och inspirera kvinnor överallt, och Lindex hållbarhetslöfte är att göra skillnad för framtida generationer genom att stärka kvinnan, respektera planeten och stå upp för mänskliga rättigheter. Lindex är ett helägt dotterbolag till Lindex Group Abp. Ytterligare information finns på www.lindex.com.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Fortsatt försäljningstillväxt för Lindex med stärkt digital andel

Published

on

By

Lindex presenterar idag sin delårsrapport för första kvartalet 2024 och redovisar fortsatt försäljningstillväxt i både fysiska butiker och digitala kanaler.

Lindex försäljning under första kvartalet ökade med 2,7 procent i lokala valutor och med 4,0 procent i SEK. Modeföretaget fortsatte sin tillväxt i fysisk butik med en ökning på 1,8 procent jämfört med motsvarande period föregående år. Den digitala försäljningen ökade med 8,9 procent under kvartalet och utgör 22,9 procent av Lindex totala försäljning (21,6 procent 2023). 

”Vi fortsätter vår fina försäljningstillväxt under första kvartalet och ökar försäljningen i såväl våra fysiska butiker som digitala kanaler, med en stärkt digital andel. Dam var vårt starkaste affärsområde med en försäljningsökning på 7,4 procent. Det är också glädjande att vi tar ytterligare marknadsandelar och fortsätter växa med både nya och aktiva kunder samt ökar snittköpet, trots tider med minskad köpkraft. Vi har under kvartalet även stärkt vår närvaro och tillväxtpotential genom lansering med partners”, säger VD Susanne Ehnbåge.

Modeföretagets justerade rörelseresultat* för första kvartalet uppgick till 47 MSEK (62 MSEK 2023). Lindex försäljningstillväxt påverkade resultatet positivt men på grund av ökade fraktpriser, med anledning av situationen i Röda havet, minskade resultatet jämfört med motsvarande period föregående år. Lindex rörelseresultat* för första kvartalet 2024 uppgick till 86 MSEK (62 MSEK 2022).

Lindex har under första kvartalet släppt sin hållbarhetsrapport för 2023 som beskriver modeföretagets betydande framsteg såväl som utmaningar samt den omfattande transformation som genomsyrar hela företaget.

Vi fortsätter vår transformation till en mer hållbar affär och accelererar våra framsteg i att uppfylla vårt hållbarhetslöfte. Jag är stolt över vad vi lyckats åstadkomma hittills inom bland annat våra material och minskad klimatpåverkan, där vi under föregående år minskade våra totala utsläpp med 21 procent och med 41 procent jämfört med basåret 2017, trots en stark försäljningstillväxt. Vi har höjt ambitionsnivån ytterligare och ansökt om ett nytt science based target-mål som också inkluderar hela Lindex koncernen. För att fortsätta lyckas nå våra mål och minska vårt klimatavtryck vidtar vi åtgärder inom nästan alla aspekter av vår verksamhet. De viktigaste hörnstenarna är att minska energianvändningen och övergå till förnybar energi i vår leverantörskedja. Andra viktiga delar är att fortsätta utforska och skala cirkulära affärsmodeller liksom att fokusera på innovation i material”, säger Susanne Ehnbåge.

Modeföretagets investeringar för sin fortsatta globala, digitala och hållbara tillväxt fortlöper med full kraft liksom den digitala transformationen där Lindex bygger en stark grund för effektivitet, flexibilitet och innovation.

Som en del av vår fortsatta resa och transformation genomför vi under året många viktiga lanseringar för att accelerera vår tillväxt på ett effektivt sätt. Ett avgörande steg är implementeringen av vårt nya högautomatiserade omnilager, vilket vi planerar och ser fram emot att ta i drift under hösten. Vi arbetar även intensivt med vårt digitala butiksprogram, med bland annat utrullning av nytt mobilt kassasystem och RFID-teknologi, för att förbättra kundupplevelsen ytterligare. Vi fokuserar också på att digitalisera vår leverantörskedja för att öka flexibiliteten och minska ledtiderna. Ja, det är många stora milstolpar som vi närmar oss med stor entusiasm och engagemang. Genom våra samlade insatser och innovationskraft strävar vi mot en ännu mer framgångsrik framtid, där vi inte bara accelererar vår tillväxt utan också stärker vår position som ett globalt, varumärkesdrivet och hållbart modeföretag”, säger Susanne Ehnbåge. 

*Lindex rörelseresultat redovisas inklusive IFRS16 leasingavtal.
 

För mer information, kontakta;

Kristina Hermansson
Senior PR & Communications Manager
Telefon: +46 (0)31 739 50 70
E-mail: press@lindex.com

Lindex är ett av Europas ledande modeföretag med cirka 440 butiker på 18 marknader och försäljning online världen över genom tredjepartssamarbeten. Lindex erbjuder ett inspirerande och prisvärt mode och sortimentet omfattar flera olika koncept inom dam-, barn-, underkläder och kosmetik. Lindex växer, både genom egna kanaler, franchise och tillsammans med globala modeplattformar. Lindex högre syfte är att stärka och inspirera kvinnor överallt, och Lindex hållbarhetslöfte är att göra skillnad för framtida generationer genom att stärka kvinnan, respektera planeten och stå upp för mänskliga rättigheter. Lindex är ett helägt dotterbolag till Lindex Group Abp. Ytterligare information finns på www.lindex.com.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Betsson AB (publ) delårsrapport januari-mars 2024

Published

on

By

KVARTALET JANUARI – MARS 2024

  • Koncernens intäkter uppgick till 248,2 (221,9) miljoner euro, en ökning med 12%. Den organiska ökningen var 25%.
  • Kasinointäkterna ökade med 19%. Sportboksintäkterna minskade med 3% och sportboksmarginalen var 6,6% (8,0%).
  • EBITDA uppgick till 71,6 (54,3) miljoner euro, en ökning med 32%. EBITDA-marginalen var 28,8% (24,5%).
  • Rörelseresultatet (EBIT) uppgick till 57,9 (43,0) miljoner euro, en ökning med 35%. Rörelsemarginalen var 23,3% (19,4%). 
  • Resultatet efter skatt uppgick till 42,8 (36,6) miljoner euro, motsvarande 0,30 (0,28) euro per aktie.
  • Det operativa kassaflödet var 50,0 (48,8) miljoner euro.
  • Nettoskulden uppgick till -68,1 (-104,5) miljoner euro.
  • Antalet aktiva kunder ökade med 15% till 1 281 267 (1 115 641).

VD-ORD

Positiv inledning på året för Betsson – fortsatt hög kundaktivitet och det högsta rörelseresultatet någonsin.

För Betsson präglades första kvartalet 2024 av en fortsatt positiv utveckling med hög kundaktivitet, god tillväxt och stärkt lönsamhet samt nya tillväxtorienterade initiativ. Intäkterna ökade med 12 procent jämfört med föregående års första kvartal och rörelseresultatet ökade med hela 35 procent till en ny rekordnivå, medan rörelsemarginalen stärktes till 23,3 (19,4) procent. 

Efter att Argentinas nye president tillträtt genomfördes en devalvering av den argentinska peson i mitten av december med drygt 50 procent, vilket hade en negativ effekt på koncernens rapporterade intäkter i det första kvartalet. Organiskt ökade intäkterna med 25 procent jämfört med motsvarande kvartal föregående år.

Den höga kundaktiviteten drev stark tillväxt i spelomsättning för både kasino och sportspel under kvartalet, med ökningar om 14 respektive 25 procent jämfört med samma kvartal föregående år. Kasinointäkterna ökade med 19 procent. Sportboksmarginalen uppgick till 6,6 (8,0) procent, vilket var lägre än den genomsnittliga marginalen de senaste två åren och innebar att den höga aktiviteten och ökade spelomsättningen inom sportspel inte fullt ut reflekterades i kvartalets intäkter. Den lägre sportboksmarginalen påverkade särskilt intäkterna i Latinamerika. 

Betssons ambition är att skapa långsiktigt stabil vinsttillväxt. Strategin för att uppnå detta bygger på geografisk diversifiering och tillväxtsatsningar inom befintliga marknader, nya marknader, B2B och M&A. Inom befintliga marknader kan det nämnas att varumärket Betsson introducerades på den italienska marknaden i mars, samtidigt som ett samarbete inleddes med den forna superstjärnan inom italiensk fotboll, Francesco Totti. Italien är fortsatt en viktig marknad med stor potential för Betsson. Dessutom gick Betsson live i Cordoba i Argentina under kvartalet, vilket innebär att koncernen nu erbjuder spel under lokala spellicenser i tre argentinska provinser. Inom nya marknader lanserades ett nytt onlinekasinoerbjudande i Belgien genom det förvärvade bolaget betFIRST, baserat på licensen för kategori A+. Licensen möjliggör ett komplett erbjudande inom onlinekasino som inkluderar slotspel, bordsspel och livekasino. B2B är fortsatt ett viktigt strategiskt område där tidigare års investeringar fortsätter att bära frukt och fortsatte att utvecklas starkt under kvartalet. När det gäller M&A förvärvades i februari en speloperatör med licens i Nederländerna som erbjuder kasinospel via webbplatserna www.goldruncasino.nl och www.goldruncasino.com, och en spelstudio som utvecklar kasinospel. Transaktionen är villkorad av ett godkännande från den nederländska spelmyndigheten innan integrationsarbetet kan påbörjas. 

Hållbarhet är en viktig del i Betssons strategi och för andra året i rad sponsrade Betsson Consumer Protection Zone vid spelmässan ICE i London. Denna del av mässan syftar till att öka kunskaperna om ansvarsfullt spelande och alla intäkter från denna del går till organisationer som arbetar med ansvarsfullt spelande.

Efter den positiva inledningen på året ser vi nu fram emot att följa slutspurten av de europeiska fotbollsligorna och cupspelen, innan det är dags för de bästa fotbollslandslagen att mäta krafterna i EM och Copa America i juni och juli. Det råder fotbollsfeber där ute och inom hela organisationen pågår redan en mängd aktiviteter för att säkerställa att Betsson ska kunna leverera ett slagkraftigt spelerbjudande för nya och befintliga kunder under dessa stora mästerskap. Väl mött i sommar!

PRESENTATION AV DELÅRSRAPPORTEN
Idag klockan 9:00 CEST bjuder Betsson in analytiker, investerare och media till att delta i presentationen av resultatet för det första kvartalet. Resultatet kommer att presenteras av CEO Pontus Lindwall och CFO Martin Öhman. Presentationen kommer att hållas på engelska och efter presentationen kommer tillfälle ges för att ställa frågor. Deltagare är välkomna att delta via webbsändning eller telefon.
 
Länk till webbsändningen: https://ir.financialhearings.com/betsson-q1-report-2024
Länk med information om hur man kan delta i telefonkonferensen:
https://financialhearings.com/event/49076

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Pontus Lindwall, koncernchef och VD Betsson AB
pontus.lindwall@betssonab.com

Martin Öhman, CFO Betsson AB
martin.ohman@betssonab.com

Roland Glasfors, Vice President Communications & Investor Relations
+46 760 024863, ir@betssonab.com

Denna information är sådan information som Betsson AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 26 april 2024 klockan 07:30 (CEST).

Om Betsson AB
Betsson AB (publ) är ett holdingbolag som investerar i och förvaltar snabbväxande bolag inom onlinespel. Bolaget är ett av de största inom onlinespel i Europa och har som ambition att växa snabbare än marknaden, både organiskt och genom förvärv. Detta ska ske på ett lönsamt och hållbart sätt, och med olika lokala anpassningar. Betsson AB är noterat på Nasdaq Stockholm Large Cap (BETS B).

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.