Marknadsnyheter
Inspiration till ny heminredning börjar med en semesterresa
må, feb 19, 2018 14:00 CET
- En ny undersökning från Booking.com visar att fler än hälften av resenärerna (56 %) återvänder från sin semester så glada över sitt semesterboende att de blir inspirerade att byta inredning hemma
- En tredjedel säger att de tillbringade mer tid än beräknat på semesterboendet eftersom de älskade boendets inredning
- Att hyra en bostad erbjuder en mer unik eller ovanlig inredning än andra typer av boenden
- För 70 % av resenärer som ska välja var de ska bo under semestern är det viktigt att boendets design (utseende och atmosfär) skiljer sig från hur de har det hemma
- Booking.com har samarbetat med inredningsstylisten och livsstilsexperten Will Taylor för att ge praktiska råd om inredning så att resenärer kan ta semesterkänslan med sig hem
Malmö – 19 februari 2018 – För en tredjedel av världens befolkning är heminredning ett stort intresse. Vår kärlek till vackra hem inspireras av världen runt omkring oss och i synnerhet de fantastiska ställena vi väljer att bo på när vi är på semester.
Booking.com, världsledande i att koppla samman resenärer med det bredaste urvalet av fantastiska ställen att bo på, har gjort en undersökning med nästan 19 000 resenärer som visar att inredningen i semesterboenden kan skapa så oförglömliga upplevelser att över hälften av resenärerna (56 %) inspireras till att byta inredning när de kommer hem. Och bland millenniegenerationen stiger siffran till 67 %.
Vår önskan att semesterkänslan ska bestå är så stark att en tredjedel av resenärerna (32 %) säger att de vill byta inredning hemma eftersom de vill ha en inredning som påminner dem om de fina upplevelserna under semestern, och en av fem (21 %) vill återskapa sina semesterupplevelser när de är hemma.
Det finns många som även låter sig inspireras av den lokala designen (44 %) för att inreda sitt hem. Den som är intresserad av design och inredning borde överväga att åka till Helsingfors (Finland), Köpenhamn (Danmark), Eindhoven (Nederländerna), Graz (Österrike) eller Milan (Italien) – det är de högst rekommenderade resmålen för designintresserade enligt Booking.coms resenärer*.
Andra saker som inspirerar resenärer att byta inredning efter semestern är:
– Syn- och ljudintryck under semestern, t.ex. färger och textilier (36 %)
– Att utforska en annan kultur (32 %)
– Besök på museer, konstgallerier och andra intressanta platser (20 %)
Designade semestrar
Inredningen spelar en avgörande roll när resenärer fattar beslut om var någonstans de ska bo. Fyra av tio (39 %) säger att boendets inredning är den viktigaste faktorn när de väljer boende. Tre av tio (29 %) säger till och med att de har tillbringat mer tid på boendet än planerat på grund av hur mycket de gillat dess inredning (och den siffran ökar till 60 % bland resenärer från Indien och till 56 % bland resenärer från Kina).
Med det stora utbudet av boenden som finns idag säger fyra av tio resenärer (39 %) att de ser semestern som en möjlighet att bo på nya ställen som inspirerar dem att fräscha upp inredningen hemma. Det är hyrda bostäder (t.ex. stugor, villor, gites) som är de mest populära – 34 % av resenärerna säger att de väljer dessa unika boendealternativ för den inspirerande inredningen, jämfört med endast 25 % som väljer hotell av samma anledning. Nästan hälften (47 %) säger att de skulle välja att hyra en bostad över hotell för att uppleva unik eller ovanlig heminredning (67 % för resenärer från Thailand och 71 % för resenärer från Indien).
Nya idéer kommer från olika miljöer
För majoriteten av resenärerna (70 %) som ska välja var de ska bo under semestern är det viktigt att boendets design (utseende och atmosfär) skiljer sig från hur de har det hemma. Det här gör det enklare för resenärerna att komma ifrån, både fysisk och mentalt. Två tredjedelar (57 %) gillar att befinna sig i en helt ny miljö eftersom det hjälper dem att få ut det mesta av semestern. Andra anledningar till varför man väljer ett boende med annorlunda inredning än sitt eget hem är:
– För att vara öppen för nya upplevelser under semestern (54 %)
– För att uppleva nya kulturer (45 %)
– För att bo på ställen som är ovanligare än ens eget hem (29 %)
– För att uppleva olika typer av inredningar under semestern innan man testar en ny stil hemma (20 %)
– För att få inspiration inför framtida heminredningar (15 %)
– För att uppleva olika stilar som de själva inte skulle våga ha hemma (15 %)
Över hälften av resenärerna (57 %) uppger att semestern uppmuntrar dem till att vara mer kreativa med heminredningen. Booking.com har samarbetat med inredningsstylisten och livsstilsexperten Will Taylor för att ge praktiska inredningstips som kan hjälpa resenärer att ta semesterkänslan med sig hem.
Här är fem av Wills bästa tips**:
- Förvandla sakerna som du älskade och köpte med dig hem från semestern till centrala delar av inredningen i ditt hem. Till exempel kan du förvandla en korg till en unik matbordslampa eller hänga en matta på väggen bakom sänggaveln för att tillföra färg, mönster och känsla till sovrummet.
- Om du gillade färgerna som du såg på semestern, men är osäker på hur du ska ta in dem i ditt hem – var inte orolig. Gå igenom alla bilder du tog och allt du köpte (vykort, kläder, accessoarer) och se hur färgmönstret ser ut. Troligtvis har en eller två färger fångat ditt intresse – använd dessa färger när du ska måla om.
- Handla smart! Du får mer plats med den lokala designen i ditt bagage om du lämnar kvar saker som du kan köpa hemma. Om du till exempel hittar kuddar som du gillar – ta kuddfodralen med dig och lämna kuddarna. En neutral soffa med ett antal färgglada, mönstrade kelimkuddar från en marockansk basar kan direkt ge vardagsrummet en varm och exotisk atmosfär.
- Även dofter kan föra en tillbaka till semestern. Tyckte du om känslan och lukten av eldstaden i semesterlägenheten? Köp ett doftljus med rökig trädoft, tänd den nästa gång det snöar och låt dig transporteras tillbaka till den mysiga eldstaden.
- Färg är ett känsloladdat designelement som är perfekt för att återskapa ett minne eller den bästa utsikten från semestern. Och om du älskar färgerna som omger dig kommer du att vilja tillbringa mer tid där och ännu viktigare – känna dig gladare. Varför inte måla en blå fondvägg bakom sängen eller i hallen för att påminnas om ditt livs resa till Medelhavet? Det finns otaliga målarguider online som kan hjälpa dig att skapa ett färggrant designelement.
Kommentar från Pepijn Rijvers, Chief Marketing Officer, på Booking.com: “Upplevelserna vi är med om när vi reser kan vara livet ut – oavsett om det handlar om minnena vi skapar, sakerna vi köper eller inspirationen vi kommer hem med. Intresset för heminredning sträcker sig över alla kontinenter, så varför inte få nya idéer och låta sig inspireras av ställena som vi bor på under semestern? På Booking.com erbjuder vi 30 olika typer av boenden – från hus, lägenheter och BBs, till trädkojor och igloor. Allt för att ge resenärer den ultimata semesterupplevelsen, som även kan inspirera dem byta inredning hemma.”
*Det här är de topprankade resmålen bland 1 021 resmål, som rekommenderas för designintresserade av 237 264 Booking.com-resenärer från hela världen.
KOMMENTAR TILL REDAKTÖRER
Undersökningen beställdes av Booking.com och utfördes oberoende bland 18 500 personer (fler än 1 000 personer vardera från Storbritannien, USA, Brasilien, Kina, Tyskland, Italien, Spanien, Frankrike, Indien, Singapore och Ryssland samt över 500 personer vardera från Australien, Argentina, Belgien, Kanada, Danmark, Hongkong, Kroatien, Indonesien, Japan, Mexiko, Nederländerna, Nya Zeeland, Sverige, Thailand och Taiwan). Deltagarna fyllde i en enkät online i november 2017.
Om Will Taylor
Will är en content creator, bloggare och författare baserad i New York och har omnämnts av Forbes som en av de 30 mest inflytelserika personerna i sociala medier. Sedan 2009 har han delat med sig av sin kärlek till design, stil och resor. Wills blogg Bright Bazaar är ett steg in i hans fräscha, färgglada och noggrant kurerade värld av smart design, reseinspiration och chic stil. Med sin lättsamma, moderna och glada stil skapar Will miljöer som framkallar en känsla som han beskriver som “make-you-smile style.” Hans lättillgängliga tolkning av design och mode lockar över 2,6 miljoner fans och har lett till två bästsäljande designböcker som har översatts till 11 språk.
**Wills övriga tips är:
- Anteckna namnen på de lokala växterna som du gillar när du är ute och reser så att du kan köpa dem när du kommer hem. På internet kan du lätt hitta specialiserade lokala odlare för alla dina grönfingrade behov.
- Fanns det något lokalt porslin som du älskade? Färggrant porslin kan vara ett fantastiskt sätt att liva upp ett rum och kan även fungera som samtalsämne för gäster. Köp några tallrikar eller skålar att ta hem. Du kan väcka dina reseminnen till liv igen när du använder dem.
- Att köpa lokalt hantverk är ett bra sätt att ta med sig en del av semestern hem, så köp en mjuk väska som du kan packa ner i resväskan för eventuellt extra bagage. Många affärer säljer prisvärda, stora väskor gjorda av slitstarkt material som är perfekta när man ska transportera hem sina inköp.
- Om du hittar en möbel som du bara måste ha – bekymra dig inte över att du inte kan ta med den hem. Nu är det lättare än någonsin att beställa lokalt designade möbler när du väl kommit hem.
Fanns det något tyg på ditt semesterboende som du känner att du inte kan leva utan? Fråga värden var de hittade det och köp med dig en bit hem. Hemma kan du antingen rama in det eller göra kuddfodral av det.
Kontaktuppgifter
Kontakta Booking.coms pressavdelning i Sverige för mer information: Booking@aspekta.se
Om Booking.com:
Booking.com grundades 1996 i Amsterdam och har gått från att vara ett litet, holländskt start up-företag till ett av världens största e-handelsbolag. Booking.com är en del av Priceline Group (NASDAQ: PCLN) och har över 15 000 anställda på 198 kontor i 70 länder.
Vår vision är att göra det möjligt för alla att upptäcka världen, och därför investerar Booking.com i digital teknologi som gör det lättare att resa. På Booking.com sammankopplar vi resenärer med världens största utbud av fantastiska ställen att bo på – allt från lägenheter, semesterhem och familjeägda BB-boenden till 5-stjärniga lyxhotell, trädkojor och till och med igloor. Booking.coms webbplats och appar finns på över 43 språk och erbjuder över 1,6 miljoner hotell och boenden i fler än 120 000 destinationer i 228 länder och territorier över hela världen.
Varje dag bokas över 1,5 miljoner rumsnätter på vår plattform. Oavsett om våra kunder ska göra en fritids- eller jobbresa kan de direkt boka det perfekta boendet snabbt och enkelt med Booking.com – utan bokningsavgifter och med prismatchning. Booking.coms kundtjänst står redo att hjälpa kunder på 43 språk – när som helst på dygnet.
Följ oss på Twitter och Instagram, gilla oss på Facebook, och för att få de senaste nyheterna, datan och inblickarna, besök global media room.
Marknadsnyheter
Nordea Bank Abp: Återköp av egna aktier den 03.01.2025
Nordea Bank Abp
Börsmeddelande – Förändringar i återköpta aktier
03.01.2025 kl. 22.30 EET
Nordea Bank Abp (LEI-kod: 529900ODI3047E2LIV03) har den 03.01.2025 slutfört återköp av egna aktier (ISIN-kod: FI4000297767) enligt följande:
Handelsplats (MIC-kod) |
Antal aktier |
Viktad snittkurs/aktie, euro*, ** |
Kostnad, euro*, ** |
---|---|---|---|
XHEL |
142 226 |
10,72 |
1 524 748,06 |
XSTO |
112 384 |
10,72 |
1 204 862,85 |
XCSE |
27 765 |
10,72 |
297 653,41 |
Summa |
282 375 |
10,72 |
3 027 264,32 |
* Växelkurser som använts: SEK till EUR 11,4444 och DKK till EUR 7,4596
** Avrundat till två decimaler
Den 17 oktober 2024 tillkännagav Nordea ett program för återköp av egna aktier till ett värde av högst 250 mn euro med stöd av det bemyndigande som gavs av Nordeas ordinarie bolagsstämma 2024. Återköpet av egna aktier utförs genom offentlig handel i enlighet med Europaparlamentets och rådets förordning (EU) nr 596/2014 av den 16 april 2014 (marknadsmissbruksförordningen) och Kommissionens delegerade förordning (EU) 2016/1052.
Efter de redovisade transaktionerna innehar Nordea 2 997 276 egna aktier för kapitaloptimeringsändamål och 11 513 966 egna aktier för ersättningsändamål.
Uppgifter om respektive transaktion finns som en bilaga till detta meddelande.
För Nordea Bank Abp:s räkning,
Morgan Stanley Europé SE
För ytterligare information:
Ilkka Ottoila, chef för investerarrelationer, +358 9 5300 7058
Mediefrågor, +358 10 416 8023 eller press@nordea.com
Marknadsnyheter
Teckningskursen för nyttjandet av teckningsoptioner av serie TO2 i SensoDetect har fastställts till 0,15 SEK och nyttjandeperioden inleds den 7 januari 2025
EJ FÖR OFFENTLIGGÖRANDE, PUBLICERING ELLER DISTRIBUTION, HELT ELLER DELVIS, DIREKT ELLER INDIREKT, I ELLER TILL USA, KANADA, AUSTRALIEN, HONGKONG, NYA ZEELAND, SYDAFRIKA, SYDKOREA, SCHWEIZ, SINGAPORE, JAPAN, RYSSLAND, BELARUS ELLER NÅGON ANNAN JURISDIKTION DÄR SÅDANT OFFENTLIGGÖRANDE, PUBLICERING ELLER DISTRIBUTION INTE SKULLE VARA FÖRENLIG MED TILLÄMPLIGA REGLER ELLER KRÄVA REGISTRERING ELLER LIKNANDE ÅTGÄRDER. SE VIKTIG INFORMATION I SLUTET AV DET HÄR PRESSMEDDELANDET.
SensoDetect Aktiebolag (publ) (”SensoDetect” eller ”Bolaget”) genomförde under fjärde kvartalet 2023 en företrädesemission av units (”Företrädesemissionen”) och i anslutning därtill en riktad ersättningsemission till de garanter i Företrädesemissionen som valde att erhålla garantiersättning i form av units (”Ersättningsemissionen”), genom vilka sammanlagt 138 656 460 teckningsoptioner av serie TO2 (”Teckningsoptionerna”) emitterades. Teckningskursen för Teckningsoptionerna har fastställts till 70 procent av den volymvägda genomsnittskursen i Bolagets aktie på Spotlight Stock Market under mätperioden, vilken löpte från och med den 16 december 2024 till och med den 3 januari 2025, dock lägst 0,05 SEK (aktiens kvotvärde) och högst 0,15 SEK. Den volymvägda genomsnittskursen i Bolagets aktie uppgick under mätperioden till 0,2245 SEK och således har teckningskursen fastställts till 0,15 SEK per aktie. Varje en (1) Teckningsoption ger rätt att teckna en (1) ny aktie i Bolaget under nyttjandeperioden som pågår från och med den 7 januari 2025 till och med den 21 januari 2025.
Teckningsoptionerna i sammandrag
I samband med Företrädesemissionen som avslutades den 20 december 2023, samt den Ersättningsemission som styrelsen i Bolaget beslutade om den 9 januari 2024, med stöd av bemyndigande från extra bolagsstämma den 30 november 2023, och som genomfördes till de garanter i Företrädesemissionen som valde att erhålla garantiersättning i form av units, emitterades totalt 138 656 460 Teckningsoptioner i SensoDetect. Teckningsoptionerna ger innehavaren rätt att för varje en (1) Teckningsoption teckna en (1) ny aktie i Bolaget under perioden från och med den 7 januari 2025 till och med den 21 januari 2025, till en teckningskurs motsvarande 70 procent av den volymvägda genomsnittliga betalkursen för Bolagets aktie på Spotlight Stock Market under perioden från och med den 16 december 2024 till och med den 3 januari 2025 (”Mätperioden”), dock lägst 0,05 SEK (aktiens kvotvärde) och högst 0,15 SEK. Den volymvägda genomsnittliga betalkursen i Bolagets aktie på Spotlight Stock Market under Mätperioden uppgick till 0,2245 SEK. Teckningskursen för aktier som tecknas i SensoDetect med stöd av Teckningsoptionerna har därmed fastställts till 0,15 SEK per aktie.
Vid fullt nyttjande av samtliga Teckningsoptioner som emitterats kan Bolaget tillföras cirka 20,8 MSEK, före emissionskostnader och före kvittning av lån. För att Teckningsoptionerna inte ska förfalla utan värde krävs att innehavaren aktivt nyttjar Teckningsoptionerna för teckning av aktier senast den 21 januari 2025, alternativt säljer Teckningsoptionerna senast den 17 januari 2025. Observera att vissa förvaltare kan komma att stänga sin anmälan för teckning tidigare än den 21 januari 2025.
Fullständiga villkor för Teckningsoptionerna finns tillgängliga på Bolagets hemsida (www.sensodetect.com/investors).
Erhållna teckningsförbindelser
Som Bolaget tidigare kommunicerat genom pressmeddelande den 27 november 2024 har ett par medlemmar i Bolagets styrelse och ledning samt ett antal befintliga teckningsoptionsinnehavare ingått åtaganden om att nyttja sammanlagt 48 086 765 Teckningsoptioner, motsvarande cirka 34,7 procent av det totala antal Teckningsoptioner som emitterats, för teckning av 48 086 765 nya aktier i SensoDetect under Nyttjandeperioden för Teckningsoptionerna. Med beaktan av den nu fastställda teckningskursen om 0,15 SEK per aktie, omfattas Teckningsoptionerna således till cirka 7,2 MSEK genom dessa erhållna teckningsförbindelser.
Ingen ersättning utgår för teckningsförbindelser att nyttja innehavda Teckningsoptioner för teckning av nya aktier i SensoDetect. Teckningsförbindelserna är inte säkerställda genom bankgaranti, spärrmedel, pantsättning eller liknande arrangemang varför det föreligger en risk för att teckningsförbindelserna, helt eller delvis, inte kommer att infrias.
Sammanfattade villkor för Teckningsoptionerna
Nyttjandeperiod: 7 januari 2025 – 21 januari 2025
Teckningskurs: 0,15 SEK per aktie
Emissionsvolym: 138 656 460 Teckningsoptioner berättigar till teckning av 138 656 460 aktier. Vid fullt nyttjande tillförs Bolaget cirka 20,8 MSEK, före emissionskostnader och före kvittning av lån
Sista dag för handel med Teckningsoptionerna: 17 januari 2025
Aktiekapital och utspädning: Vid fullt nyttjande ökar aktiekapitalet med 6 932 823,00 SEK, från 15 259 423,15 SEK, till 22 192 246,15 SEK. Antalet aktier ökar vid fullt nyttjande med 138 656 460 aktier, från 305 188 463 aktier till 443 844 923 aktier. Utspädningen vid fullt nyttjande uppgår till cirka 31,2 procent av antalet aktier.
Notera att de Teckningsoptioner som inte nyttjas senast den 21 januari 2025, alternativt avyttras senast den 17 januari 2025, förfaller värdelösa. För att Teckningsoptionerna inte ska förfalla krävs aktiv teckning av aktier alternativt avyttring av teckningsoptioner.
Hur Teckningsoptionerna nyttjas:
Förvaltarregistrerade Teckningsoptioner (depå):
Teckning och betalning genom nyttjande av Teckningsoptionen ska ske i enlighet med anvisningar från respektive förvaltare. Vänligen kontakta er förvaltare för ytterligare information.
Direktregistrerade Teckningsoptioner (VP-konto):
Ingen emissionsredovisning eller inbetalningsinstruktion kommer att skickas ut. Teckning ska ske genom samtidig kontant betalning enligt instruktioner på anmälningssedeln. Teckningsoptionerna ersätts därefter med interimsaktier i väntan på registrering hos Bolagsverket.
Anmälningssedel med instruktion för betalning kommer att finnas tillgänglig på Bolagets hemsida www.sensodetect.com och på Mangold Fondkommission AB:s hemsida www.mangold.se.
Rådgivare
Mangold Fondkommission AB är finansiell rådgivare och Moll Wendén Advokatbyrå AB är legal rådgivare till SensoDetect i samband med utnyttjande av Teckningsoptionerna.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
PA Hedin, VD Sensodetect AB
+46 (0)73-068 64 20
pa.hedin@sensodetect.com
SensoDetect AB är ett Med Tech AI-företag noterat på Spotlight stock market. Företaget grundades i Lund 2005, baserat på mer än 30 års forskning inom klinisk psyko akustik vid Institutionen för Neurovetenskap vid Lunds universitet. Inledningsvis låg fokus på patienter med schizofreni, då det är en sjukdom där hörselhallucinationer är ett vanligt symtom, men idag erbjuder företaget ett flertal andra tjänster inom produktområdena diagnostik, medicinering och hälsa. Produkterna används inom både privat och offentlig vård som komplement till andra observationer vid ADHD, schizofreni och autismutredningar, vid mätning av läkemedelseffekt samt vid screening av hörsel. SensoDetects unika och globalt patenterade teknik minskar den ekonomiska påverkan på hälso- och sjukvården samt samhället och ger patienter och dess anhöriga ett snabbare och säkrare resultat.
Mer info på https://www.sensodetect.com/
Marknadsnyheter
Mister York öppnar i Östersund – bjuder första 50 gästerna på burgare i 3 månader
På bild: Premiär Mister York Helsingborg City. Fotograf: Wolfgang Kleinschmidt.
Mister York har under de senaste månaderna offentliggjort flera nya etableringar inför 2025. I den ambitiösa expansionsplanen presenteras nu ännu en restaurangetablering, denna gång i Östersund, stadsdel norra.
Mister York har tecknat ett hyresavtal för etablering av en ny fristående restaurang på Arenavägen 13, där man kommer att ta över lokalen för den tidigare Sibylla-restaurangen. Den nya restaurangen ligger strategiskt placerad intill McDonald’s, ICA Maxi och Östersund Arena samt i närheten av ett större bostadsområde. Detta blir företagets nordligaste etablering i Norrland och markerar en viktig milstolpe för Mister Yorks fortsatta målsättning att bli rikstäckande i landet.
Lokalen, som är på cirka 250 kvm och som besitter över 100 sittplatser totalt inomhus och utomhus, kommer att renoveras och designas om enligt företagets unika koncept. Som gäst kommer man att kunna beställa sin mat i restaurangens drive thru, kassa, expresskiosk men även digital via webb/app samt delivery-tjänster som Foodora, Wolt och Uber Eats. Verksamheten förväntas skapa cirka 30 nya arbetstillfällen i Östersund. Tjänsterna inkluderar chefspositioner, heltid, deltid och extrajobb. Öppningen är planerad till vintern 2025 (Q4).
”När vi startade år 2020 så var vi trötta på hipsterställen som serverade burgare för 200 kr. För en barnfamilj på fyra personer så skulle ett besök kunna kosta 600-800 kr, medan hos oss kostar motsvarande cirka 300 kr. Samtidigt så har vi alltid varit burgarenördar och kvalitetsnördar. Vi satsar verkligen på smak och kvalitet och tillagar allt på beställning från grunden. Vi har inga frysar eller värmeskåp till vårt nötkött, allting är färskt. Det är kvalitet på riktigt. På många andra burgarkedjor kan kött ligga uppemot en timma i värmeskåp vilket orsakar en seg och torr köttpuck. Vi vill servera högkvalitativ mat, till schyssta priser och det ska också gå relativt snabbt att få maten i handen. I Östersund på premiären så kommer vi köra en helt ny grej som vi aldrig gjort förut. Är du en av dom 50 första gästerna under öppningen så kommer vi att bjuda på burgare under dom första 3 månaderna oavsett hur många gånger du besöker oss, så först till kvarn!” säger Gustav Haglund, VD och medgrundare på Mister York.
Mister York är en av Sveriges just nu snabbast växande burgarkedjor och fokuserar på att leverera hög kvalitet till schyssta priser. Kedjan grundades år 2020 och har sedan dess expanderat kraftigt och finns nu på många orter runt om i Sverige som sträcker sig från Skåne till Norrland. Företaget har under resans gång vunnit ett flertal priser och utmärkelser. Mister York har två år i rad blivit utnämnda till Sveriges bästa burgarkedja av Burgerdudes, tagit hem ett silver på Hamburger-SM och grundarna Gustav Haglund och Gustav Larsson har tidigare blivit nomierade till och tog hem ett silver i tävlingen ”Årets unga företagare 2022”.
Press: gustav.larsson@misteryork.se
-
Analys från DailyFX9 år ago
EUR/USD Flirts with Monthly Close Under 30 Year Trendline
-
Marknadsnyheter2 år ago
Upptäck de bästa verktygen för att analysera Bitcoin!
-
Marknadsnyheter5 år ago
BrainCool AB (publ): erhåller bidrag (grant) om 0,9 MSEK från Vinnova för bolagets projekt inom behandling av covid-19 patienter med hög feber
-
Analys från DailyFX11 år ago
Japanese Yen Breakout or Fakeout? ZAR/JPY May Provide the Answer
-
Analys från DailyFX11 år ago
Price & Time: Key Levels to Watch in the Aftermath of NFP
-
Marknadsnyheter2 år ago
Därför föredrar svenska spelare att spela via mobiltelefonen
-
Analys från DailyFX7 år ago
Gold Prices Falter at Resistance: Is the Bullish Run Finished?
-
Nyheter6 år ago
Teknisk analys med Martin Hallström och Nils Brobacke