Vi söker en Kommersiell Säljkoordinator till Örnsköldsvik eller Täby

| 7 september, 2022 | 0 kommentarer

Till vårt team söker vi nu en

KOMMERSIELL SÄLJKOORDINATOR

Kiilto är ett familjeägt företag från Finland etablerat 1919 med en uttalad vision fram till 2080. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför kemiska lösningar inom fyra affärsområden: bygg, industriell limning, professionell hygien och konsumentverksamhet. De viktigaste principerna för vår verksamhet är miljöledarskap, närhet och engagemang för framtiden. Vi verkar i 10 länder och har cirka 900 anställda. I vårt projekt Promise to the environment ingår målet att vara koldioxidneutrala 2028. 

Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter består i att arbeta med säljsupport såsom kalkylering, offert- och orderhantering, fakturering samt framtagning av relevant dokumentation, allt i nära samarbete med våra säljare runt om i landet. Då vi supportar alla våra 3 delaffärsområden kommer arbetsuppgifterna att ha stor bredd såväl som variation och det kommer alltid att finnas nya saker att lära.

Kvalifikationer: Vi söker dig med erfarenhet från såväl försäljning som ekonomi. Att kunna se samband och skapa analyser av fakta är något du inspireras av. Du sporras även av att ha en bidragande roll som spindeln i nätet i de affärer vi skapar i kontakt med såväl kollegor som kunder. Du förstår vikten av god kommunikation och samarbetsförmåga i ett framgångsrikt team. För att trivas i rollen som innebär stor variation av arbetsuppgifter, drivs du av att kunna ta initiativ och hitta nya lösningar. Du är van att arbeta i Officepaketet, har god systemvana och kommunicerar naturligt i tal och skrift på såväl svenska som engelska. 

En arbetsplats som gör skillnad

Vi är ett privatägt finskt bolag. Vår arbetsmiljö präglas av öppenhet, en närhet till våra ledare och en rak och ärlig kommunikation. Vi uppmuntrar till kontinuerligt lärande. Vi värnar om våra anställda och erbjuder även följande:

  • Vi har en platt organisation och du kan komma med initiativ till förbättringar och du får möjlighet att lägga upp ditt arbete själv och arbeta flexibelt utifrån ett nära samarbete med din chef.
  • Vi har duktiga och intresserade ledare vilket visas i våra medarbetarundersökningar år från år.
  • Vi är seriösa när det gäller friskvård och arbetsmiljö. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och erbjuder hälsoundersökningar och aktiviteter som främjar ett sunt arbetsliv. 
  • Du har tillgång till en tidsbank om 58 timmar årligen vilket innebär balans mellan arbete och familj.
  • Personlig utveckling är självklart hos oss. Årligen har du Målsamtal och Leading och development samtal där en personlig utvecklingsplan sätts upp. Det kan vara allt från att delta i globala projekt till att genomföra olika förbättringsförslag. Du kan vara med och påverka.
  • Trygghet, hos oss har du Tjänstepension vilket innebär att vi sätter av 4,5% i extra pension varje månad. Vi erbjuder även föräldratillägg om du får barn och andra försäkringar om det skulle hända dig något.   

Den erbjudna heltidstjänsten är placerad vid något av våra kontor i Örnsköldsvik eller Täby. 

Vill du vara med på vår resa framåt, välkommen att skicka in din ansökan här senast 7 oktober 2022. Urval sker löpande.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Nässén 0660-29 95 43 / [email protected], Chef Säljsupport.

Taggar:

Kategori: Marknadsnyheter

Om skribenten ()

Tanalys är en sajt för investerare som med teknisk analys vill förbättra sin trading. Tanalys erbjuder teknisk analys från flera ledande analytiker, samt nyheter och utbildningar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.