VibroSense Dynamics AB – Årsredovisning 2020-2021, uppdatering

| 14 september, 2021 | 0 kommentarer

VibroSense Dynamics AB (publ) publicerar sin årsredovisning för bokslutsåret juli 1, 2020 – juni 30, 2021 inklusive revisionsberättelse

Hans Wallin, VD VibroSense Dynamics AB

Tel: +46 40 88 026
E-post: [email protected]

www.vibrosense.se

Om VibroSense Dynamics AB (publ)

VibroSense Dynamics AB (publ) utvecklar och säljer medicintekniska produkter och tjänster för diagnostikstöd vid nervskador i händer och fötter. Metoden går ut på att mäta och kvantifiera förmågan att känna vibrationer vid flera frekvenser. Bolagets kunder är diabetesmottagningar, företagshälsovård, sjukhus, vårdcentraler och forskare.

Vår vision är att bolagets produkter ska vara ett standardinstrument vid alla neurologiska undersökningar för att upptäcka tidiga tecken på förändringar i känseln så att patienter och deras vårdgivare kan sätta in förebyggande åtgärder som förhindrar, reducerar eller fördröjer uppkomsten av nervskador i händer och fötter.