Connect with us

Marknadsnyheter

Thailand shines again with the recent award “Best Value for Money- Dream journey for long haul destination 2023”

Published

on

Thailand wins the prize for Destination 2023 in the category “Best Value for Money- Dream journey for long haul destination” for the 2nd time in in a row. The honour was given at the Travel News Market in Stockholm on November 10th, 2022.

 

 

The Destination 2023 award organized by Travel News was held on November 10th, 2022, in Stockholm, Sweden. The result is based on a survey of 1,500 Swedes across the country, and it was conducted by the research company Nordic Bench and Travel News. Mr. Mongkol Wattaro, Deputy Director Tourism Authority of Thailand Stockholm Office for the Nordic countries and the Baltic States was present during the celebrations and awards ceremony:

 

“Such an honor and a fantastic feeling to receive this amazing award. It shows clearly that Swedes keep Thailand as their favorite destination. With our beautiful nature, friendly hospitality, and variety of activities to enjoy as well as attractive cost of living, the value of traveling to Thailand will be worthwhile if not more. Thailand welcomes travelers back to renew and regain a memorable holiday experience.”, says Mr. Mongkol Wattaro, Deputy Director of Tourism Authority of Thailand Stockholm Office.

 

The Tourism Authority of Thailand (TAT) continues with the concept “Amazing Thailand, Amazing New Chapters” in 2023.  We leave the pandemic behind and begin new chapters. We will focus on promoting our beautiful destinations, authentic cultures, diversified amazing nature, and local experiences. TAT highlights the importance of responsible tourism and sustainable Thailand in the coming years. A few ongoing initiatives have been taken to achieve these goals, including the Seven Greens Concept, the promotion of emerging destinations, encouraging weekday travel to decongest popular tourist attractions. Introducing low-carbon destinations such as Koh Mak in Trat province, is a part of the initiative.

 

Additionally, a collaborative effort between TAT and the Thai Organic Consumer Association is aimed at driving sustainable gastronomy through organic tourism. TAT, Stockholm office, will continue the work to promote Thailand’s interesting culture, beautiful nature and warm hospitality. We continue our work to ensure that Thailand continues to be the preferred long-haul destination. With new chapter begin, we encourage travellers to take a “Meaningful” trip to Thailand and ‘write their own stories and chapters’ which they can share with their family and friends.

 

Write your life’s new chapter in Amazing Thainess, watch it here

 

For more inspiration for traveling to Thailand, please visit our website

www.thecoloursofthailand.com.

 

Kantara S. Olofsson

Public Relation & Communication Coordinator

Tourism Authority of Thailand (TAT)

Stockholm Office 

Drottninggatan 33 GF

111 51 Stockholm Swedenhttps

www.thecoloursofthailand.com
 

 

 

Om Thailändska Turistbyrån
 Tourism Authority of Thailand (TAT) grundades 1960 och var den första organisationen i Thailand med särskilt ansvar att främja turismen i landet. Thailändska Turistbyrån i Stockholm etablerades 2002 och ansvarar för de nordiska och baltiska länderna. Thailändska Turistbyrån tillhandahåller reseinformation till allmänheten, resebyråer och media och arbetar även för att uppmuntra invånare i de nordiska och baltiska länderna att resa till Thailand. Läs mer om Thailändska Turistbyrån på www.tourismthailand.org/se.

Följ oss på   Instagram  och gilla oss på Facebook för senaste uppdateringen och hitta din inspiration.

Taggar:

Continue Reading

Marknadsnyheter

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt

Published

on

By

Torbjörn Söderberg

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg pratar med Jesper Norberg på EFN om börsens väg framåt. Man tar upp värderingar och makro, samt hur han själv väljer att agera.

JRS chefsstrateg Torbjörn Söderberg om börsen framåt
Continue Reading

Marknadsnyheter

Kreditkort skapar problem för USAs konsumenter – CNBC granskar

Published

on

By

CNBC pratar kredikort

CNBC tittar närmare på hur kreditkort skapar problem för konsumenterna i USA som får betala räntor på upp till 36 %, och ovanpå det kommer nya avgifter. När det skapar så här stora problem blir det ett problem för ekonomin som helhet, det är inte bara ett individuellt problem.

CNBC granskar kreditkort och problemen de skapar

Vi skrev nyligen om rekordhög belåning hos investerare i USA. Det är samma sak här, när det är så många individer som är så hårt belånade blir det ett problem för hela aktiemarknaden.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Varför går det så dåligt för Las Vegas?

Published

on

By

Vy över Las Vegas

Det pratas mycket om att Las Vegas har blivit tomt. Det kommer färre besökare både från USA och utlandet, i en sådan omfattning att vägar som förut var fyllda med bilar nu är smidiga att ta sig fram på. De enda som fortsatt verkar komma är affärsresenärerna.

Las Vegas får mycket kritik för att ha blivit för giriga. Hotellen har börjat lägga på alla möjliga konstiga avgifter för att tjäna mer, restaurangerna lägger på avgifter och dessutom har det tillkommit flera nya skatter. Besökarna känner sig lurade.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2025 Tanalys