Image Systems årsredovisning för 2020 offentliggjord

| 13 april, 2021 | 0 kommentarer

Linköping den 13 april 2021

Image Systems årsredovisning för 2020 har offentliggjorts och finns från och med idag tisdagen den 13 april 2021 tillgänglig på www.imagesystemsgroup.se

Frågor besvaras av:
Johan Friberg, VD, telefon 013-200 100, e-post [email protected]

Image Systems är ett svenskt högteknologiskt företag och en ledande leverantör av produkter och tjänster inom högupplöst bildbehandling. Genom att ständigt utmana marknadens koncept och istället erbjuda nya och mer effektiva lösningar hjälper vi våra kunder att nå ökad framgång i sina affärer. Företaget vänder sig till ett stort antal branscher globalt och verksamheten bedrivs i två affärsområden RemaSawco och Motion Analysis. Image Systems har drygt 90 anställda på kontor i Sverige, Finland och Norge. År 2020 omsatte koncernen 167 Mkr. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholmsbörsens Small Cap lista och handlas under tickern IS. För ytterligare information besök vår webbplats www.imagesystemsgroup.se