Transiro Int. AB årsredovisning 2020

| 4 juni, 2021 | 0 kommentarer

I tidigare utskick hänvisades det till att årsredovisningen för år2020 finns på Transiro Int. AB:s hemsida. Med detta utskick bifogas årsredovisningen i pdf format.

För mer information, vänligen kontakta Bolaget på:
VD Transiro – Johan Eriksson
E-post: [email protected]

Transiro har 20 års erfarenhet av att utveckla och sälja produkter som hjälper företag att stärka sina affärskritiska processer. Bred funktionalitet inklusive stöd för e-commerce och mobila enheter gör att Transiro ersätter behovet av flera olika system. Bolaget har tre produkter: Kassanova Affärssystem, ett affärsfackhandelssystem för järn-, bygg-, hobby- och färghandel, Klartext Bussbokning som är det marknadsledande planeringssystemet för linje- skol- och beställningstrafik i Sverige samt Wifog mobile, en MVNO i Tre:s nät med möjlighet till reklamfinansierade samtal, sms och surf. Mer information om bolaget finns på www.transiro.com.