Instalco årsredovisning 2019

| 27 mars, 2020 | 0 kommentarer

Instalco AB:s årsredovisning för 2019 har idag publicerats på koncernens webbplats.

Årsredovisningen finns tillgänglig på http://instalco.se/investerare/finansiella-rapporter

English-speaking shareholders
The English translation of the 2019 Annual Report will be published on the company’s website www.instalco.se during the week commencing 30 March.

Denna information är sådan information som Instalco är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 27 mars 2020 kl. 11:00 CET.

För ytterligare information:
Fredrik Trahn, Kommunikations- och IR-ansvarig
Telefon 070-913 67 96, e-post [email protected]

Instalco är ett av Nordens ledande installationsföretag som inom el, VS, ventilation, kyla och industri. Vi utför installationer, service och underhåll av fastigheter och anläggningar i Sverige, Norge och Finland. Verksamheten bedrivs genom ett 70-tal dotterbolag, med stöd från en liten central organisation. Instalco är noterat på Nasdaq Stockholm under kortnamn INSTAL. För mer information, besök www.instalco.se