Connect with us

Marknadsnyheter

Kallelse till årsstämma i 2cureX AB

Published

on

Aktieägarna i 2cureX AB, 559128-0077, kallas härmed till årsstämma torsdagen den 27 maj 2021. Mot bakgrund av risken för spridning av coronavirus och myndigheternas föreskrifter/allmänna råd om undvikande av sammankomster har styrelsen beslutat att årsstämman ska genomföras utan fysisk närvaro genom att aktieägare utövar sin rösträtt genom enbart förhandsröstning, så kallad poströstning. Någon årsstämma med möjlighet att närvara personligen eller genom ombud kommer inte att äga rum. Information om de av årsstämman fattade besluten offentliggörs den 27 maj 2021 så snart utfallet av förhandsröstningen är slutligt sammanställt.

Rätt att delta och anmälan

Aktieägare som önskar delta i årsstämman ska

  • vara införd i den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken onsdagen den 19 maj 2021, och
  • anmäla sig till bolaget senast onsdagen den 26 maj 2021 genom att ha avgett sin poströst enligt instruktionerna under rubriken Poströstning så att poströsten är bolaget tillhanda senast den dagen.

Förvaltarregistrerade aktier

Den som låtit förvaltarregistrera sina aktier måste, för att ha rätt att delta i stämman, genom förvaltares försorg låta registrera aktierna i eget namn, så att vederbörande är registrerad i den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken per avstämningsdagen onsdagen den 19 maj 2021. Sådan registrering kan vara tillfällig (s.k. rösträttsregistrering). Aktieägare som önskar registrera aktierna i eget namn måste, i enlighet med respektive förvaltares rutiner, begära att förvaltaren gör sådan rösträttsregistrering. Rösträttsregistrering som av aktieägare har begärts i sådan tid att registreringen har gjorts av relevant förvaltare senast fredagen den 21 maj 2021 kommer att beaktas vid framställningen av aktieboken.

Poströstning

Aktieägare utövar sin rösträtt vid stämman enbart genom att rösta på förhand, s.k. poströstning, enligt 22 § lagen (2020:198) om tillfälliga undantag för att underlätta genomförandet av bolags- och föreningsstämmor. Vid poströstning ska ett särskilt digitalt formulär användas som finns tillgängligt på bolagets webbplats www.2curex.com. Separat anmälan ska inte göras utan det ifyllda och underskrivna formuläret gäller som anmälan till stämman. 

 För att gälla som anmälan måste det ifyllda formuläret vara bolaget tillhanda senast den 26 maj 2021. Det ifyllda formuläret skickas till 2cureX AB, Att: Ole Thastrup, c/o MAZARS SET Revisionsbyrå AB, Box 159, 261 22 Landskrona. Om aktieägaren är en juridisk person eller om aktieägaren förhandsröstar genom ombud ska anvisningarna under rubriken Ombud m.m. nedan iakttas. 

 Aktieägaren får inte förse förhandsrösten med särskilda instruktioner eller villkor. Om så sker är hela poströstningsformuläret ogiltigt. Ytterligare anvisningar framgår av poströstningsformuläret. 

 Information om de vid årsstämman fattade besluten offentliggörs den 27 maj 2021 så snart utfallet av röstningen är slutligt sammanställt.

Ombud m.m.

Om aktieägare ska företrädas av ombud måste ombudet ha med skriftlig, daterad och av aktieägaren undertecknad fullmakt till stämman. Fullmakten får inte vara äldre än ett år, såvida inte längre giltighetstid (dock längst fem år) har angivits i fullmakten. Om fullmakten utfärdats av juridisk person ska ombudet också ha med aktuellt registreringsbevis eller motsvarande behörighetshandling för den juridiska personen. För att underlätta inpasseringen bör kopia av fullmakt och andra behörighetshandlingar bifogas anmälan till stämman. Fullmaktsformulär hålls tillgängligt på bolagets hemsida www.2curex.com och skickas med post till aktieägare som kontaktar bolaget och uppger sin adress.

Antalet aktier och röster

Antalet utestående aktier och röster i bolaget uppgår vid tidpunkten för denna kallelse till 14 856 600 stycken. Bolaget innehar inga egna aktier.

Förslag till dagordning:

  1. Val av ordförande vid stämman.
  2. Upprättande och godkännande av röstlängd.
  3. Godkännande av dagordning.
  4. Val av en eller två justeringspersoner.
  5. Prövning av om stämman blivit behörigen sammankallad.
  6. Beslut om
      1. fastställande av resultaträkningen och balansräkningen samt koncernresultaträkning och koncernbalansräkning;
      2. disposition beträffande bolagets resultat enligt den fastställda balansräkningen;
      3. ansvarsfrihet åt styrelsens ledamöter och verkställande direktören.
  7. Bestämmande av antalet styrelseledamöter, styrelsesuppleanter samt av antalet revisorer och revisorssuppleanter.
  8. Fastställande av styrelse- och revisorsarvoden.
  9. Val av styrelse och revisionsbolag eller revisorer.
  10. Styrelsens förslag till beslut om incitamentsprogram för verkställande direktör Fernando Andreu genom emission av teckningsoptioner
  11. Stämman avslutas.

Beslutsförslag i korthet:

Val av ordförande vid stämman (punkt 1)

Styrelsen föreslår att styrelseordförande Povl-André Bendz utses att som ordförande leda årsstämman. Om Povl-André Bendz får förhinder utses den som styrelsen i stället anvisar. 

Upprättande och godkännande av röstlängd (punkt 2)

Den röstlängd som föreslås godkänd är den röstlängd som upprättats av bolaget, baserat på bolagsstämmoaktieboken och inkomna förhandsröster, och kontrollerats av justeringspersonen. 

Val av en eller flera justeringspersoner (punkt 3)

Styrelsen föreslår Grith Hagel eller, vid förhinder, den eller de personer som styrelsen anvisar istället, till personer att jämte ordföranden justera årsstämmans protokoll. Justeringspersonernas uppdrag innefattar även att kontrollera röstlängden och att inkomna förhandsröster blir korrekt återgivna i stämmoprotokollet. 

Resultatdisposition (punkt 6 b)

Styrelsen föreslår årsstämman att disponera över bolagets resultat enligt styrelsens förslag i årsredovisningen. Styrelsen föreslår vidare att ingen utdelning lämnas för räkenskapsåret 2020.

Bestämmande av antalet styrelseledamöter, styrelsesuppleanter samt av antalet revisorer och revisorssuppleanter samt fastställande av styrelse- och revisorsarvoden (punkterna 7 och 8)

Aktieägare representerande cirka 30,6 procent av rösterna i bolaget har meddelat att de föreslår att styrelsen ska bestå av sex styrelseledamöter och ingen styrelsesuppleant. Till ordinarie styrelseledamöter föreslås en ersättning om 150 000 kronor vardera och till styrelseordförande föreslås en ersättning om 300 000 kronor.

Vidare har styrelsen föreslagit att en revisor och ingen revisorssuppleant utses samt att revisorn ska erhålla en ersättning om 125 000 kronor.

Val av styrelse och revisor (punkt 9)

Aktieägare representerande cirka 30,6 procent av rösterna i bolaget har meddelat att de föreslår att Povl-André Bendz, Camilla Huse Bondesson, Jørgen Drejer, Michael Lutz, Nils Brünner och Ole Thastrup omväljs som styrelseledamöter. Till styrelseordförande föreslås omval av Povl-André Bendz.

Vidare har styrelsen föreslagit att bolagets revisor Öhrlings PricewaterhouseCoopers AB, med Cecilia Andrén Dorselius som huvudansvarig, omväljs till slutet av den årsstämma som hålls nästa räkenskapsår.

Styrelsens förslag till beslut om incitamentsprogram för verkställande direktör Fernando Andreu genom emission av teckningsoptioner (punkt 10)

Styrelsen föreslår att årsstämman i 2cureX AB, org. nr 559128-0077, (”Bolaget”) beslutar om emission av högst 700 000 teckningsoptioner, till följd varav bolagets aktiekapital kan komma att öka med högst 70 000 kronor. Teckningsoptionerna ska medföra rätt till nyteckning av aktier bolaget.

För emissionen ska följande villkor gälla:

  1. Rätt att teckna teckningsoptionerna ska, med avvikelse från aktieägarnas företrädesrätt, tillkomma den verkställande direktör Fernando Andreu, som äger rätt att teckna högst 700 000 teckningsoptioner.
  2. Teckningsoptionerna ska tecknas senast den 30 juni 2024 på särskild teckningslista. Hänvisning görs till avsnitt 4 nedan.
  3. Teckningsoptionerna emitteras vederlagsfritt.
  4. Varje teckningsoption berättigar till teckning av en ny aktie i Bolaget till en teckningskurs som skall vara genomsnittet av slutkursen för Bolagets aktier på NASDAQ Stockholm First North varje handelsdag under perioderna

1 april 2022 till och med 30 juni 2022 (233 333 teckningsoptioner)

1 april 2023 till och med 30 juni 2023 (233 333 teckningsoptioner) och

1 april 2024 till och med 30 juni 2024 (233 334 teckningsoptioner)

i allt 700 000 teckningsoptioner.
Teckningskursen ska fastställas till ett belopp motsvarande 110 procent av den volymviktade genomsnittskursen på Nasdaq First North Growth Market under en period om tio handelsdagar efter årsstämma den 27 maj 2021. Den framräknade teckningskursen ska avrundas till helt hundradels kronor, varvid 0,005 kronor ska avrundas till 0,01 kronor. Teckningskursen får inte fastställas till under aktiens kvotvärde.

  1. Ny aktie som tecknats genom utnyttjande av teckningsoption medför rätt till vinstutdelning första gången på den avstämningsdag för utdelning som infaller närmast efter det att nyemissionen har registrerats vid Bolagsverket och aktierna införts i den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken.
  2. Syftet med emissionen är att inom ramen för ett incitamentsprogram erbjuda ett motivationshöjande ägarengagemang för den ny verkställande direktör. Syftet är att skapa ett gemensamt intresse för Bolagets aktieägare och deltagande styrelseledamöter att arbeta och verka för att Bolaget når bästa möjliga affärs- och värdemässiga utveckling. Ett långsiktigt ägarengagemang förväntas stimulera ett ökat intresse för verksamheten och resultatutvecklingen i sin helhet samt höja motivationen för de deltagande ledamöterna.
  3. De fullständiga villkoren för teckningsoptionerna framgår av Bilaga 1A som bland annat innebär att teckningskursen liksom antalet aktier som teckningsoption berättigar till teckning av komma att omräknas i vissa fall.
  4. Det föreslås att styrelsen eller den styrelsen utser bemyndigas att vidta de mindre justeringar i detta beslut som kan komma att vara nödvändiga i samband med registrering hos Bolagsverket och eventuellt hos Euroclear Sweden AB.

Beslut enligt denna bilaga är giltigt endast om det har biträtts av aktieägare som företräder minst nio tiondelar av såväl de angivna rösterna som de aktier som är företrädda vid stämman.

Personuppgifter
Personuppgifter som hämtats från den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken, anmälan om deltagande vid stämman samt uppgifter om ställföreträdare, ombud och biträden kommer att användas för registrering, upprättande av röstlängd för stämman samt, i förekommande fall, stämmoprotokoll.

Övrigt

Årsredovisningen jämte revisionsberättelsen för bolaget och koncernen, liksom fullständiga förslag till beslut samt fullmaktsformulär kommer att hållas tillgängliga på bolagets kontor2cureX, Fruebjergvej 3, 2100 Köpenhamn, Danmark och på bolagets hemsida (www.2curex.com) från och med tre veckor före årsstämman och skickas till de aktieägare som begär det och uppger sin postadress.

Aktieägare som är närvarande vid bolagsstämman har rätt att begära upplysningar i enlighet med 7 kap. 32 § aktiebolagslagen (2005:551).

Malmö i April 2021

2cureX AB

STYRELSEN

För mer information om 2cureX:

Fernando Andreu, VD

E-post: fa@2curex.com

Tel: +45 2279 5399

www.2curex.com

Certified Adviser

Redeye AB

Phone: +46 8 121 576 90

Mail: certifiedadviser@redeye.se

Om 2cureX

2cureX har utvecklat IndiTreat® (Individual Treatment) testet. IndiTreat® etablerar tusentals 3D-mikrotumörer som funktionellt liknar patientens tumör och identifierar den godkända cancerbehandling som mest effektivt dödar patientens tumör. Omedelbart efter testet ges patienten den utvalda behandlingen.

Den första IndiTreat®-produkten inom metastaserad kolorektal cancer introduceras på den europeiska marknaden. Efterföljande produkter hjälper patienter i olika stadier av kolorektal cancer och andra solida cancerformer.

Bolaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm (symbol: ”2CUREX”). För mer information om 2cureX besök www.2cureX.com.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Patientinflytande positivt vid internetbaserad terapi

Published

on

By

Patienter som gavs chansen att påverka sitt internetbaserade psykologiska behandlingsprogram uppvisade lägre ångestnivåer efter behandlingens slut jämfört med de som inte hade något inflytande över behandlingen. De uppgav också en högre känsla av kontroll över sin behandling, visar en ny avhandling i psykologi från Göteborgs universitet.

Internetbaserad behandling har införts brett inom primärvården och är idag ett av alternativen till exempelvis samtalsterapi på plats med en psykolog vid problem som till exempel ångest. En ny avhandling visar positiva resultat när det gäller att inkludera patienten i stora delar av planeringen av denna typ av behandling.

Bland patienter som gavs möjlighet att själva påverka sin behandlingsplan, som längden på behandlingen och innehållet utifrån olika behandlingsavsnitt, sågs större förbättringar i ångestsymtom vid behandlingens slut.

− Resultaten talar för en skräddarsydd och personcentrerad vård. Det visar att patienters deltagande och inflytande över sin behandling är centrala faktorer för att främja hälsa och välbefinnande, säger Linnea Nissling, som är legitimerad psykolog och avhandlingens författare.

Tillsammans med sina kollegor genomförde Linnea Nissling bland annat en randomiserad klinisk studie där patienter inom primärvården i Västra Götalandsregionen blev slumpmässigt indelade i två olika behandlingsgrupper. I studien deltog 55 vuxna som led av problem med ångest. Hälften av deltagarna fick genomgå en standardiserad version av internetbaserad terapi, medan hälften gavs möjlighet att välja och skräddarsy sin behandling. Utöver de positiva effekterna av patientinflytandet på patienternas ångestnivåer visar resultaten att patienterna som gavs inflytande faktiskt också uppgav en ökad känsla av kontroll.

−  Vi kan bara spekulera i varför patientinflytande ledde till lägre ångestnivåer. Men det kan vara så att en ökad kontroll leder till ökad motivation genom terapin, vilket skulle kunna förklara de positiva resultaten av den, säger Linnea Nissling.

I en ytterligare randomiserad studie undersökte Linnea Nissling och hennes kollegor ett internetbaserat behandlingsprogram som fokuserar på att stärka patienternas egna värderingar och låta dessa bli vägledande i behandlingen. Deltagarna var 52 ungdomar i åldrarna 15 till 19 år från hela Sverige som led av problem med ångest. De lottades antingen till en behandlingsgrupp eller en väntelista. Behandlingen både minskade antalet personer som uppfyllde kriterier för en ångestdiagnos efter behandling och ökade den självrapporterade livskvaliteten och förmågan att agera flexibelt utifrån situationen och utifrån långsiktiga värderingar.

Studierna visar sammantaget på behovet av att förstärka patienters inflytande i deras egen vård.

− Det behövs fler försök som bekräftar våra resultat men baserat på våra studier skulle jag råda vårdpersonal som arbetar med internetbaserad terapi att inkludera patienterna i planeringen. Det kan ge påtagliga förbättringar i deras välmående och behandlingsresultat, säger Linnea Nissling.

Kontakt: Linnea Nissling: linnea.nissling@vgregion.se
Presskontakt: Sofia Calderon, sofia.calderon@psy.gu.se, 031–786 16 54

Mer om behandlingsformerna:
Internetbaserade psykologiska behandlingsprogram, som de som utvärderades i avhandlingen, är en typ av självshjälpsmanual med information och evidensbaserade uppgifter som patienten ombeds göra och med jämna mellanrum rapportera in. Uppgifterna kan handla om att göra en analys över sitt beteende i en viss situation, öva upp förmågan till att vara medvetet närvarande i stunden eller att i små steg medvetet utsätta sig för det som skapar ångest. I primärvården ges behandlingsprogrammet ofta tillsammans med ett behandlarstöd utifrån en psykolog eller psykoterapeut som regelbundet följer upp och ger skriftlig feedback på patientens arbete i programmet.

Mer om avhandlingen:
Studierna i avhandlingen har finansierats av medel från FoU primär och nära vård Södra Älvsborg, FoU primär och nära vård Västra Götalandsregionen samt av medel från Innovationsplattformen Västra Götalandsregionen. Avhandlingens författare Linnea Nissling arbetar inom primärvården i Närhälsan i Södra Älvsborg.

Avhandlingen Enhancing the Patient’s Role: Exploring patient influence in acceptance-based cognitive behavior therapy delivered via internet är försvarad.

Länk till avhandlingen: https://hdl.handle.net/2077/79655

Sofia Calderon
Psykologiska institutionen
Göteborgs universitet
telefon: 031-786 16 54
e-post: sofia.calderon@psy.gu.se

Göteborgs universitet är ett av de stora i Europa med 53 800 studenter och 6 700 anställda. Verksamheten bedrivs av åtta fakulteter, till allra största del i centrala Göteborg. Utbildning och forskning har stor bredd och hög kvalitet – det vittnar sökandetryck och nobelpris om. www.gu.se.  Följ oss på Twitter. Gilla oss på Facebook. Följ oss på Instagram.

Continue Reading

Marknadsnyheter

Årsredovisning 2023 Generic Sweden AB

Published

on

By

Årsredovisning och koncernredovisning för räkenskapsåret 2023. 
 

Susanne Lundin

CFO 
08-601 38 00
susanne.lundin@generic.se

Generic är ett teknikbolag som verkar inom meddelandetjänster för alla områden. Generic erbjuder en plattform för digitala kommunikationstjänster som kan integreras i kundernas interna eller externa kommunikationsflöden. Tjänsterna tillhandahålls genom en CPaaS-modell (Communication Platform as a Service) med högsta standard för säkerhet och tillförlitlighet. Generics kunder återfinns i alla områden och med särskild position inom larm och säkerhet, vård och e-hälsa samt e-handel och logistik. Bolaget grundades 1993 och har sitt säte i Stockholm. Generic omsatte c: a 143 MSEK under 2023 och har 23 anställda. Aktien handlas på NASDAQ First North Growth Market med kortnamnet GENI. Mangold Fondkommission AB är bolagets Certified Adviser. 08/503 015 50. ca@mangold.se. Hänvisning görs till www.generic.se/finansiellarapporter. Ytterligare information om bolaget finns på www.generic.se

Continue Reading

Marknadsnyheter

Intrum AB – Delårsrapport januari-mars 2024

Published

on

By

  • Ett säsongsmässigt svagare kvartal i linje med förväntningarna och fortsatt hög kommersiell aktivitet
  • Justerade intäkter och justerad EBIT ökade båda med 8 procent jämfört med Q1 -23 drivet av förvärvsaktiviteter inom Servicing, framför allt i mellersta och södra Europa
  • Skuldsättningsgraden oförändrad på 4,4x, inklusive 0,1x i ofördelaktiga valutakursförändringar
  • Framsteg inom flera strategiska initiativ inklusive: (i) Ophelos implementerat i Nederländerna, (ii) realiserade besparingar om ~500 MSEK under Q1 -24 (av de 800 MSEK genomförda under -23) samt genomför åtgärder för ytterligare besparingar om ~700 MSEK under 2024 och 2025, och (iii) anpassning av skuldstrukturen och pågående diskussioner om kapitalpartnerskap

Finansiella resultat, januari-mars 2024 (januari-mars 2023)

  • Justerade intäkter ökade till 4 891 MSEK (4 524)

  • Justerad EBIT ökade till 1 155 MSEK (1 068)

  • Cash EBITDA ökade till 2 782 MSEK (2 728)

  • Tillväxt i externa Servicing-intäkter med 16 procent

  • Justerad Servicing-EBIT marginal 15 procent RTM Q1 -24 (19)

  • Investeringsportfölj exklusive omvärderingar 37 miljarder SEK (37)

  • Tillgänglig likviditet vid kvartalets slut uppgick till 9 miljarder SEK (17)

Presentation av kvartalsrapporten
Andrés Rubio, vd och koncernchef, och Emil Folkesson, tillförordnad CFO & Investor Relations Director, presenterar resultatet och svarar på frågor i en webcast med telefonkonferens kl. 09.00. Presentationen kommer att hållas på engelska.

För att delta via webcast, vänligen använd denna länk. Via webbsändningen finns möjlighet att ställa frågor skriftligt.

För att delta via telefonkonferens, vänligen registrera via denna länk. Efter registreringen erhålls telefonnummer och ett konferens-ID för att få tillgång till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor.

Kommentar från vd och koncernchef Andrés Rubio
”Det säsongsmässigt svagare första kvartalet ligger i linje med förväntningarna. Under kvartalet fortsätta vi att fokusera våra insatser på att uppnå målen som presenterades på vår kapitalmarknadsdag: att bli mer kundcentrerade, kapitallätta samtidigt som vi strävar efter en operativ modell som drivs av teknik och automatisering.

Med fortsatt inflation och behov av att förbättra marginalerna, fortsatte vi att undersöka åtgärder för ytterligare kostnadsbesparingar. I tillägg till de 800 miljoner SEK  i kostnadsbesparingar som genomfördes 2023, har vi identifierat ytterligare åtgärder som kommer att generera kostnadsbesparingar på cirka 400 miljoner SEK under 2024 och ytterligare cirka 300 miljoner SEK under 2025. Hittills har vi realiserat cirka 500 miljoner SEK i kostnadsbesparingar.

Intrums kommersiella aktivitet fortsatte att accelerera, med ett tecknat årligt kontraktsvärde (”ACV”) som ökade med 11 procent till 278 miljoner SEK från 251 miljoner SEK under Q1 2023. Några utvalda exempel är: (i) ett nytt avtal med ett stort BNPL-företag i Norge, (ii) ett utökat mandat med EDF i Frankrike och (iii) ett större mandat inom konsumentkrediter i Storbritannien.

Investing-segmentet redovisade en Cash EBITDA om 3 243 miljoner SEK, eller 100 procent mot den aktiva prognosen, vilket motsvarar 109 procent av den ursprungliga   prognosen. Detta visar motståndskraften och vår investeringsportföljs starka kassagenerering.

Under de senaste 12 månaderna hjälpte Intrum 4,9 miljoner kunder att bli skuldfria och inkasserade 120 miljarder SEK, varav 14 miljarder SEK från våra egna portföljer. Mer generellt förväntar vi oss en fortsatt hög efterfrågan på Intrums tjänster. NPL-volymerna har ökat stadigt under hela 2023, vilket har lett till att NPL-kvoten har ökat till 1,9 procent vid årets slut. En liknande utveckling ses för Steg 2-lån, där andelen i EU steg till 9,7 procent i Q4 2023, från 9,2 procent i Q3 – den näst högsta noteringen sedan 2018.

I mars lanserade vi Ophelos i Nederländerna – ett viktigt steg på vägen mot operationell excellens och vår pågående teknikomställning. Vi kommer att utvärdera lärdomarna från pilotprojektet i Nederländerna och introducera Ophelos på minst två ytterligare marknader under 2024.

Jag är dessutom mycket nöjd över att kunna tillkännage rekryteringen av vår tillträdande CFO, Johan Åkerblom, och jag ser fram emot att välkomna honom senare under 2024 och emot att fortsätta vår transformationsresa med alla enastående kollegor på Intrum.”

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Emil Folkesson, Interim CFO och Investor Relations Director
ir@intrum.com

Denna information är sådan information som Intrum AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovan kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 24 april 2024 kl. 07.00.

Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 20 marknader i Europa. Genom att hjälpa företag att få betalt och stötta människor med deras sena betalningar, leder Intrum vägen till en sund ekonomi och spelar en viktig roll i samhället i stort. Intrum har cirka 10 000 engagerade medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Under 2023 hade bolaget intäkter på 20,0 miljarder kronor. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och Intrum-aktien är noterad på Nasdaq Stockholm. Mer information finns på www.intrum.com.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.